Teraz jest 18 lip 2025, 01:30

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 lis 2011, 02:54 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2011, 02:27
Posty: 32
mnie wnerwia odradzanie w tej grze (miałem przypadek że mnie odradziło na klejmorze a np mojego brata w ścianie )

jak i brak jednoczesnego zgonu

jak to miało miejsce w bbc2

tzn gostek strzela do ciebie i ty do niego na 100% go trafiasz ty giniesz a przeciwnik nie

potykanie sie i zaczepianie o przedmioty błędy przy przeskakiwaniu przez okno

braku balansu w broniach

zabijanie kompana z drużyny bez żadnych konsekwencji

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lis 2011, 15:51 
Offline

Dołączył(a): 6 lis 2011, 15:19
Posty: 19
@tadecki ale głupi byłem że na to nie wpadłem. Dzięki wielkie już nową klawiaturę chciałem kupować, jeszcze raz dzięki .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lis 2011, 16:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
U ruskich nie zapisuje mi sie wybrana broń. Zawsze mam kałasznikowa! Na starcie;/

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lis 2011, 18:31 
Offline

Dołączył(a): 7 sie 2005, 00:45
Posty: 18
Dla mnie największym błedem w tej grze jest to że mozesz sie kłasc w rogu przy dwoch ścianach albo przy ścianie i Twoje nogi wnikają w sciane! Porażka... powinno byc tak jak w CoD (prone bloked) ale oczywiscie nie wpadną na to zeby cos takiego zrobic bo po co... lepiej zrobic gównianego singla..
A wracając do moździerzy do powinno byc dwóch do osbługi i kropka. Real to real.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lis 2011, 18:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
czeki300 napisał(a):
A wracając do moździerzy do powinno byc dwóch do osbługi i kropka. Real to real.

Problem w tym, że po co? Moździerz i tak do efektywnego działania wymaga całej drużyny bo ktoś tych przeciwników spotować musi.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lis 2011, 20:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 07:45
Posty: 738
Lokalizacja: Kraków
czeki300 napisał(a):
A wracając do moździerzy do powinno byc dwóch do osbługi i kropka. Real to real.

Jak słyszę takie teksty, że realizm przede wszystkim to nie wiem czy śmiać się czy płakać. Jaki realizm??? To jest gra i wszystko tu jest umowne. Widziałeś kiedyś żeby jakiś żołnierz na polu bitwy rzucił skrzynkę z amunicją i z niej w jakiś tajemniczy sposób, wszyscy dookoła otrzymują naboje i granaty? Albo chciałbym zobaczyć takiego wojaka który w plecaku niesie sześć RPG i sześć min (ewentualnie robota saperskiego) no i oczywiście pistolet maszynowy i broń osobistą. Rambo by nie podołał. Jak słusznie zauważył Mofixil bez zespotowanych wrogów moździerz praktycznie się do niczego nie nadaje. Poza tym to jest, moim zdaniem, jedna z nudniejszych broni w grze, siedzi się gdzieś z tyłu wpatrzony w minimapkę i próbuje złowić jakiego fraga jednocześnie modląc się żeby ktoś Ci od tyłu kosą dogtaga nie zerwał.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lis 2011, 14:46 
Offline

Dołączył(a): 9 kwi 2010, 11:38
Posty: 181
Lokalizacja: Serwery HC
Ja natomiast uwielbiam jak ktoś pisze/mówi: a w COD to jest inaczej; dlaczego nie jest tak jak w BF2; w BFBC2 to było fajnie o CS nie wspominając itd.

Chcecie grać w COD to grajcie w COD, chcecie mieć tak jak w BF2 grajcie w BF2 itd. nie porównujcie BF3 z innymi grami bo to jest bez sensu, nie da się zrobić gry by WSZYSCY byli zadowoleni, by ta gra była zarówno taka jak COD, BF2, BFBC2 i CS w jednym.
Podejdźmy do tego jako osobliwej całości bez porównań, można poprawić ewidentne błędy interfejsu, minimapy czy errorów ale po kiego grzyba porównywać z innymi grami czy realem?


Dla mnie do poprawy jest mało czytelny chat, kiepska Mapa oraz błędy i errory przy ładowaniu gry/mapy. W żadnym wypadku nie wypowiadam się że chat chce taki sam jak w BFBC2 ale uważam że ten jest mało czytelny i czy zmienią jego kolorystykę czy całość to mi już dynda. Jeśli nikt tego nie zmieni to też trudno, trzeba będzie się przyzwyczaić czekając na BFBC3/BF4 itp.

Errory przy włączaniu gry czy wchodzeniu na mapę to prawdopodobieństwo prawie 100% więc są w pierwszej kolejności do poprawy. Wysypywanie się interface też się zdarza wiec powinni nad tym popracować. Brak kolejkowania przy zapełnionych serwerach, dobrze by było by zostało dodane bo upierdliwością jest klikanie jak robot w okno niedołączania.

_________________
Pozdrawiam
Ramka Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lis 2011, 15:51 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 26 paź 2011, 08:04
Posty: 62
Ramka napisał(a):
Ja natomiast uwielbiam jak ktoś pisze/mówi: a w COD to jest inaczej; dlaczego nie jest tak jak w BF2; w BFBC2 to było fajnie o CS nie wspominając itd.

Chcecie grać w COD to grajcie w COD, chcecie mieć tak jak w BF2 grajcie w BF2 itd. nie porównujcie BF3 z innymi grami bo to jest bez sensu, nie da się zrobić gry by WSZYSCY byli zadowoleni, by ta gra była zarówno taka jak COD, BF2, BFBC2 i CS w jednym.
Podejdźmy do tego jako osobliwej całości bez porównań, można poprawić ewidentne błędy interfejsu, minimapy czy errorów ale po kiego grzyba porównywać z innymi grami czy realem?


Dla mnie do poprawy jest mało czytelny chat, kiepska Mapa oraz błędy i errory przy ładowaniu gry/mapy. W żadnym wypadku nie wypowiadam się że chat chce taki sam jak w BFBC2 ale uważam że ten jest mało czytelny i czy zmienią jego kolorystykę czy całość to mi już dynda. Jeśli nikt tego nie zmieni to też trudno, trzeba będzie się przyzwyczaić czekając na BFBC3/BF4 itp.

Errory przy włączaniu gry czy wchodzeniu na mapę to prawdopodobieństwo prawie 100% więc są w pierwszej kolejności do poprawy. Wysypywanie się interface też się zdarza wiec powinni nad tym popracować. Brak kolejkowania przy zapełnionych serwerach, dobrze by było by zostało dodane bo upierdliwością jest klikanie jak robot w okno niedołączania.

Dobze gadasz to nie jest żaden CoD CS ani inny pierdoł to jest BF3 zrozumcie to!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2011, 15:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
Ramka

" Brak
kolejkowania przy zapełnionych serwerach,
dobrze by było by zostało dodane bo
upierdliwością jest klikanie jak robot w okno
niedołączania."

Jak masz skrypt na stronie battleloga to klikasz (dodatkowa opcja) raz i jak zwolni sie miejsce to wbijasz.
Skrypt jest zamieszczony na forum.

A co do czata to nie powinien sie skalowac wraz ze zmniejszaniem rozdzielczosci gry. Bo dzieki temu na nizszych rozdzialkach czat to prawa czesc ekranu. A jak serwer w kolko cos pisze z automatu to juz pograne. Nie kazdy gra w fullHD.


Edit. Powinna byc mozliwosc wylaczenia czata, bo w sumie to ja wiem czy jest mi potrzebny do szczescia czy nie.


Mazenia ale mysle ze dobre by bylo podanie oddzielnych czasow gry na zwyklej i HC wersji

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2011, 15:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Fajnie gdyby był tryb "Infantry only" ale w HC. Niestety dostępny jest tylko normal.

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2011, 15:48 
Offline

Dołączył(a): 9 kwi 2010, 11:38
Posty: 181
Lokalizacja: Serwery HC
Tak, skalowanie czatu przede wszystkim.
W większości czasu gram na fullHD ale czasem tez mi się zdarza grać na 1200 rozdziałce i wtedy jest porażka z jego wielkością.
Grając na fullHD to nawet dodał bym poza opcją wyłączeniem czatu jeszcze opcje włączenia go na stałe bez znikania. Miejsca na taki wariant jest wystarczająco a nie absorbowało by podczas rozróby dodatkowo wyskakiwanie i znikanie okienka z czatem zanim będzie się miało czas na odczytanie infa.

_________________
Pozdrawiam
Ramka Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2011, 16:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 07:45
Posty: 738
Lokalizacja: Kraków
Kolejkowanie ma być dodane. Ktoś nawet na forum się chwalił ze trafił na taki serwer, niestety był o na razie testowy, ale fakt faktem ze dodało go do kolejki.
Czat tez ma być zmieniony. Bardziej czytelny, nieco mniejszy i ogólnie zgrabnieiszy. Poprawia tez minimape i commo rose z tego co widziałem na screenach to mapka będzie czytelniejsza a cr będzie zawierać między innymi Need Ammo oraz Need Medic jak w BF2.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lis 2011, 00:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
Co do błędów i ich naprawiania https://twitter.com/#!/zh1nt0/status/136044038733303808

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lis 2011, 02:16 
Offline

Dołączył(a): 16 paź 2011, 10:03
Posty: 106
Lokalizacja: Ave Silesia Wratislavia
Jako, że mam już za sobą te parędziesiąt godzin w nowej odsłonie Battlefielda, opiszę swoje przygody z grą.

- ziemia przy torach mieni się tak jakby ktoś polał ją benzyną
- drzwi od hangarów potrafią zrobić się różowe
- kolimatory itp. też różowe
- nie doczytuje kolby, celownika itp.
- najwięcej zielonych mignięć
- raz problem z cieniami na całej mapie, które po zminimalizowaniu gry ustąpiły i do dzisiaj się nie pojawiły
- tylko na tej mapie miałem problem, że "wpadłem" w podłogę i nie mogłem wyjść
- kiedy się położymy koło krawężnika, ten potrafi lewitować jako płaska tekstura
- odbicie lunety snajpera widać przez skałę
- można zginąć tez przez skałę
- błędy w detekcji obiektów (przewrócone drzewo, które się obraca)
- na mapie jest miejsce gdzie podczas spawnu (atakujący), cały obraz podskakuje nienaturalnie, a postać stoi, podskoczymy, uspokaja się
- wytrzymałe na uderzenia ściany, które powinny rozpaść się od pierwszego strzału ze SMAW'a/RPG
- raz pojawił mi się artefakt, w postaci czarnego ciągnącego się trójkąta, ale znikał odrazu gdy patrzyłem w inne miejsce

(Dodam, że FurMark'iem katowałem grafikę na max obrotach: temp 74* i zero problemów po 1/2h działania programu)

90% tych problemów dzieje się na początkowym etapie mapy Kanały Roushar (jakoś tak), w trybie Rush, w późniejszym etapie mapy wszystko jest ok.

Kuzyn narzeka za to, że nie może ukończyć CO-OP'a, ponieważ w ostatniej misji gdzie trzeba oddać wiadomy strzał, momentalnie ginie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lis 2011, 07:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
ali7 napisał(a):
jak i brak jednoczesnego zgonu

jak to miało miejsce w bbc2

tzn gostek strzela do ciebie i ty do niego na 100% go trafiasz ty giniesz a przeciwnik nie


Miałem nie raz nie dwa jednoczesny zgon. Zabiliśmy się na wzajem w jednym czasie.

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL