Battlefield.pl
http://forum.battlefield.pl/

Multiplayer - co wiemy
http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=133&t=38202
Strona 1 z 39

Autor:  NoAim [ 9 cze 2011, 15:33 ]
Tytuł:  Multiplayer - co wiemy

Gameplay:

*Brak "tarczy" po respawnie
*Gdy medyk nas podniesie i od razu zginiemy czas respawnu zostaje skrócony
*Możemy wybrać czy chcemy żyć czy nie po reanimacji przez medyka
*Na mapach nocnych będziemy mieli celowniki noktowizyjne
*Będzie można niszczyć źródła światła
*Spawn tylko na Squadliderze/w bazie/na fladze
*Gracz będący pod ogniem zaporowym będzie miał gorszą widoczność pola walki (coś podobnego jest w Project Reality)
*Gracz kładący ogień zaporowy otrzymuje za to punkty
*Artyleria obsługiwana przez graczy
*Każda mapa będzie grywalna w każdym trybie
*Snajper nie posiada kamuflażu (ghillie suit) na mapach miejskich. Jak będzie na innych nie wiadomo.
*Nóż i granaty będą działać jak w BF2, dodatkowo będzie też "autoknife" dla tych co wolą wersje z BC2
*Custom dog-tags - będzie można sobie na nim umieścić np. liczbę przegranych godzin, ilość killi z jakiejś broni itp.
*3D spotting - tu nic jeszcze nie jest pewne, w obecnej wersji gry jest ale to się może jeszcze zmienić (oby)
*Sprint - w wersji pokazanej na E3 był nieograniczony, jak będzie ostatecznie nie wiadomo
*Strafe podczas sprintu - https://twitter.com/#!/Demize99/status/ ... 9227901952
*4 osobowe składy potwierdzone :( - https://twitter.com/#!/Demize99/status/ ... 5695461376
*Sniper będzie miał możliwość "wstrzymania oddechu" co spowoduje zwiększenie celności jednak po strzale zostaje ona znacznie zredukowana "pływaniem celownika".
*Engineer będzie mógł podczepić pod broń latarkę którą będzie można oślepiać wrogów
*Główna broń będzie posiadać 3 sloty na modyfikację
*Sniper będzie posiadał bipod jako unlock
*Tryby gry: Conquest (max 64 graczy), Rush (max 32) Team Death Match (?)

Bronie:

M4, M16A4, AK-74M, AKS-74u, P90, M240, M249, PKM, Pecheneg, G3, MP5, DAO-12, TYPE-88 LMG (Exclusive Pre-order Weapon), SKS Sniper Rifle, RPG-7, AT-4, SMAW, M9, MP443, Sig226.

Po więcej odsyłam tu:
http://forums.electronicarts.co.uk/batt ... ation.html

Autor:  krzysztofer24 [ 9 cze 2011, 16:50 ]
Tytuł:  Re: Multiplayer - co wiemy

no i snajperowi zabrali to co najcenniejsze... Po za tym na mapach miejskich pewnie było by ich mało.... Po za tym szukając celu zawsze najpierw zdejmuje snajpera... A teraz to jak go rozpoznam?? Jestem zawiedziony!

Autor:  Krox [ 9 cze 2011, 20:42 ]
Tytuł:  Re: Multiplayer - co wiemy

Zabrali snajperowi "gili gili" i według mnie jest to krok w dobrą stronę. Może kamperstwo osiągnie trochę niższy poziom niż ten jaki panuje w Bc2.
krzysztofer24 napisał(a):
no i snajperowi zabrali to co najcenniejsze... Po za tym na mapach miejskich pewnie było by ich mało.... Po za tym szukając celu zawsze najpierw zdejmuje snajpera... A teraz to jak go rozpoznam?? Jestem zawiedziony!

"Nie rosumie". Dla Ciebie jest duża różnica w tym czy zdejmiesz snajpera czy assaulta? Jak jesteś zawiedziony to napisz do DICE, oni Cię posłuchają i zmienią zdanie, snajper dostanie swój strój.

Autor:  AviRex31 [ 9 cze 2011, 20:43 ]
Tytuł:  Re: Multiplayer - co wiemy

Opcje z tym ogniem zaporowym jak dla mnie bomba :) Widać że się chłopaki przykładają do tego i to ostro :P
A snajpera poznasz po tym jaką broń nosi :D Poza tym jest to logiczny krok skoro ma tak być w miejskich mapach, na pozostałych kamuflaż powinien być dostępny jak dla mnie, ale nie aż taki, żeby całkowicie wtopić się w tło :)

Autor:  WojtaaSs [ 9 cze 2011, 21:01 ]
Tytuł:  Re: Multiplayer - co wiemy

@krox - zobacz na sam avatar krzysztofera i wiesz jakie od razu domyslisz się jaka klasa gracza go wyłącznie interesuje ;)

Co do tematu wiemy jeszcze o istnieniu Battlelog' a

Autor:  Krox [ 9 cze 2011, 21:28 ]
Tytuł:  Re: Multiplayer - co wiemy

Mnie bardzo ucieszyła wiadomość o SL. Fajnie że wreszcie ktoś będzie sprawnie dowodził drużyną, taki powrót do czasów Bf2.
Tyle że jeżeli znów ma być tyle komend co w dwójce (czyli np. przemieścić się itp.) to fajnie by było gdyby jakieś punkty za to były, bo inaczej mało kto będzie z tego korzystał (punkty zarówno dla SL jak i dla SM).

Autor:  krzysztofer24 [ 9 cze 2011, 21:32 ]
Tytuł:  Re: Multiplayer - co wiemy

Krox napisał(a):
Zabrali snajperowi "gili gili" i według mnie jest to krok w dobrą stronę. Może kamperstwo osiągnie trochę niższy poziom niż ten jaki panuje w Bc2.
krzysztofer24 napisał(a):
no i snajperowi zabrali to co najcenniejsze... Po za tym na mapach miejskich pewnie było by ich mało.... Po za tym szukając celu zawsze najpierw zdejmuje snajpera... A teraz to jak go rozpoznam?? Jestem zawiedziony!

"Nie rosumie". Dla Ciebie jest duża różnica w tym czy zdejmiesz snajpera czy assaulta? Jak jesteś zawiedziony to napisz do DICE, oni Cię posłuchają i zmienią zdanie, snajper dostanie swój strój.

W bfp4f snajper też nie ma kamuflażu a jest ich więcej niż w bf2 więc to nie rozwiązuje problemu...
Co do kogo pierwszego... Zdejmujesz meda a rozgarnięty snajper wie że gdzieś tam siedzisz, zanim przeładujesz masz kule w głowie...

Autor:  AviRex31 [ 9 cze 2011, 21:37 ]
Tytuł:  Re: Multiplayer - co wiemy

Nie pamiętam dokładnie gdzie, ale było chyba w którymś BFie (prawdopodobnie 2142), że dostawało się dodatkowe pkt np za zabicie w polu rozkazu. Fajnie by było jakby coś takiego odwzorowali + dodali tak jak mówisz pkt za rozkazy dla SLa. Tylko wydawanie komand powinno być proste na tyle, aby można było kierować drużyną "w biegu" bo każde zatrzymanie się na takim polu walki wiadomo do czego może doprowadzić :) Chodzi mi o to, żeby swobodnie podczas wydawania rozkazów można było obronić się przed ewentualnym napastnikiem :P

Autor:  MilkyWayPL [ 9 cze 2011, 23:18 ]
Tytuł:  Re: Multiplayer - co wiemy

Może ktoś rzucić linkiem, wygląd reanimacji członka drużyny?

Autor:  [Yossarian] [ 10 cze 2011, 01:11 ]
Tytuł:  Re: Multiplayer - co wiemy

samoloty beda w trybie CQ^^

Autor:  WojtaaSs [ 10 cze 2011, 02:17 ]
Tytuł:  Re: Multiplayer - co wiemy

nie widzę siebie jako pilota na rushu ;) only cq and df ;)

Autor:  Piccardo [ 10 cze 2011, 08:14 ]
Tytuł:  Re: Multiplayer - co wiemy

Chyba BF4 będzie dopiero odpowiedni tu widać że firma przez wypuszczenie gry na multiplatforme dużo eksperymentuję między grą pecetową i tym co było świetne w BF2 i konsolowym (szitem) BC2

Autor:  [Yossarian] [ 10 cze 2011, 08:36 ]
Tytuł:  Re: Multiplayer - co wiemy

WojtaaSs napisał(a):
nie widzę siebie jako pilota na rushu ;) only cq and df ;)

nie jestem pewien czy w multi beda sie rozgrywac prawdziwe df'y (tak zeby bylo minimum po 3 mysliwce na strone) - ale w singlu(kampania) pewnie tak - zadowolony? :lol:

Autor:  WojtaaSs [ 10 cze 2011, 11:28 ]
Tytuł:  Re: Multiplayer - co wiemy

hmm wystarczy df 1v1 albo 2v2 - chyba że chcemy wrócić do czasów BF1942 gdzie tego momentami w powietrzu było dużo ;) Martwi mnie jednak to że ciężko będzie zrobić turniej 1v1. Bez możliwości modowania map nie ustawi się po jednej jak i po drugiej stronie tego samego typu samolotu ...

Autor:  Krox [ 10 cze 2011, 12:51 ]
Tytuł:  Re: Multiplayer - co wiemy

Myślę że 3vs3 to trochę za dużo. 2 jety to wystarczająco dużo. Imo oczywiście,

Strona 1 z 39 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/