=FPPL=kanka92 napisał(a):
Twinn napisał(a):
wlasnie ogladalem konferencje gamescom na ktorej zrobili ultra krotka prezentacje armored kill i kilka ujec z aftermath. AK 14 wrzesnia bedzie dostepny i warto dodac ze przyanjmniej na jednej z mapek cala akcja bedzie sie dziala w nocy

looks good!! natomiast po tych kilku ujeciach z aftermath ciezko cos powiedziec ale moze byc interesujaco

w nocy powiadasz ? nie ważne, snajperom i tak będzie się słońce w lunecie odbijało xDDDDD
To nie słońce się odbija od snajperskiej lunety! To jego oczy zostały naświetlone przez księżycowy pył!
A tak na poważnie, to tryb z czołgami nie byłby niczym złym, a nawet by mi pasował. Czołg dla każdego, super - zero czekania na resp, a zabawa z bitew na pewno świetna.
Za to najlepszy byłby tryb dla 128 graczy - 15 czołgów, 10 pelotek, 7 helikopterów i 6 myśliwców po każdej stronie. Można by też zwiększyć ilość graczy do 160 i dodać do każdej strony jeszcze jakieś nowe typy pojazdów, jak artyleria samobieżna i inne podobne rzeczy. Tylko puścić
Ghost Division na pełny regulator. Pozostaje tylko jeden problem - DICE i tak będzie wolało po prostu zarobić na grze, więc nie da tak wspaniałej rzeczy, w przypadku której i tak byłby burdel bez VOIP na serwerze.