Battlefield.pl
http://forum.battlefield.pl/

Czołgi i uzbrojenie
http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=133&t=39876
Strona 6 z 14

Autor:  [Yossarian] [ 30 sty 2012, 10:07 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

mam podobne ustawienia jak Satyr - na czolowe spotkanie polecam ostrzal wiezyczki - imo najczulszy punkt pojazdow pancernych, zwlaszcza 'en face' - (lekkie manewry i ostrzal rowniez bokow pojazdu wrazego w kierunku zadu^^


co do przejmowania imo: jesli zaloga zwieje lub padnie w boju - to czysty profit zwyciezcy, sprzet wroga (tak jak np snajperka i soflam czy inny gadzet w zestawie, ktory przejmujemy i rozstawiamy), to raczej kolesie mysla, zes zajumal go z bazy - dlatego chca naprawic zuo ktores wyrzadzil, niszczac tak niecnie przejetego sprzeta :lol:

Autor:  dedoha [ 30 sty 2012, 11:20 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

Wieżyczka ma taki sam pancerz jak reszta pojazdu, niezależnie w którą stronę jest odwrócona, liczy się z której strony strzelasz i pod jakim kątem

Autor:  [Yossarian] [ 30 sty 2012, 11:31 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

no nie zgodze sie z opinia powyzej - walniecie w tank z duzej odleglosci w wiezyczke owocuje jego natychmiastowym unieruchomieniem - sprawdzalem jako strzelajacy i jako cel...

Autor:  ArtemisEntreriPL [ 30 sty 2012, 12:54 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

Moim zdaniem jeśli przejmiesz pojzad , sprzęt wroga to nic złego to wkońcu oni doprowadzili do tego ,że mogłeś go przejąć i niech mają do siebie pretensje. Gdy mi się zdarzy dopuścić do przejęcia mojego sprzętu przez wroga to sam na siebie mam kur. . . Że doprowadziłem do tego i tak dałem dupy :p

Autor:  sidh77 [ 30 sty 2012, 13:26 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

Prawdziwy czołgista ginie wraz ze swoim pojazdem. Poza przypadkami kiedy wyskoczymy z pojazdu aby go naprawić, a ktoś nam niecnie zasadzi kulkę w plecy i przejmie pojazd to każda ucieczka z palącego się czołgu w obliczu przeważających sił wroga powinna skończyć się sądem wojennym i wyrokiem skazującym na rozstrzelanie. Zostawianie sprzętu wrogowi jest niedopuszczalne. Nic mnie bardziej nie denerwuje (nagminne w rushu) jak jeden z drugim podjeżdżają pod MCOM i wyskakują aby go uzbroić, a za ich plecami ktoś im kradnie pojazd i ich obu zabija z ich własnej broni. To samo dotyczy się super pilotów którzy potrafią wylądować obok przekaźnika i wyskoczyć go uzbroić tylko po to żeby podczas uzbrajania zginąć. :stupid:

Autor:  DevastatorPL [ 30 sty 2012, 15:08 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

no nie zgodze sie z opinia powyzej - walniecie w tank z duzej odleglosci w wiezyczke owocuje jego natychmiastowym unieruchomieniem - sprawdzalem jako strzelajacy i jako cel...



Yoss a na czym testowane? Abrams czy Tetka??

osobiscie nie przytrafiło mi sie coś takiego ,a mam spędzone w czołgu kilkadziesiąt godzin. Jesli jest tak jak mówisz to powinno zostać to naprawione z kolejnym patchem ,bo to totalna bzdura .

Autor:  [Yossarian] [ 30 sty 2012, 15:30 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

@up
oba tanki

Autor:  DevastatorPL [ 30 sty 2012, 16:35 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

[quote=\"[Yossarian]\"]@up
oba tanki[/quote]


Jak dla mnie element ewidentnie do poprawy w kolejnym patchu.Ciekawe czy ktoś wspomni o tym. Bzdura ,że Abrams staje się kupą złomu po jednym strzale, skoro to czołg na chwile obecną z najsolidniejszym pancerzem. Domieszka żeliwna + stopy tytanu i uranu to elementy pancerzu wieżyczki. eh;/ Czasami chłopaki z Dice przerażają mnie znajomością sprzętu ,który sami dodają do swoich gier.

Autor:  banzaI12 [ 30 sty 2012, 16:44 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

Nie wymagaj od programistów znajomości składu pancerza Abramsa...przecież to tylko gra. Myślisz, że ktokolwiek zwraca na to uwagę? Jeśli unieruchomi czołg to liczy się tylko to, żeby załadować drugą rakietę i dokończyć, a nie w co trafiliśmy.

Autor:  DevastatorPL [ 30 sty 2012, 17:12 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

to że na Dice mało kiedy można liczyć to wiem od dawna. Próbuje tutaj tylko wyjaśnić absurd o jakim wspomniał Yossarian ;) jak dla mnie to kupa śmiechu bo nie od wczoraj wiem ,że wieża M1A to najlepiej chroniona część tego czołgu! Amerykanie od początku lat 70tych inwestują w pancerz Abramsa i zrobienie czegoś takiego jak w tej grze to BEZCZESZCZENIE tej cudownej maszyny.Ktoś kto nie wie takiej rzeczy a pracuje w takiej firmie jak Dice jest dla mnie ZEREM! KPINA!

Autor:  Głos z krzaka [ 30 sty 2012, 17:51 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

@Devastator
Powrót do bonusu dla lepszych tankosnajperów ?
„Turret shot” + 100 :twisted:
Czemu zaraz bug ? W BF 2 była możliwość uzyskania krytycznego trafienia w starciu tank vs tank likwidującego przeciwnika jednym pociskiem ( miejsce pomiędzy kadłubem i wieżą, na wys błotnika)
W BFBC2, zasłyszanych legend na ten temat nie udało się potwierdzić.

DevastatorPL napisał(a):
to że na Dice mało kiedy można liczyć to wiem od dawna. Próbuje tutaj tylko wyjaśnić absurd o jakim wspomniał Yossarian ;) jak dla mnie to kupa śmiechu bo nie od wczoraj wiem ,że wieża M1A to najlepiej chroniona część tego czołgu! Amerykanie od początku lat 70tych inwestują w pancerz Abramsa i zrobienie czegoś takiego jak w tej grze to BEZCZESZCZENIE tej cudownej maszyny.Ktoś kto nie wie takiej rzeczy a pracuje w takiej firmie jak Dice jest dla mnie ZEREM! KPINA!


Opinia o wspaniałości "Abrama" powstała podczas starć z czołgami starszych generacji. Warunki terenowe (pustynia, dystanse ponad 1000m) nie dawały przeciwnikom żadnych szans. Pełne przykrycie z powietrza i można zaszaleć. Chyba nie uznajesz armii Saddama AD1991 i 2003 czy bojowników islamskich za wymagającego przeciwnika ? To bardziej przypominało farmienie bandy newbie na respie. :lol:

@Sidh
Ostatni wychodzi kapitan .. ee kierowca przy 3-4%HP. „Fura” nie do uratowania, a można jeszcze odskoczyć. Gorzej jeśli cała załoga siedzi bohatersko do końca mimo komendy „get out” na czacie. :omg:


Podpinając się pod temat pancerny - co sądzicie o używaniu AAV7 ?
Moim zdaniem większość ludzi nie ma pojęcia o dodatkowych zaletach tej „trumny”. Przecież na Kharg, Wake czy Kanałach to jedyny sposób zrespienia dużej ilości ludzi w bezpiecznym miejscu.
Tymczasem zamiast czekać na transfer ludzi uprawia się nim w fragowanie. Przy ataku w „rush” to często jedno głupie „parkowanie” nim na widoku i po meczu. :stupid:

Autor:  Mofixil [ 30 sty 2012, 18:05 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

Głos z krzaka napisał(a):

Podpinając się pod temat pancerny - co sądzicie o używaniu AAV7 ?

AMTRAC to nie tyle świetny mobilny respawn co dobry pojazd do szybkiej ofensywy.

Autor:  DevastatorPL [ 31 sty 2012, 09:45 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

Opinia o wspaniałości \"Abrama\" powstała podczas starć z czołgami starszych generacji. Warunki terenowe (pustynia, dystanse ponad 1000m) nie dawały przeciwnikom żadnych szans. Pełne przykrycie z powietrza i można zaszaleć. Chyba nie uznajesz armii Saddama AD1991 i 2003 czy bojowników islamskich za wymagającego przeciwnika ? To bardziej przypominało farmienie bandy newbie na respie.


umniejszasz możliwościom tejże maszyny.
widziałeś kiedyś ten czołg w akcji? pomijam denne filmy czy programy na discovery ? wydaje mi się,że nie. Wiec nie mamy o czym rozmawiać.

Autor:  Sokar44 [ 31 sty 2012, 09:58 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

Ja widziałem i co z tego. W rozmowach całkowicie prywatnych, czołgiści US Army nie zawsze wyrażali się pochlebnie o M1. Jak wiesz gdzie strzelać to i jedna rakietą ppanc go ubijesz :)
Nie musisz wierzyć, obejrzyj sobie zdjątka na military photo lub na YT. Z drugiej strony patrząc, jeden strzał w T-90 powinien się kończyć widowiskowym "zerwaniem kapelusza" czyli widoku odlatującej w siną dal wieży :) Ot taka przypadłość sowieckich maszyn.

Ale wracając do tematu, to tylko gra, niewiele mająca wspólnego z realnością gra.

Autor:  Uapa [ 31 sty 2012, 11:38 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

DevastatorPL napisał(a):
Abrams[...] to czołg na chwile obecną z najsolidniejszym pancerzem.

Może wersja z SEPem kwalifikowałaby się do tego stwierdzenia aczkolwiek nie jestem do końca co do tego przekonany.
Moim faworytem jest Merkava Mk.IIID Dor-Dalet lub Merkava Mk.IV. Nie dość, że są w stanie działać w pojedynkę to ich przeżywalność na polu bitwy jest zdecydowanie większa od tej z Abrams'a.


Sokar44 napisał(a):
Jak wiesz gdzie strzelać to i jedna rakietą ppanc go ubijesz


http://www.altair.com.pl/cz-art-1472

No i finalnie to tylko gra a nie symulator. Chcesz więcej realizmu to pozostaje ArmA ;)

Strona 6 z 14 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/