Battlefield.pl
http://forum.battlefield.pl/

Nowe mapki - Wasze propozycje
http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=133&t=40961
Strona 6 z 6

Autor:  KamiXXX [ 20 sty 2012, 15:33 ]
Tytuł:  Re: Nowe mapki - Wasze propozycje

czopor napisał(a):
Antonio_@2 napisał(a):
Fajna by była taka mapka, specjalnie na tryb Rush:

Okopy, przed którymi rozciągałoby się kilkuset metrowe jałowe pole bez żadnych osłon. Resp obrońców w tych właśnie okopach. Resp atakujących na polach kilkaset metrów od okopów. Na polach tych żadnych osłon - sama zrównana, jałowa ziemia. Atakujący muszą przebiec kilkaset metrów bez żadnych osłon, cały czas będąc pod ostrzałem obrońców w okopach. Musieliby pomyśleć i strzelać pociskami dymnymi oraz używać swoich czołgów jako osłon - czołg jedzie, za nim idzie kilku piechurów i używa czołgu jako osłony. Coś pięknego, zwłaszcza na 64 graczy.


Fajna, fajna - jak grasz obrońcą. Kładziesz się z bipodem i tylko liczysz kille. Dym nie pomoże bo jesteś zespotowany. Czołg padnie w 2 sekundy na pustym polu. Wnioski wyciągnij sam...

Zgadzam się z czopor - bez osłon taka mapka traci sens. Mapy z takimi okopami są w modzie BF 1918, oczywiście z różnymi osłonami i przeszkodami w polu.

Autor:  Głos z krzaka [ 20 sty 2012, 20:45 ]
Tytuł:  Re: Nowe mapki - Wasze propozycje

@hamsterOne
Chodziło o Bohemia Interactive ( Operation Flashpoint, Armed Assault 1 i 2, niedługo Arma 3)
Ci z drugim„S”(Simulations)– zajmują się bardziej wypasionymi symulacjami (VBS i VBS 2).
Nie mylić z nieudanymi koszmarkami Codemasters.
Oni też jako pierwsi (2001)wprowadzili do gier warunki atmosferyczne i widoczne zmiany pór dnia (zmierzch , świt). Mają tam wpływ tylko na widoczność.
Crysisa wtedy nawet w planach nie było :D

@Antonio
Czy warto ? Jeśli chcesz poczuć taki „klimat" wystarczy pograć w BFBC2 Atacama Rush przy słabych teamach. Gdy pojazdy nie mogą wyjść z bazy dzieje się dokładnie jak piszą Moxifil i czopor.

Autor:  Max PL [ 4 lut 2012, 13:14 ]
Tytuł:  Re: Nowe mapki - Wasze propozycje

Jakby dodali zmiane pory dnia dla admina to wszystkie mapy odnowiło :) 8)

Autor:  Antonio_@2 [ 4 lut 2012, 14:57 ]
Tytuł:  Re: Nowe mapki - Wasze propozycje

Taka Granica Kaspijska albo Gulf of Oman w nocy przy pełnym zachmurzeniu, tak żeby lecąc śmigłowcem/odrzutowcem nie było widać ziemi. Trzeba było by się opierać na wysokościomierzu i termowizji. Miodzio. Przy widoczności do 20m... coś wspaniałego.

Autor:  sidh77 [ 4 lut 2012, 14:59 ]
Tytuł:  Re: Nowe mapki - Wasze propozycje

Antonio_@2 napisał(a):
Taka Granica Kaspijska albo Gulf of Oman w nocy przy pełnym zachmurzeniu, tak żeby lecąc śmigłowcem/odrzutowcem nie było widać ziemi. Trzeba było by się opierać na wysokościomierzu i termowizji. Miodzio. Przy widoczności do 20m... coś wspaniałego.

Częstotliwość pojawiania się informacji, że zabił Cię PECH wzrosła by o 300%. :wink:

Autor:  Antonio_@2 [ 4 lut 2012, 15:02 ]
Tytuł:  Re: Nowe mapki - Wasze propozycje

Ale było by to nowe, wspaniałe doświadczenie dla ogarniętego pilota, który dużo już wylatał, a chciałby zobaczyć coś nowego. No, ale od czegoś jest ten wysokościomierz, prawda?

Ale to chyba tylko na serwer nierankingowy ^^

Autor:  fido2801 [ 4 lut 2012, 15:04 ]
Tytuł:  Re: Nowe mapki - Wasze propozycje

sidh77 napisał(a):
Antonio_@2 napisał(a):
Taka Granica Kaspijska albo Gulf of Oman w nocy przy pełnym zachmurzeniu, tak żeby lecąc śmigłowcem/odrzutowcem nie było widać ziemi. Trzeba było by się opierać na wysokościomierzu i termowizji. Miodzio. Przy widoczności do 20m... coś wspaniałego.

Częstotliwość pojawiania się informacji, że zabił Cię PECH wzrosła by o 300%. :wink:

A ilość FPS spadła o 70%... Silnik Frostbite 2 jest dość wymagający więc jak jeszcze dojdą takie cudeńka to nawet najlepsze maszyny będą miały problem ze stabilną i sensowną ilością FPS.

Autor:  Mofixil [ 4 lut 2012, 15:22 ]
Tytuł:  Re: Nowe mapki - Wasze propozycje

fido2801 napisał(a):
A ilość FPS spadła o 70%... Silnik Frostbite 2 jest dość wymagający więc jak jeszcze dojdą takie cudeńka to nawet najlepsze maszyny będą miały problem ze stabilną i sensowną ilością FPS.

To trzeba będzie sobie odpuścić najwyższe detale, AA i pornosy w tle.

Autor:  fido2801 [ 4 lut 2012, 16:19 ]
Tytuł:  Re: Nowe mapki - Wasze propozycje

Co tam detale, co tam Antialiasing... te pornosy w tle. Kto się bez tego obejdzie grając w BF.

Autor:  Głos z krzaka [ 4 lut 2012, 18:28 ]
Tytuł:  Re: Nowe mapki - Wasze propozycje

fido2801 napisał(a):
sidh77 napisał(a):
Antonio_@2 napisał(a):
Taka Granica Kaspijska albo Gulf of Oman w nocy przy pełnym zachmurzeniu, tak żeby lecąc śmigłowcem/odrzutowcem nie było widać ziemi. Trzeba było by się opierać na wysokościomierzu i termowizji. Miodzio. Przy widoczności do 20m... coś wspaniałego.

Częstotliwość pojawiania się informacji, że zabił Cię PECH wzrosła by o 300%. :wink:

A ilość FPS spadła o 70%... Silnik Frostbite 2 jest dość wymagający więc jak jeszcze dojdą takie cudeńka to nawet najlepsze maszyny będą miały problem ze stabilną i sensowną ilością FPS.


Wprowadzenie zmniejszenia zasięgu widoczności przez cały czas trwania rundy raczej miałoby korzystny wpływ na wydajność. Najbardziej „mulą” miejsca z najlepszym widokiem.

Testowane na słabszej „maszynce” z GPU 512 RAM – Na Karkandzie pomiędzy akcją na „Targowisku” a „Przedmieściami” nawet do 20 FPS.

Naprawdę obciążające mogą być wspomniane kilka postów wyżej dynamiczne zmiany. Noc przy sensownym rozłożeniu efektów świetlnych, których w FB aż tak wiele nie ma (misje SP ) też powinna być do uciągnięcia dla obecnych PC na mapkach MP.

Autor:  fido2801 [ 4 lut 2012, 21:29 ]
Tytuł:  Re: Nowe mapki - Wasze propozycje

Zależy o czym mowa. Bo jeśli o byle jakim filtrze, który będzie po prostu stopniowo zasłaniać to co się znajduję coraz dalej to się zgodzę. Natomiast zrozumiałem, że koledze chodziło o jakiś lepszy efekt realnej mgły, a dodatkowo wspomniał o zachmurzeniu żeby ograniczyć widoczność helkom i jetom. Taki zestaw raczej nie upłynni nam rozgrywki. A jeszcze niektórzy chcieliby zmianę warunków atmosferycznych i pór dnia w trakcie trwania rundy...

Autor:  Głos z krzaka [ 5 lut 2012, 02:19 ]
Tytuł:  Re: Nowe mapki - Wasze propozycje

Efektu realnej mgły czy prawdziwych chmurek zadowalających pilotów aktualnie nic nie uciągnie. :)
Czasem warto jednak iść na pewien kompromis,nawet taki tandetny filtr byłby lepszy niż Kanałowy "sufit" na wys 300m. Zresztą całość tej mapy sprawia na mnie dziwne wrażenie niedokończonej roboty.

Autor:  Matipl123 [ 5 lut 2012, 02:20 ]
Tytuł:  Re: Nowe mapki - Wasze propozycje

Przynajmniej celownik noktowizyjny byłby użyteczny.

Autor:  Mofixil [ 5 lut 2012, 13:59 ]
Tytuł:  Re: Nowe mapki - Wasze propozycje

Matipl123 napisał(a):
Przynajmniej celownik noktowizyjny byłby użyteczny.

IRNV jest użyteczny na każdej mapie która nie ma w nazwie Operation i Metro.
Tylko pod OpMetro dostał nerfa, Caspian Border, Firestorm, wciąż koksa.
Btw, termowizja a noktowizja to dwie różne rzeczy.

Autor:  Antonio_@2 [ 5 lut 2012, 14:47 ]
Tytuł:  Re: Nowe mapki - Wasze propozycje

Cytuj:
IRNV jest użyteczny na każdej mapie która nie ma w nazwie Operation i Metro.
Tylko pod OpMetro dostał nerfa, Caspian Border, Firestorm, wciąż koksa.
Btw, termowizja a noktowizja to dwie różne rzeczy.

Na Caspianie ludzi widać na żółto gdzieś do 30-40 metrów. Sprawdzałem na pustym serwerze z kolegą.

Strona 6 z 6 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/