Battlefield.pl
http://forum.battlefield.pl/

Czołgi i uzbrojenie
http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=133&t=39876
Strona 7 z 14

Autor:  DevastatorPL [ 31 sty 2012, 11:48 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

jako czynny żołnierz w służbie RP od 10lat na czołgach realizmu w mojej pracy mam wystarczająco dosyć uwierz mi kolego ;)

Autor:  Uapa [ 31 sty 2012, 11:54 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

DevastatorPL napisał(a):
jako czynny żołnierz w służbie RP od 10lat na czołgach realizmu w mojej pracy mam wystarczająco dosyć uwierz mi kolego ;)


No to tym bardziej BF3 możesz potraktować z przymrożeniem oka :)

Jak to mawiają 'zagramanicą': stay safe!

Autor:  [Yossarian] [ 31 sty 2012, 16:58 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

Ano wlasnie - OT - Merkawy i Challengery, chyba jednak przewyzszaja Abramy - i sa jeszcze Chiny i ich mbt 2000 itp itd - to gra i imo, jeden dobry szot w wiezyczke mi odpowiada, zeby unieruchomic tank^^ EOT

Autor:  Głos z krzaka [ 31 sty 2012, 18:00 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

Ostatni „zbalansowany” konflikt pancerny to Yom Kippur 1973, gdzie teoretycznie słabsze maszyny IDF sprowadziły do „parteru” koalicję arabską.

@Devastator
Przy pełnym szacunku dla „Obrońcy Granic”, dwa pytania do „praktyka”:
- Gdzie i kiedy poza poligonem testowym M1 spotkał zbliżonego jakościowo przeciwnika ? Dołóż do tego taktykę i wyszkolenie załogi.
- BF jaki jest każdy widzi, w jego „środowisku” strzelamy najczęściej na dystansach poniżej 1000m.
Czyli w realu wynik starcia= rzut monetą ?

Autor:  demiurg12 [ 15 lut 2012, 01:59 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

cz

mam pytanie odnośnie czołgów na Grand Bazar BMP , i drugi ,

czesto spotykam sie czolg vs czolg i nie moge ubic za cholore przeciwnika , bo ma jakis dziwny armor , szperalem w ustawieniach slotow, ale nie moge go jakos ustawic ,

czy sie go wlacza jakos czy cos?
mam wersje ang , wiec fajnie by bylo jakby mi ktos podal configuracje po angielsku tych 3 slotow,

pisze tutaj specjalnie , bo ostatnio mialem nie mozliwa sytacje kiedy to zaskoczylem przecinika wale mu w dupe w czule miejsce , pierwszy udezylem wiec mialem przewage a on zdazyl i tak mnie rozj.... , widocznie musial miec duzo lepszy armor -.-

Autor:  hamsterOne [ 15 lut 2012, 08:43 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

demiurg12 napisał(a):
mam pytanie odnośnie czołgów na Grand Bazar BMP , i drugi ,

Przede wszystkim... rozmawiamy o transporterach opancerzonych czy o czołgach? BMP to nie czołg.

Autor:  jonek [ 15 lut 2012, 09:46 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

Ja proponuję jeździć z kolegą mechanikiem, zarówno w czołgach i transporterach. Pewnie gościu takiego miał, dlatego przegrałeś. BF3 to w końcu gra drużynowa.

Autor:  dedoha [ 15 lut 2012, 14:54 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

Jeśli to było na grand bazar to pewnie mowa o bmp, przeciwnik pewnie mial reactive armor. Możliwe też, że miał dodatkową broń ppanc jak ATGM launcher lub APFSDS-T SHELL

Autor:  demiurg12 [ 15 lut 2012, 21:53 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

własnie chodzi mi o reactive armor jak go wlaczyc . bo go chyba wlaczam , a go nie ma -.-

trzeba jakis przycisk wlaczyc?

Autor:  Mofixil [ 15 lut 2012, 21:55 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

Reactive Armor poznasz po dodatkowych płytkach na czołgu, po uderzeniu pocisku znika a czołg nie dostaje obrażeń, fajnym trickiem jest Gunner z Reactive Armor, po tym jak dostajesz, strzelec wysiada i wsiada a czołg znowu ma Reactive Armor na miejscu.

Autor:  jonek [ 15 lut 2012, 22:12 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

Mofixil napisał(a):
Reactive Armor poznasz po dodatkowych płytkach na czołgu, po uderzeniu pocisku znika a czołg nie dostaje obrażeń, fajnym trickiem jest Gunner z Reactive Armor, po tym jak dostajesz, strzelec wysiada i wsiada a czołg znowu ma Reactive Armor na miejscu.


Ale kierowca tez musi mieć pancerz ustawiony żeby taki myk zadziałał? Ja tylko wyczaiłem, że można ten pancerz naprawiać - wystarczy chwilkę przysmażyć pancerz ze strony, z której go nie ma (jak czołg ma już 100% hp).

Autor:  Mofixil [ 15 lut 2012, 22:13 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

Wystarczy by jedna osoba w załodze czołgu miała ten wihajster by czołg go miał gdy dana osoba siedzi w środku.

Autor:  jonek [ 15 lut 2012, 22:20 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

Mofixil napisał(a):
Wystarczy by jedna osoba w załodze czołgu miała ten wihajster by czołg go miał gdy dana osoba siedzi w środku.


Kurcze, rękę bym dał sobie uciąć, że to kierowca musi mieć pancerz żeby działał. Aż muszę sprawdzić zaraz :D

Autor:  Mofixil [ 15 lut 2012, 22:34 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

A ja ręki sobie uciąć nie dam że gadżety wybrane dla pozycji strzelca działają także dla kierowcy, to też mógłbyś dla mnie sprawdzić?

Autor:  dedoha [ 15 lut 2012, 22:49 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

Żeby było ciekawiej to można "zbierać" perki w pojazdach tzn. kierowca sobie siedzi w czołgu, wsiada pasażer z proximity scan, wysiada, ginie, perk pozostaje. Po zrespieniu może wsiąść np. z thermal camo i też będzie działąć

Strona 7 z 14 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/