W mojej opinii intro powinno być krótkie, zwięzłe i chwytliwe
z drugiej strony odnośnie do filmiku przy zwolnionym tempie widać niestety pojedyncze klatki - tego nie powinno być, jak chcemy gładki obraz a film źródłowy ma tylko 24fps i go zwalniamy to w programie typu SV, AE, Pr ustawia się coś w stylu wymuszanie dublowania inteligentnych klatek, program sobie sam doda klatki, blur i wygląda co co najmniej lepiej, a jak chcemy już podbić kosmos to mieć filmik źródłowy na poziomie 200-5000fps, im więcej klatek -> tym bardziej można go zwolnić zachowując płynność.
Druga strona, jak się już chwalimy to zarzucę swoje intro dla kanału który sie już niestety rozpadł bo sie powadzili o hajs. A recenzje były co najmniej konkretne. Teraz z perspektywy czasu widzę że nie jest ono idealne, imho brakuje audioFX przy przelocie kamery, skopany render i za dużo niebieskiego gdzie mofix może się dopluć bo chyba mu już wystarczy ta poświata w bf3 ^^
http://www.youtube.com/watch?v=nWUxP5hfwOUa to są moje flagowe produkty, którymi się narazie chwalę do czasu aż zrobię coś co będzie lepsze
http://www.youtube.com/watch?v=sD3SMazIlpw <- to z MC już tutaj był link kiedyś, no ale dobra (tytułu ja nie ustawiałem, dałem tylko filmik)
(powiększam e-penisa) https://www.youtube.com/watch?v=7Y44eiW6Bpg <- prezentacja DBQ, może widzieliście już (tylko efekty, filmik nagrywał adi z resztą bandy)
No i może mój model 3D, który jest co prawda nie w BF3, ale w niewiela gorszej grze, bo w BF42 (samolot MiG13 - 10k poly - bo tyle jest optymalnie do gry z 2002r) model i textura moja 1-szy model 3D w blenderze, nie wiem poco to tu piszę
(powiększam e-penisa) modów prosze o możliwe nie wywalanie elementów postu bo na początku wyraziłem swoją opinię, a reszta to już przy okazji