Teraz jest 30 cze 2024, 13:18

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 gru 2011, 23:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lis 2010, 21:33
Posty: 139
Nie ma co, ten patch i te mapy to raj dla snajperów. Dostali dużo budynkow na ktore mogą wpełzać, dostali karabin QB88 z 99% celnoscią, teraz snajper ma cos do powiedzenia a kto sie boi niech nie gra

_________________
Grupa komunistów chińskich zaatakowała pracujący w polu radziecki traktor. Traktor odpowiedział salwą rakiet po czym odleciał w kierunku Moskwy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 gru 2011, 23:59 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, 17:25
Posty: 61
Najbardziej lubią wchodzić na żurawia na Gulfie lub Sharqi . Czerwonych trójkącików co niemiara a wtedy helikopter załatwia sprawę :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 gru 2011, 00:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Pograłem dłużej i tym mocniej powiadam CHAOS. Tak duża destrukcja budynków + możliwość wejścia niemalże wszędzie powoduje, że granie to jedna wielka sieczka. Sensowna ekipa 2-3 mechaników zablokuje wjazd do Karkandu pojazdom. Zanim kierowca skuma gdzie są to baj baj. Miliony okien ze snajperami+dachy. To samo Sharqui niestety. W połączeniu z totalnie nieczytelną mapą czuję się jak na strzelnicy. trochę frustrujące ale pozostali giną tak samo często(poza snajperami)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 gru 2011, 00:57 
Offline

Dołączył(a): 6 lut 2010, 22:06
Posty: 10
Ale marudzicie :) Dodatek jest super, a mapy są przednie. Najpierw brzęczycie, że destrukcja jest kiepska, a teraz jak macie ją taką jaką powinna być to też wam źle. Opanujcie się :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 gru 2011, 01:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Ja akurat od początku byłem za destrukcją taką jak w podstawce tj ciut mniejszą niż w BC2. Obawiałem się chaosu i jak zwykle miałem racje :/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 gru 2011, 01:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Lailonn napisał(a):
i jak zwykle miałem racje :/

Buhahahaha!!! :lol:

Sorz... trochę mnie poniosło :twisted:

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 gru 2011, 01:14 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
Od pierwszej informacji o 64 ludzikach na serwie - bylem temu przeciw. To tam panuje najwiekszy chaos. Sam preferuje serwery do 32 slotow. Choc naprawde swobode gry, jej mechanike czuje na serwach 24-28 slotow. Wtedy mozna cos z ogarnieta ekipa pograc. A gdy trafi sie twardy przeciwnik, gwarantowana pyszna zabawa, pelna naglych zwrotow akcji a o wyniku decyduje zgranie i spryt. IMO: i oto chodzi w tej grze. Wiadomo po co jest snajper/rekon, szturmiak, med, mech czy wsparcioch. Polecam!

Dla zainteresowanych, na pw namiary na kilka naprawde dobrych serwerow w EU.

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 gru 2011, 02:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 mar 2010, 12:10
Posty: 111
Dobrze jest - duch starego „batka” wylazł w końcu z szafy. :D
Wszystko zależy gdzie gramy czasem chaos i Total TDM na CQ ,czasem sensowna wyrównana bitwa niezależnie od wielkości serwerów. Moim zdaniem tak jak dawniej jedynie 64 sloty dają wrażenie wojny totalnej. Na mniejszych łatwiej jest "ustawić" rozgrywkę pod klanowo-klubowe farmienie i często nie ma kogo wybrać do sq.
Większe zniszczenia i otwarte budynki wyeliminowały najgorszy błąd starej wersji „Karka” którym było wąskie wejście i „zaclaymorzenie” uliczek. Pozostałe mapy też są świetnie dopracowane i zoptymalizowane – w BFBC2 jednoczesne zawalenie większej ilości zabudowań powodowało odczuwalny spadek FPS.
Przy rozmachu „Back to Karkand” podstawka wygląda jak sezonowy dodatek stworzony jedynie do ściągnięcia graczy z COD MW.

@Lailonn
Na dwójeczce mechanik miał Eryka i moim zdaniem łatwiej było zdjąć jadącą pancerkę z dużego dystansu. Niezniszczalne budynki zapewniały bezkarność i pewną osłonę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 gru 2011, 10:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lis 2010, 21:53
Posty: 201
Ja osobiście na razie mam mieszane uczucia. Nie mogę się odnaleźć na tych nowych/starych mapach. Nie podoba mi się ta błękitna kolorystyka na karku. Może wynika to też z tego że grałem na serwerach gdzie był kompletny haos i co chwilę podałem. No ale muszę jeszcze pograć i może mi się spodoba.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 gru 2011, 10:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
@Głos z krzaka ależ tu też nie tylko z RPG musisz biegać a do tego można wleźć wszędzie. Przy panującym chaosie kierowca nie ma co liczyć, że ktokolwiek zastrzeli RPGowca czającego się w jednym z okien. Jak sam nie zauważy to zginie.

@Wierzbin się składa, że to co krytykowałem od bety jest do teraz krytykowane szeroko i na oficjalnym forum. Zresztą ogólnie cholernie mam rację z typowaniem sensowności gier. Swego czasu wszyscy 'odchodzili" do ET:QW a ja jako jeden z nielicznych powiedziałem "gówno" i popatrzmy jak QW się ma ;D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 gru 2011, 11:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
BF3 (+B2K) jest śwetny, ładny, urzekający destrukcją. Tyle że za rok będzie w niego grał ułamek ludzi grających obecnie, jeżeli porównamy z podobną grupą graczy (premiera i po roku) w przypadku BF2.
To po prostu kolejny rynkowy COD z resztkami elementów będącymi ukłonem dla starych graczy gier BF.

Co do liczby slotów-o ile filozofia i ogólny balans Battlefielda 2 spokojnie mogłaby uciągnąć 128 graczy, to przy niedorobionym zlepku różnych filozofii z jakim mamy do czynienia w BF3, gra na 64 slotach rzeczywiście jest farsą. To wszystko w 3 jest niespasowane i niezbalansowane - mapy, bronie, sprzęt bojowy, "dobrodziejstwa" idące z unlocków, chęć zdobycia graczy MW, chęć ugłaskania graczy BF. Jednym słowem-potworek.


Ostatnio edytowano 15 gru 2011, 11:17 przez przsoi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 gru 2011, 11:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 mar 2010, 02:54
Posty: 48
W jaki sposób zaliczać zadania dla nowych broni? Chciałbym odblokować nową snajpę. Kiedy grałem reconem - odblokowałem 50% a potem zaczął mi rosnąć nie "specops" tylko "familiar territory" ... ktoś zna klucz odblokowań? Co i za co?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 gru 2011, 11:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2009, 18:43
Posty: 110
Lokalizacja: Bielsko Biała
przsoi napisał(a):
BF3 (+B2K) jest śwetny, ładny, urzekający destrukcją. Tyle że za rok będzie w niego grał ułamek ludzi grających obecnie, jeżeli porównamy z podobną grupą graczy (premiera i po roku) w przypadku BF2.
To po prostu kolejny rynkowy COD z resztkami elementów będącymi ukłonem dla starych graczy gier BF.

Jasne że za rok będzie grało mniej ludzi niż teraz, po premierze. Tak jest z każdym tytułem. Bf2 na swoje czasy nie miał poważnego konkurenta (choć osobiście wolałem AA), ma wsparcie dla modów i trzyma się jakoś do dzisiaj. Bf3, zwłaszcza teraz B2K, jest nowy, wciągający, ładny, zrobiony z wielkim rozmachem i przede wszystkim pomijając techniczne problemy, mega grywalny. Jest tu taki klimat wojny i ta szczypta realizmu, której nie znajdziesz w Cod-ach (jedynie w MW1 grało się sympatycznie). Zobaczysz odpadną znudzeni i przypadkowi nabywcy, ale za rok serwery wciąż będą pełne. Tak będzie aż powstanie jakiś poważny konkurent, albo Bf4.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 gru 2011, 11:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lis 2010, 21:33
Posty: 139
Bronie z karakand mialy byc dostepne na wszystkich serwerach tymczasem na niektorych mapach z podstawki nawet nie mam nowych broni w menu wyboru, o co chodzi ?

_________________
Grupa komunistów chińskich zaatakowała pracujący w polu radziecki traktor. Traktor odpowiedział salwą rakiet po czym odleciał w kierunku Moskwy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 gru 2011, 11:52 
Offline

Dołączył(a): 24 lis 2011, 09:14
Posty: 6
Dodatek zajebisty
Ino niech ktos mi powie jak odblokowac pp12 2goddziny zaliczylem ale to jest ta pierwsza rzecz


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL