Teraz jest 28 cze 2025, 21:24

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 31 sty 2013, 21:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2010, 21:26
Posty: 358
Lokalizacja: Białystok
http://youtu.be/X_shKSJfDhk
Dość mam już tych jetów. Na Caspianie normalnej piechocie żyć nie dają. Wejdzie takich dwóch pro pilotów, z miliardem kili z jeta do jednego zespołu i z nudów napierniczają wszystkie spoty na ziemi. Normalnie się jest bezradnym na ich arkadowy model lotu i gliczowate unikanie rakiet. Mam nadzieje że sobie pójdą na ten Air Superiority.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2013, 20:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 sie 2011, 22:15
Posty: 21
Lokalizacja: Kraków
Fomas napisał(a):
Mofixil napisał(a):
Powiedz mi, gdzie moje podejście i stwierdzenie że "BF3 to gra źle zrobiona, pełna błędów, cheaterów i problemów z balansem" jest błędne?

Każdy kto już jakiś czas gra w tą grę, zna wszystkie jej złe i dobre strony (tak jest z większością gier) i myślę że w tak skomplikowanym środowisku gry ciężko się ustrzec od wpadek. A Ty ciągle o tym samym piszesz.
Problem z balansem polega na tym że w jednej drużynie jest mniej lub więcej ogarniętych ludzi. Czasem jest tak że mimo wygranej sytuacji, w połowie rundy wszystko się załamuje i kończy przegraną. Wszystko przez to że przemieszają się gracze, jedni wyjdą inni dojdą. Ważne by na początku potrafić znaleźć serwer gdzie widać jako takie zbalansowanie. W battlelogu masz na bieżąco sytuację na serwerze.
Powiedz mi jeszcze w jakiej grze jest takie zróżnicowanie map i trybów rozgrywki? Każdy dodatek zaspokaja potrzeby różnych graczy. Ostatni Aftermath jest chyba najbardziej wyśrodkowany. Poznaj wszystkie dodatki i wtedy oceniaj, bo wiedzę o nich chyba czerpiesz oglądając gmeplaye na YT.
BF3 nie może być następcą BF2 z prostej przyczyny, ponieważ musiał zaspokoić konsolowych graczy. Zwróć uwagę że BF2 nie udało się przenieść na konsole, są tylko jakieś namiastki nie warte uwagi.



popieram w 100% dobrze to ująłeś, skończcie ********* że gra jest taka, sraka, zła itp itd cieżko znaleźć grę bez wad, i nie wydaje mi się żeby bf3 był gorszy od bf2!? bo niby w czym brak nalotu wam przeszkadza czy battlelog??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2013, 20:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Dakar napisał(a):
popieram w 100% dobrze to ująłeś, skończcie ********* że gra jest taka, sraka, zła itp itd cieżko znaleźć grę bez wad,

Zdecydowaną większość wad (niebieski odcień, brak wyrazu, balans broni) naprawiła społeczność gry BEZ DOSTĘPU DO ODPOWIEDNICH NARZĘDZI.
Mnie nie tyle boli to, jak spieprzoną grą jest BF3, boli mnie zmarnowany potencjał, niespełnione obietnice i absolutne wyje*anie dewelopera na swoje dziecko.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 mar 2013, 15:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2010, 21:26
Posty: 358
Lokalizacja: Białystok
Cytuje z battleloga:

Daty premier dodatku Decydujące Starcie

Użytkownicy Premium:
Platforma PS3: 5 marzec
Platformy Xbox360 i PC: 12 marzec

Gracze nieposiadający Premium:
Platforma PS3: 19 marzec
Platformy Xbox360 i PC: 26 marzec


http://battlelog.battlefield.com/bf3/pl ... 981904868/

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 mar 2013, 23:19 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2005, 20:16
Posty: 3937
Lokalizacja: Białystok
Mofixil napisał(a):
Dakar napisał(a):
popieram w 100% dobrze to ująłeś, skończcie ********* że gra jest taka, sraka, zła itp itd cieżko znaleźć grę bez wad,

Zdecydowaną większość wad (niebieski odcień, brak wyrazu, balans broni) naprawiła społeczność gry BEZ DOSTĘPU DO ODPOWIEDNICH NARZĘDZI.
Mnie nie tyle boli to, jak spieprzoną grą jest BF3, boli mnie zmarnowany potencjał, niespełnione obietnice i absolutne wyje*anie dewelopera na swoje dziecko.

Bardzo dobrze powiedziane. Pamiętam jak te gnojki bezczelnie się chwaliły, jaka to rewolucja w oświetleniu będzie, ile to źródeł światła na pojedynczej mapie znajdziemy i jak to super będzie wyglądało. Tymczasem nie ma nawet dynamicznych cieni rzucanych przez statyczne obiekty po oświetleniu ich np. latarką (siwiejący już silnik Source potrafi to zrobić bez problemu), na Metro i innych mapach nie da się nawet zniszczyć niektórych lamp, itp. itd. Ci ludzie naprawdę wstydu nie mają. Gra tragiczna nie jest, ale skoro deweloperzy wolą tworzyć kolejne kretyńskie nieśmiertelniki, z takimi kwiatkami jak trollface dla gimbusów z kwejka itd., zamiast dodać tryb spectatora czy powtórek, to kończy się to tak, jak kończy.

EA wykosiła już np. studio Westwood, uśmierciła Medal of Honor, więc nawet taka marka jak Battlefield nie może się czuć pewnie. Sprzedaż BF4 stoi pod sporym znakiem zapytania po tym, co pokazało BF3. Nic nie jest jeszcze stracone, ale tym ludziom się po prostu nie chce.

Może EA zdecyduje się litościwie sprzedać DICE komuś innemu? Marka BF by została z EA, ale dajsowcy mogliby zrobić jego klon pod inną nazwą. Przecież większość pracujących tam ludzi dłubie przy klawiaturach już od czasów BF1942, wiedzą jak powinna wyglądać taka właśnie gra - mniej pierdół takich jak "xx zdobył medal yy po raz 12335. zz lubi to", a więcej konkretów takich jak statki którymi można kierować, tryb komendanta, podanie ręki graczom zawodowym i moderom, itd. Podobna sytuacja była ze studiem Crytek, które zrobiło FarCry, a potem przeszło pod skrzydła EA. Stracili markę FC która została przy Ubisofcie, za to utworzyli Crysisa. Dzisiaj mamy i FC3, i C3, obie gry są dobre i nikt na tym nie stracił. Niech więc sprzedają dajsów w cholerę :)

_________________
Obrazek

I'm as cold as the cold wind blows


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 mar 2013, 23:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
_Dominiko_PL napisał(a):
Tymczasem nie ma nawet dynamicznych cieni rzucanych przez statyczne obiekty po oświetleniu ich np. latarką (siwiejący już silnik Source potrafi to zrobić bez problemu)

Czy bez problemu...
Od EP2 (Source rev. 14 jak dobrze pamiętam) dynamiczne cienie są rzucane przez latarkę i niektóre typy światła na mapie.
W Portal 2 wszystkie dynamiczne cienie to env_projected texture.
Do pełnej dynamiki oświetlenia jak w takim Crysise to trochę daleko ale widać że Valve się stara.

Z grami jest jak z chwaloną, starą, pancerną techniką.
Kiedyś robiło się maszyny i urządzenia na lata, by mogły służyć bardzo długo bez usterek, analogicznie kiedyś robiło się gry dzisiaj uznawane za kultowe, przełomowe, nieśmiertelne.
Dzisiaj wszystko jest robione tak by wytrzymało jako-tako do premiery nowej wersji...
Nie zdziwię się jeśli po premierze BF4 (gdy wciąż więcej ludzi będzie grało w BC2 i BF3) nagle oficjalne serwery "znikną" a serwery logowania i inne badziewia upadną z powodu "nieprzewidzianej usterki".

Chciałbym zobaczyć jak DICE ucieka z gniazda EA tworząc własną markę "Field of Battle" czy coś.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2013, 10:33 
Offline

Dołączył(a): 29 maja 2010, 09:33
Posty: 10
Nie moge się już doczekać bitw powietrznych 12vs12. Tego mi zawsze brakowało w BF3

_________________
| Intel Core i5-3570 3.4Ghz | ASRock Z77 Pro 3 | GIGABYTE GeForce GTX 660 OC 2Gb | Corsair Vengeance 2x4Gb |


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2013, 15:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
TomoS napisał(a):
Nie moge się już doczekać bitw powietrznych 12vs12. Tego mi zawsze brakowało w BF3

Poczekaj na serwery 64p pod to gdzie będzie 40 osób ze Stinglavelinami.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 mar 2013, 12:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2010, 21:26
Posty: 358
Lokalizacja: Białystok
Jest nowy update do BF3, pobiera 6GB, ciekawe czy już zawiera nowy dodatek.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 mar 2013, 12:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwi 2010, 22:18
Posty: 41
Lokalizacja: Kraków
Pewnie tak, ale leci jak krew z nosa

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 mar 2013, 15:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Ponoć naprawili nieśmiertelniki z Coopa, ponoć od 5+ są premium only...
A M16 i M416 wciąż mają czasy przeładowania pistoletu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2013, 10:09 
Offline

Dołączył(a): 1 lut 2007, 14:12
Posty: 297
Lokalizacja: Zaskoczeń
Uznali że nie ma co już z balansem mieszać na sam koniec :P A poważniej, nie jest on już aż tak tragiczny, w poprzednich patchach zawsze było coś nieźle zrypanego, ostatni nic nie namotał zbytnio.
(Wcześniej M26 Dart, Suppresionfield, M16 no Suppresion Glitch etc.)

@Mofixill - kto był na tyle masochistą żeby zdobyć 5 SS w Co-opie? :O Przy całej mojej wrodzonej chęci do odpuszczenia czasem, i pomordowania botów, co-op w bf3 był słaby że jak samemu odblokowałem wszystko, to jedyny raz wróciłem do niego, jak znajomy rozpoczął przygodę z bf3. I tyle.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2013, 15:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Zwirbaum napisał(a):
@Mofixill - kto był na tyle masochistą żeby zdobyć 5 SS w Co-opie? :O Przy całej mojej wrodzonej chęci do odpuszczenia czasem, i pomordowania botów, co-op w bf3 był słaby że jak samemu odblokowałem wszystko, to jedyny raz wróciłem do niego, jak znajomy rozpoczął przygodę z bf3. I tyle.

Mam 13SS w Coopie bo ja jsem dobry samarytanin co randomom pomaga w nim expić, lol.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2013, 18:44 
Offline

Dołączył(a): 9 lis 2010, 13:52
Posty: 170
Denerwuje mnie pewna rzecz w tych dodatkach - czemu ich ficzery ograniczaja sie jedynie tylko do danego dodatku? Czemu Dropship jest tylko w EG skoro taki sam pojazd wystepuje w dlc AK? Czemu Scavenger/GunGame jest tylko na konkretnych mapach a nie wszystkich? Przeciez to nic innego jak wycinek poziomu TDM z jakimis broniami na ziemii? F35 jest dostepny na 2 mapach, czemu by go nie dac rowniez w innych dodatkach? Czy to takie trudne by to wina rozbicia gry na podstawowa gra + dodatki + premium? Bo ktos moze miec BF3+AK i dostalby ficzer z EG - dropshipa, ale jesli ktos ma Premiuma to czemu by nie dac mu takiej mozliwosci? Przeciez sa serwery Premium Only i poproblemie, a tak kasa plynie i plynie a taki zwyczajny blad jak namierzanie z czolgu dowolnego pojazdu tylko nie tego co my celujemy jest kpnia... Moze naprawili, ale watpie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2013, 20:21 
Offline

Dołączył(a): 4 gru 2011, 15:14
Posty: 8
Panowie czy tylko ja mam taki problem, że nie mogę wejść na żaden serwer z dodatku?. Mam wersje premium wczoraj oczywiście ściągnął się dodatek widzę serwery, ale przy próbie wejścia wyskakuje informacja że potrzebuje dodatku:O. Nie wiem o co chodzi.

Ps. dobra już chyba dotarłem do odpowiedzi dodatek będzie uruchomiony 12 marca :?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL