szakal0x napisał(a):
Kamienice? Przedmieścia? Jakieś pustynne ruiny 0.o?
btw to gdzie jest napisane że będzie walka w paryżu i ny?
Chociażby u nas na głównej, to już dość "stary" (stosunkowo, hehe) news
szakal0x napisał(a):
To co up + jestem pewny że na multi nie uświadczymy tak wysokich budynków
Pewnie nawet te z karkanda zmniejszą ;/
Po co mieliby to robić? Destrukcja na pewno będzie w jakimś tam stopniu ograniczona, być może pociski będą mogły się tylko "wgryzać" we wnętrze większości budynków, ale ich nie rozwalać. Zresztą zobaczymy, bo tego nie wie jeszcze nikt poza twórcami.
$towarzysz$ napisał(a):
Już widzę te serwer "destruction only" BTW. Czy to nie była czasem scena z zapowiadanym trzęsieniem ziemi ?
No i zmienne pory dnia i nocy by się przydały w multi... wreszcie. W ogóle byłoby ekstra gdyby admin serwera mógł ustawiać takie opcje jak ilość ticketów no i te pory zmienne, można by było robić rundy na cale godziny
To na 99% była właśnie TA scena, o której pisano w różnych artykułach. Niestety ten fragment wali "alfą" na kilometr - nie ma muzyki, nic się nie dzieje przez dłuższy czas, nawet grafika wydaje się być lipna, choć ciężko to stwierdzić z uwagi na jakość nagrania. W NFS Hot Pursuit są właśnie trasy ze zmiennym oświetleniem (tzn: podłączasz się do jakiegoś lobby i gdy zaczyna się wczytywanie mapy, serwerek ustawi "godzinę" na trasie w losowym zakresie 00:00 - 23:00). Grę robiło Criterion + Dice, domyślam się, że to ci drudzy byli za to właśnie odpowiedzialni. Z tego pół-oficjalnego trailera widać zresztą, że dynamiczna zmiana pory dnia na mapie jest możliwa, więc bardzo prawdopodobne jest, że takie coś pojawi się w singlu, oraz, mam nadzieję, być może także w multi