Battlefield.pl http://forum.battlefield.pl/ |
|
Czołgi i uzbrojenie http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=133&t=39876 |
Strona 7 z 14 |
Autor: | DevastatorPL [ 31 sty 2012, 11:48 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
jako czynny żołnierz w służbie RP od 10lat na czołgach realizmu w mojej pracy mam wystarczająco dosyć uwierz mi kolego ![]() |
Autor: | Uapa [ 31 sty 2012, 11:54 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
DevastatorPL napisał(a): jako czynny żołnierz w służbie RP od 10lat na czołgach realizmu w mojej pracy mam wystarczająco dosyć uwierz mi kolego ![]() No to tym bardziej BF3 możesz potraktować z przymrożeniem oka ![]() Jak to mawiają 'zagramanicą': stay safe! |
Autor: | [Yossarian] [ 31 sty 2012, 16:58 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
Ano wlasnie - OT - Merkawy i Challengery, chyba jednak przewyzszaja Abramy - i sa jeszcze Chiny i ich mbt 2000 itp itd - to gra i imo, jeden dobry szot w wiezyczke mi odpowiada, zeby unieruchomic tank^^ EOT |
Autor: | Głos z krzaka [ 31 sty 2012, 18:00 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
Ostatni „zbalansowany” konflikt pancerny to Yom Kippur 1973, gdzie teoretycznie słabsze maszyny IDF sprowadziły do „parteru” koalicję arabską. @Devastator Przy pełnym szacunku dla „Obrońcy Granic”, dwa pytania do „praktyka”: - Gdzie i kiedy poza poligonem testowym M1 spotkał zbliżonego jakościowo przeciwnika ? Dołóż do tego taktykę i wyszkolenie załogi. - BF jaki jest każdy widzi, w jego „środowisku” strzelamy najczęściej na dystansach poniżej 1000m. Czyli w realu wynik starcia= rzut monetą ? |
Autor: | demiurg12 [ 15 lut 2012, 01:59 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
cz mam pytanie odnośnie czołgów na Grand Bazar BMP , i drugi , czesto spotykam sie czolg vs czolg i nie moge ubic za cholore przeciwnika , bo ma jakis dziwny armor , szperalem w ustawieniach slotow, ale nie moge go jakos ustawic , czy sie go wlacza jakos czy cos? mam wersje ang , wiec fajnie by bylo jakby mi ktos podal configuracje po angielsku tych 3 slotow, pisze tutaj specjalnie , bo ostatnio mialem nie mozliwa sytacje kiedy to zaskoczylem przecinika wale mu w dupe w czule miejsce , pierwszy udezylem wiec mialem przewage a on zdazyl i tak mnie rozj.... , widocznie musial miec duzo lepszy armor -.- |
Autor: | hamsterOne [ 15 lut 2012, 08:43 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
demiurg12 napisał(a): mam pytanie odnośnie czołgów na Grand Bazar BMP , i drugi , Przede wszystkim... rozmawiamy o transporterach opancerzonych czy o czołgach? BMP to nie czołg. |
Autor: | jonek [ 15 lut 2012, 09:46 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
Ja proponuję jeździć z kolegą mechanikiem, zarówno w czołgach i transporterach. Pewnie gościu takiego miał, dlatego przegrałeś. BF3 to w końcu gra drużynowa. |
Autor: | dedoha [ 15 lut 2012, 14:54 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
Jeśli to było na grand bazar to pewnie mowa o bmp, przeciwnik pewnie mial reactive armor. Możliwe też, że miał dodatkową broń ppanc jak ATGM launcher lub APFSDS-T SHELL |
Autor: | demiurg12 [ 15 lut 2012, 21:53 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
własnie chodzi mi o reactive armor jak go wlaczyc . bo go chyba wlaczam , a go nie ma -.- trzeba jakis przycisk wlaczyc? |
Autor: | Mofixil [ 15 lut 2012, 21:55 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
Reactive Armor poznasz po dodatkowych płytkach na czołgu, po uderzeniu pocisku znika a czołg nie dostaje obrażeń, fajnym trickiem jest Gunner z Reactive Armor, po tym jak dostajesz, strzelec wysiada i wsiada a czołg znowu ma Reactive Armor na miejscu. |
Autor: | jonek [ 15 lut 2012, 22:12 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
Mofixil napisał(a): Reactive Armor poznasz po dodatkowych płytkach na czołgu, po uderzeniu pocisku znika a czołg nie dostaje obrażeń, fajnym trickiem jest Gunner z Reactive Armor, po tym jak dostajesz, strzelec wysiada i wsiada a czołg znowu ma Reactive Armor na miejscu. Ale kierowca tez musi mieć pancerz ustawiony żeby taki myk zadziałał? Ja tylko wyczaiłem, że można ten pancerz naprawiać - wystarczy chwilkę przysmażyć pancerz ze strony, z której go nie ma (jak czołg ma już 100% hp). |
Autor: | Mofixil [ 15 lut 2012, 22:13 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
Wystarczy by jedna osoba w załodze czołgu miała ten wihajster by czołg go miał gdy dana osoba siedzi w środku. |
Autor: | jonek [ 15 lut 2012, 22:20 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
Mofixil napisał(a): Wystarczy by jedna osoba w załodze czołgu miała ten wihajster by czołg go miał gdy dana osoba siedzi w środku. Kurcze, rękę bym dał sobie uciąć, że to kierowca musi mieć pancerz żeby działał. Aż muszę sprawdzić zaraz ![]() |
Autor: | Mofixil [ 15 lut 2012, 22:34 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
A ja ręki sobie uciąć nie dam że gadżety wybrane dla pozycji strzelca działają także dla kierowcy, to też mógłbyś dla mnie sprawdzić? |
Autor: | dedoha [ 15 lut 2012, 22:49 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
Żeby było ciekawiej to można "zbierać" perki w pojazdach tzn. kierowca sobie siedzi w czołgu, wsiada pasażer z proximity scan, wysiada, ginie, perk pozostaje. Po zrespieniu może wsiąść np. z thermal camo i też będzie działąć |
Strona 7 z 14 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |