Teraz jest 30 cze 2024, 12:13

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 196 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 19 sty 2012, 22:49 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
ArtemisEntreriPL napisał(a):
Ja gdybym mógł to zlikwidował bym tryby DM i TDM ,które nie pasują wogóle do BF'a i zamiast nich dał bym tryb podobny do tego z Wolfenstein EnemyTeritory a mianowicie misje jaką miałby wykonać cały zespół z wykorzystaniem tanków , latadeł itd kto grał w ET wie o co mi chodzi

se pogaraj wiecej w coop

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sty 2012, 05:36 
Offline

Dołączył(a): 15 cze 2007, 15:20
Posty: 295
Przecież rush jest czymś podobnym do ET.

_________________
Jestem zajebisty, a najlepszym na to przykładem jesteś właśnie Ty.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sty 2012, 11:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2010, 21:26
Posty: 358
Lokalizacja: Białystok
ArtemisEntreriPL napisał(a):
Jeśli chodzi o kartacz to miałem na myśli fakt ,że bardzo żadko przydaje się podczas walki a jego skuteczność co do piechoty nie jest aż tak zadowalająca , natomiast pociski odłamkowo-burzące przydały by się bardziej np. Do campioncej piechoty w budynku zwykłym pociskiem nie da się ich całkowicie wytępić a kartacza w takiej sytuacji nie ma po co używać bo dosłownie bylo by to żucianie grochem o ściane

Nie wiem jak używasz kartacza ale mi jeszcze nikt nie przeżył od celnej salwy, wystarczy opanować celowanie.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sty 2012, 12:26 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 12 sty 2012, 01:35
Posty: 77
koledze chodziło pewnie o to że nieraz niektórych miejsc nie można wyburzyć i piechociniec może sie gdzieś zbunkrować. Kartacz skutecznie kosi wolnostojących czy tam uciekających żołnierzy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sty 2012, 15:54 
Offline

Dołączył(a): 18 sty 2012, 16:52
Posty: 23
Tak dokladnie kartacz przydaje się częściej na otwartych przestrzeniach gdzie piechote masz jak na dłoni natomiast odłamkowo burzące przydawały by się wszędzie .
Jeśli chodzi o ET to ani rush ani co-op nie przypomina rozgrywki z wolfensteina wymagała ona dużo większego zgrania , gdyż to cały team a głównie poszególne klasy musiały perfekcyjnie współpracować .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sty 2012, 20:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 maja 2010, 23:18
Posty: 11
Ja tam preferuje Kartacz, skaner terenu, termowizja

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sty 2012, 22:32 
Offline

Dołączył(a): 15 cze 2007, 15:20
Posty: 295
W ET inżynierowie biegli jak zombie w stronę celu (taka eskorta czołgu na przykład. Pociągi z tego co pamiętam mógł 'prowadzić' każdy), a w BFie każda klasa biegnie w ten sam sposób w stronę MCOMa. Dodatki typu bonusowe respawny zostały zastąpione spawnem na drużynie/nadajniku recona. Współpraca między graczami akurat wypada o wiele lepiej w BF3, ponieważ klasy mogą na siebie oddziaływać na więcej sposobów niż apteczka/amunicja. Oznaczanie wrogów na mapie, laser zwiększający efektywność pocisków kierowanych wystrzelonych przez Twój team, uzupełnianie się perkami czy wyżej wymienione spawny na towarzyszach/sygnalizatorze. Zresztą tutaj lepiej wypada nawet Team Fortress 2 z podpalaniem strzał czy gaszeniem się nawzajem szczynami. Tak więc albo nie wiesz/nie zdajesz sobie sprawy z potencjału BFa pod tym względem, albo pleciesz głupoty z niewiadomego mi powodu. ET wypada lepiej tylko pod względem różnorodności celów, ale i tak uważam, że BF nadrabia to z ogromną nawiązką tym, czego w ET nie ma. Pozazdrościć można tylko możliwości modowania. Niektóre customowe mapy były lepsze od wszystkich standardowych razem wziętych.

A tak do tematu... ustawienia czołgu u gracza na pozycji strzelca wpływają jakkolwiek na pojazd? W takim śmigłowcu zarówno strzelec jak i pilot mogą odpalać flary, w czołgu jako strzelec nie moglem wypuszczać dymu. Czy może jest podział na perki działające z poziomu strzelca i nie działające?

_________________
Jestem zajebisty, a najlepszym na to przykładem jesteś właśnie Ty.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sty 2012, 22:35 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2011, 00:40
Posty: 195
ArtemisEntreriPL napisał(a):
Jeśli chodzi o ET to ani rush ani co-op nie przypomina rozgrywki z wolfensteina wymagała ona dużo większego zgrania , gdyż to cały team a głównie poszególne klasy musiały perfekcyjnie współpracować

ET to niedościgniony wzór pod względem współpracy. Poza tym kompletnie nierealistyczna fizyka (głównie prędkość poruszania się) w tej grze sprawia, że trzeba mieć bardzo dobrego skilla żeby być choćby przeciętnym graczem, a co dopiero żeby być dobrym / b.dobrym. Polecam każdemu miłośnikowi wymagających (mimo, że już niezbyt pięknych) gier. Wybaczcie offtop.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2012, 16:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2011, 09:17
Posty: 260
fido2801 napisał(a):
Poza tym kompletnie nierealistyczna fizyka (głównie prędkość poruszania się) w tej grze sprawia, że trzeba mieć bardzo dobrego skilla żeby być choćby przeciętnym graczem, a co dopiero żeby być dobry
aby być dobrym w bf3 czy w et?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2012, 16:15 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2011, 00:40
Posty: 195
hamsterOne napisał(a):
fido2801 napisał(a):
Poza tym kompletnie nierealistyczna fizyka (głównie prędkość poruszania się) w tej grze sprawia, że trzeba mieć bardzo dobrego skilla żeby być choćby przeciętnym graczem, a co dopiero żeby być dobry
aby być dobrym w bf3 czy w et?

W ET.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 sty 2012, 21:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
BMP VS APC

Jaki set wybrać(dla obu) do walki na małej mapce typu Bazaar. głownie chodzi o spotkanie 1vs1 w przerwie zabijania piechoty.

EDIT:

Gdzie sa newralgiczne punkty tych maszyn? Wieżyczka- tył?

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 sty 2012, 22:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Satyr napisał(a):
BMP VS APC
Gdzie sa newralgiczne punkty tych maszyn? Wieżyczka- tył?

Każde opancerzone jeździdło w tej grze ma największy mnożnik na tył.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 sty 2012, 23:59 
Offline

Dołączył(a): 18 sty 2012, 16:52
Posty: 23
Ja używam taśmy , termowizji i pocisków atc czy jakoś tak tych naprowadzanych laserowo. Bo liczy się pierwsze pierdalnięcie hehe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sty 2012, 00:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
Ja jadę na Pancerz+Termowizja+pocisk APFSD

Wychodzę z tego założenia, że jak koleś mnie tą zdalną rakietą nie trafi to gryzie piach. Bo podstawowe działko 6 pocisków + apfsd 6 pocisków na zmianę dają prawie ogień ciągły.

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2012, 09:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
Mapka bazaar gram LAV niszcze wrogie BMP. Często dochodzi do sytuacji kiedy przeciwnik z pełnymi gaciami zostawia BMP. Jesli nie ma nikogo ze mna w LAVie, wysiadam naprawiam wrogie BMP i przejmuje dla siebie. Niszczę LAVa by nie dostał się we wrogie ręce. Pisze na czacie ze lada moment nastąpi spawn LAVa w naszej bazie. Profit. Jako ze zazwyczaj do końca rundy nie daje zniszczyć zdobytego BMP to wróg zostaje bez sprzętu, a co za tym idzie kończy gre w swojej bazie. I tu pytanie bo wiem, ze sa zakazy typu nie można niszczyć czyjegoś sprzętu stojącego w jego bazie. Lecz nie widziałem nigdy żadnych zakazów co do zdobywania sprzętu wroga. Pytam bo często podnosi się rwetes na serwie bym oddal zdobyty prze zemnie sprzęt. Ze jestem noob itd. Zdarza się nawet ze ktoś z mojej strony chce mnie zniszczyć(tez by chcial pewnie sprzet^^), strzelając do mnie z rpg, c4 nawet kosztem TK. Dla mnie to trochę chore zachowanie. Choć nie wiem może to ja jestem jakiś ulom?

Kombinacja seta w lav/bmp ktora pisałem post wyżej na małych miejskich mapkach sprawdza się idealnie. Jak myślicie gdy spotykają się te dwa sprzęty face to face to nie lepiej walić po wiezyczce niz w dziób?

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 196 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL