Battlefield.pl http://forum.battlefield.pl/ |
|
Czołgi i uzbrojenie http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=133&t=39876 |
Strona 6 z 14 |
Autor: | [Yossarian] [ 30 sty 2012, 10:07 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
mam podobne ustawienia jak Satyr - na czolowe spotkanie polecam ostrzal wiezyczki - imo najczulszy punkt pojazdow pancernych, zwlaszcza 'en face' - (lekkie manewry i ostrzal rowniez bokow pojazdu wrazego w kierunku zadu^^ co do przejmowania imo: jesli zaloga zwieje lub padnie w boju - to czysty profit zwyciezcy, sprzet wroga (tak jak np snajperka i soflam czy inny gadzet w zestawie, ktory przejmujemy i rozstawiamy), to raczej kolesie mysla, zes zajumal go z bazy - dlatego chca naprawic zuo ktores wyrzadzil, niszczac tak niecnie przejetego sprzeta |
Autor: | dedoha [ 30 sty 2012, 11:20 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
Wieżyczka ma taki sam pancerz jak reszta pojazdu, niezależnie w którą stronę jest odwrócona, liczy się z której strony strzelasz i pod jakim kątem |
Autor: | [Yossarian] [ 30 sty 2012, 11:31 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
no nie zgodze sie z opinia powyzej - walniecie w tank z duzej odleglosci w wiezyczke owocuje jego natychmiastowym unieruchomieniem - sprawdzalem jako strzelajacy i jako cel... |
Autor: | ArtemisEntreriPL [ 30 sty 2012, 12:54 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
Moim zdaniem jeśli przejmiesz pojzad , sprzęt wroga to nic złego to wkońcu oni doprowadzili do tego ,że mogłeś go przejąć i niech mają do siebie pretensje. Gdy mi się zdarzy dopuścić do przejęcia mojego sprzętu przez wroga to sam na siebie mam kur. . . Że doprowadziłem do tego i tak dałem dupy :p |
Autor: | sidh77 [ 30 sty 2012, 13:26 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
Prawdziwy czołgista ginie wraz ze swoim pojazdem. Poza przypadkami kiedy wyskoczymy z pojazdu aby go naprawić, a ktoś nam niecnie zasadzi kulkę w plecy i przejmie pojazd to każda ucieczka z palącego się czołgu w obliczu przeważających sił wroga powinna skończyć się sądem wojennym i wyrokiem skazującym na rozstrzelanie. Zostawianie sprzętu wrogowi jest niedopuszczalne. Nic mnie bardziej nie denerwuje (nagminne w rushu) jak jeden z drugim podjeżdżają pod MCOM i wyskakują aby go uzbroić, a za ich plecami ktoś im kradnie pojazd i ich obu zabija z ich własnej broni. To samo dotyczy się super pilotów którzy potrafią wylądować obok przekaźnika i wyskoczyć go uzbroić tylko po to żeby podczas uzbrajania zginąć. |
Autor: | DevastatorPL [ 30 sty 2012, 15:08 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
no nie zgodze sie z opinia powyzej - walniecie w tank z duzej odleglosci w wiezyczke owocuje jego natychmiastowym unieruchomieniem - sprawdzalem jako strzelajacy i jako cel... Yoss a na czym testowane? Abrams czy Tetka?? osobiscie nie przytrafiło mi sie coś takiego ,a mam spędzone w czołgu kilkadziesiąt godzin. Jesli jest tak jak mówisz to powinno zostać to naprawione z kolejnym patchem ,bo to totalna bzdura . |
Autor: | [Yossarian] [ 30 sty 2012, 15:30 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
@up oba tanki |
Autor: | DevastatorPL [ 30 sty 2012, 16:35 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
[quote=\"[Yossarian]\"]@up oba tanki[/quote] Jak dla mnie element ewidentnie do poprawy w kolejnym patchu.Ciekawe czy ktoś wspomni o tym. Bzdura ,że Abrams staje się kupą złomu po jednym strzale, skoro to czołg na chwile obecną z najsolidniejszym pancerzem. Domieszka żeliwna + stopy tytanu i uranu to elementy pancerzu wieżyczki. eh;/ Czasami chłopaki z Dice przerażają mnie znajomością sprzętu ,który sami dodają do swoich gier. |
Autor: | banzaI12 [ 30 sty 2012, 16:44 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
Nie wymagaj od programistów znajomości składu pancerza Abramsa...przecież to tylko gra. Myślisz, że ktokolwiek zwraca na to uwagę? Jeśli unieruchomi czołg to liczy się tylko to, żeby załadować drugą rakietę i dokończyć, a nie w co trafiliśmy. |
Autor: | DevastatorPL [ 30 sty 2012, 17:12 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
to że na Dice mało kiedy można liczyć to wiem od dawna. Próbuje tutaj tylko wyjaśnić absurd o jakim wspomniał Yossarian jak dla mnie to kupa śmiechu bo nie od wczoraj wiem ,że wieża M1A to najlepiej chroniona część tego czołgu! Amerykanie od początku lat 70tych inwestują w pancerz Abramsa i zrobienie czegoś takiego jak w tej grze to BEZCZESZCZENIE tej cudownej maszyny.Ktoś kto nie wie takiej rzeczy a pracuje w takiej firmie jak Dice jest dla mnie ZEREM! KPINA! |
Autor: | Głos z krzaka [ 30 sty 2012, 17:51 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
@Devastator Powrót do bonusu dla lepszych tankosnajperów ? „Turret shot” + 100 Czemu zaraz bug ? W BF 2 była możliwość uzyskania krytycznego trafienia w starciu tank vs tank likwidującego przeciwnika jednym pociskiem ( miejsce pomiędzy kadłubem i wieżą, na wys błotnika) W BFBC2, zasłyszanych legend na ten temat nie udało się potwierdzić. DevastatorPL napisał(a): to że na Dice mało kiedy można liczyć to wiem od dawna. Próbuje tutaj tylko wyjaśnić absurd o jakim wspomniał Yossarian jak dla mnie to kupa śmiechu bo nie od wczoraj wiem ,że wieża M1A to najlepiej chroniona część tego czołgu! Amerykanie od początku lat 70tych inwestują w pancerz Abramsa i zrobienie czegoś takiego jak w tej grze to BEZCZESZCZENIE tej cudownej maszyny.Ktoś kto nie wie takiej rzeczy a pracuje w takiej firmie jak Dice jest dla mnie ZEREM! KPINA! Opinia o wspaniałości "Abrama" powstała podczas starć z czołgami starszych generacji. Warunki terenowe (pustynia, dystanse ponad 1000m) nie dawały przeciwnikom żadnych szans. Pełne przykrycie z powietrza i można zaszaleć. Chyba nie uznajesz armii Saddama AD1991 i 2003 czy bojowników islamskich za wymagającego przeciwnika ? To bardziej przypominało farmienie bandy newbie na respie. @Sidh Ostatni wychodzi kapitan .. ee kierowca przy 3-4%HP. „Fura” nie do uratowania, a można jeszcze odskoczyć. Gorzej jeśli cała załoga siedzi bohatersko do końca mimo komendy „get out” na czacie. Podpinając się pod temat pancerny - co sądzicie o używaniu AAV7 ? Moim zdaniem większość ludzi nie ma pojęcia o dodatkowych zaletach tej „trumny”. Przecież na Kharg, Wake czy Kanałach to jedyny sposób zrespienia dużej ilości ludzi w bezpiecznym miejscu. Tymczasem zamiast czekać na transfer ludzi uprawia się nim w fragowanie. Przy ataku w „rush” to często jedno głupie „parkowanie” nim na widoku i po meczu. |
Autor: | Mofixil [ 30 sty 2012, 18:05 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
Głos z krzaka napisał(a): Podpinając się pod temat pancerny - co sądzicie o używaniu AAV7 ? AMTRAC to nie tyle świetny mobilny respawn co dobry pojazd do szybkiej ofensywy. |
Autor: | DevastatorPL [ 31 sty 2012, 09:45 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
Opinia o wspaniałości \"Abrama\" powstała podczas starć z czołgami starszych generacji. Warunki terenowe (pustynia, dystanse ponad 1000m) nie dawały przeciwnikom żadnych szans. Pełne przykrycie z powietrza i można zaszaleć. Chyba nie uznajesz armii Saddama AD1991 i 2003 czy bojowników islamskich za wymagającego przeciwnika ? To bardziej przypominało farmienie bandy newbie na respie. umniejszasz możliwościom tejże maszyny. widziałeś kiedyś ten czołg w akcji? pomijam denne filmy czy programy na discovery ? wydaje mi się,że nie. Wiec nie mamy o czym rozmawiać. |
Autor: | Sokar44 [ 31 sty 2012, 09:58 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
Ja widziałem i co z tego. W rozmowach całkowicie prywatnych, czołgiści US Army nie zawsze wyrażali się pochlebnie o M1. Jak wiesz gdzie strzelać to i jedna rakietą ppanc go ubijesz Nie musisz wierzyć, obejrzyj sobie zdjątka na military photo lub na YT. Z drugiej strony patrząc, jeden strzał w T-90 powinien się kończyć widowiskowym "zerwaniem kapelusza" czyli widoku odlatującej w siną dal wieży Ot taka przypadłość sowieckich maszyn. Ale wracając do tematu, to tylko gra, niewiele mająca wspólnego z realnością gra. |
Autor: | Uapa [ 31 sty 2012, 11:38 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
DevastatorPL napisał(a): Abrams[...] to czołg na chwile obecną z najsolidniejszym pancerzem. Może wersja z SEPem kwalifikowałaby się do tego stwierdzenia aczkolwiek nie jestem do końca co do tego przekonany. Moim faworytem jest Merkava Mk.IIID Dor-Dalet lub Merkava Mk.IV. Nie dość, że są w stanie działać w pojedynkę to ich przeżywalność na polu bitwy jest zdecydowanie większa od tej z Abrams'a. Sokar44 napisał(a): Jak wiesz gdzie strzelać to i jedna rakietą ppanc go ubijesz http://www.altair.com.pl/cz-art-1472 No i finalnie to tylko gra a nie symulator. Chcesz więcej realizmu to pozostaje ArmA |
Strona 6 z 14 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |