Teraz jest 19 kwi 2024, 02:10

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 sie 2011, 19:57 
Offline

Dołączył(a): 20 lip 2010, 20:58
Posty: 10
$towarzysz$ napisał(a):
SoulMasta napisał(a):
Najbardziej bym się uśmiał jakby nadchodzące mw3 miało pliki serverowe:(
BF3 I EA/DICE(nie wiem kto jest za to odpowiedzialny) mogą sie wtedy schowac;p


NO BA! co z tego, że to ta sama gra wydawana co rok, kupujemy gry nie dla samej gry ale dla serwerów YEAH !


tak btw. to poczytajcie sobie pierwsze posty na tym całym http://forums.electronicarts.co.uk/batt ... olism.html
Taka akcja, że "łojaciekrece". Co do połączenia lan, to jego era skończyła się już dobre parę lat temu. Szybkość łączy w domach zwiększa się z roku na rok i lan przestał być już potrzebny. Lan party ? Cóż, zacznijmy od tego, że trzeba zmienić im nazwę, taki Starcraft 2 nie obsługuje lana a jakość sobie na imprezach radzą.

ESTcobs wzywa do bojkotu BF3 bo płacze, że będzie miał lagi w grze a ja się pytam skąd to wie? Wskoczyłeś do DeLoreana i przejechałeś się 3 miechy w przyszłość ? Przed premierą SC2 wzywano do bojkotu z powodu braku lana właśnie, tymczasem gra sprzedała się w milionach bo okazało się, że nikomu nie jest potrzebny. Przy Diablo 3 brak lanu już nikogo nie zdziwi.

Po pierwsze - to nie tylko EST płacze o lagi - ja też. To bardziej jego i moja akcja - a skąd wiemy że lagi są/będą? Jeszcze nie wiemy, ale po BC2 było NIECIEKAWIE. Tam lagfest był niemiłosierny. A jak w tych czasach jest z wiarą na słowo - wszyscy wiemy. I tu nie ma mowy o bojkocie - raczej naciągnięciu DICE na delikatne wsparcie dla graczy - tym bardziej po całej akcji z alfą gdzie weterani POCZULI SIĘ oburzeni, z tą częścią społeczności lepiej nie zadzierać - które pomogłoby we wzroście sprzedaży. W końcu jeżeli zbierzemy 10 osób które pogra z nami na unranked serwerze po będziemy sobie grali po przyjacielsku to kolejne 10 kopii gry się sprzeda - 10 kopii to mało, prawda? A teraz wyobraźmy sobie że 1000 osób w ten sposób ściąga 10 znajomych do pogrania w małym gronie. I z 10 kopii robi się 10000. A może nie każdy ma czas na wbijanie rangi\rankingu\czegokolwiek i chce się rozerwać z kolegami? Przecież tą część rynku tez najlepiej zaspokoić i zarobić więcej. EA chyba nie myśli.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sie 2011, 09:43 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
Glowna przyczyna lagowan, moi Drodzy jest serwer EA, ktory ma za waskie gardlo, jak na kilkaset tysiecy polaczen... Zastanowcie sie - internet mamy szybszy i serwery w EU nie powinny nic a nic lagowac... I do tego 'nie dopsowana' gra konsolowa BC2, ktora ma problemy z aklimatyzacja na kompy...

No i nasze sprzety...

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sie 2011, 10:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 gru 2003, 18:07
Posty: 561
Heh, weterani poczuli się oburzeni.
Jak słyszę coś takiego to już mam przed sobą kilku dziadków (;)), którzy biadolą jaki to classic był wspaniały, a następne battlefieldy były udupione przez ea.
Natomiast co do grania na prywatnych serwerach...
Nie mam niestety danych (i chyba tylko EA/DICE mają je), ale chyba większość ludzi woli grać na rankingowych publikach jako samotne wilki. Nie każdy ma kolegów, którzy chcą się rozerwać w ten sam sposób, nie mówiąc już o czasie odpowiednim dla wszystkich. Tak więc jak dla mnie mocno przesadzasz z tym znaczeniem grania w małym gronie.
Zresztą ludzie kochają staty i tyle. :P

_________________
In Soviet Russia, lolis fap to YOU! || Best thing about HD anime? HD boobs. Gives a better definition to the curves.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sie 2011, 18:30 
Offline

Dołączył(a): 12 sty 2011, 00:49
Posty: 150
Od tych super veteranów to słychać tylko, że jak nie dodadzą commo rose i komandera to to nie jest bf... Więc na co tacy testerzy?

Poza tym sporo razy już czytałem jak ktoś chciał dodać grę do veterana i nie mógł, napisał do supportu i dostał od razu najwyższy poziom veterana...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sie 2011, 14:04 
Offline

Dołączył(a): 17 cze 2005, 07:49
Posty: 108
Lokalizacja: Poznań
Tytułem małego sprostowania.
G4G jest oficjalnym ramieniem gamingowym firmy INEA z Poznania.
http://www.inea.pl

Sokar44 sugeruje że nie posiadamy osobowości prawnej. Jest to rzecz jasna nieprawda. Może złe słowo. Nie jest po prostu zorientowany. ( W sumie dlaczego miałby być :)
Aby wyhostowac taki tytuł jak BF3 czy też BFBC2, EA wymaga od kontrahenta zapewnienia odpowiedniej kultury technicznej, sprzętu, niezawodności i komunikacji z Developerem. Bowiem providerzy czynnie i aktywnie uczestniczą w procesie testowania, gier DICE. Jak wspomniał Sokar44, niemal wszyscy providerzy miali swój wkład w "naprawianie Bad Company 2". Bez osobowości prawnej G4G/INEA nie podpisałaby umowy z EA/DICE na prowadzenie MOH i BfBC2 w Polsce.
G4G jest prężnie działającą społecznością graczy. Graczy skupionych wokół serwerów hostowanych przez G4G czyli INEA.

Temat BF BC2 wyskoczył z mojej inicjatywy. Nazwijmy to ratowaniem sytuacji obecności tego tytułu w Polsce. Po prostu okazało się gamesnet.pl (w tamtym okresie jedna z większych firm zajmujących się hostingiem) odpadła w temacie uruchamiania gier na Windows Server. Banalne ? Ale tak też się składało że INEA miała wolne zasoby. Zatem niemal na gorąco udało nam się porozumieć z EA/DICE (tak tak.. dokładnie z DICE) i odpaliliśmy publiczne serwery Bad Company 2. Z jednym zastrzeżeniem z naszej strony - nie będziemy prowadzić hostingu płatnego. Bez projektu G4G.pl nie byłoby w dniu premiery Bad Company 2 w Polsce żadnego podmiotu który byłby w stanie uruchomić ten tytuł. Dodam że grami w INEA bawimy się już 9 lat (a tak swoją drogą trzon gamesnetu biegał u nas z adminami na serwerach CSa.. pozdrawiam ich ), więc nie byliśmy firmą krzak, która nie wie o co chodzi.
Serwery udostępniamy niemal za darmo (jeśli nie liczyć jakiegoś bannera na sajcie klanu/organizacji) .. ta decyzja została podjęta z pewnym opóźnieniem.
Po prostu fakt że Gamesnet.pl nie był w stanie wyhostować tego tytułu, nas też zaskoczył. Nie mieliśmy przygotowanego żadnego zaplecza jeśli chodzi o sprzedaż slotów a wdrażanie systemu na łapu capu kończy się zawsze źle. Czas naglił a gracze w PL w ogóle zostaliby pozbawieni serwerów publicznych Bad Company 2 i Medal of Honor.

A teraz mała refleksja. Sami pisaliście że serwery BF2 czy też BF2142 były w Polsce zawsze drogie. Prawda ? Skarżyliście się na lagi i niedogodności techniczne. Czy dużo klanów kupiło serwa od Gamesnetu. ? Na pewno woleliście kupić podobnego serwa w Niemczech. Bo tanio. Z czego wynikała wysoka cena slota w PL ? Ano dlatego że serwery BF 2 lubiły sobie zjeść zasobów a Gamesnet.pl wolal odpalić na tej samej maszynie 10 serwerów cs 1.6 z którego wyciągnąć można znacznie więcej pieniędzy niż z jednego serwera BF2. Dlaczego nie było tyle utrzymywanych za friko serwerów publicznych BF2 w PL co dzisiaj w BFBC2 ? (Bodaj dwa w Polsce były o ile pamiętam, może się mylę). Bo nie miał kto za to zapłacić. Proste. Za serwery BFBC2 (sprzęt łącza, opieka techniczna, suport itp) płaci w 100% INEA czyli G4G (zgodnie z tym co napisałem wyżej o statucie prawnym G4G)

Lagi w BFBC2 ? Raz .. my nie odpalamy w G4G nadmiarowo tych serwerów. Całość działa ze stałym 30% obciążeniem na dzień dziesiejszy. W szczytowym okresie nie wyskoczyliśmy poza 50%. Nie mamy interesu by ładować procesów na 120%. Jeśli czujesz laaaaga.. to dwie sprawy są skopane
1) komunikacja PB - gra BFBC2 - DICE przyznało że PB uczyli się dopiero po premierze gry (Szwedzi nie wstydzą się powiedzieć że czegoś nie potrafią zrobić, ot takie bezstresowe podejście, nie umiemy... ale się nauczymy)
2) komunikacja gracz - serwer - Plasma. Zauważcie jedną rzecz.. jak wolno refreshuja się staty BC2 ! Daje wam to do myślenia ? Myślę że podobne problemy możemy napotkać w przypadku nadchodzącego BF3 (oby nie). BC2 zostało zupełnie nieodoszacowane jeśli chodzi o ilość graczy on-line, a ich system identyfikacji gracza na serwerze nie zdał w pierwszych miesiącach premiery egzaminu przy tak masowym graniu.
Aha.. no może i trzeci powód a więc punkt 3)
3) tymczasowe problemy z Twoim providerem internetu.
INEA ma dosyć dobre łącza o czym świadczy fakt że doskonale grają u nas zarówno ziomale z Ukrainy jak i ze Szwecji bez specjalnego problemu.
Jeśli chodzi o łącza temat ten w INEA w ogóle nie jest żadnym problemem.

Jak wygląda sprawa z BF3 ? W piątek będziemy już wiedzieć jak wygląda lista providerów BF3 na świecie. To informacja z wczoraj z DICE.

Ale lekko jeśli chodzi o cenę slotów nie będzie... polecam przeczytać tego njusa którego spłodziłem na G4G.pl (jeśli ktoś się nie brzydzi G4G :> )
http://g4g.pl/serwery-battlefield-3-beda-drogie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sie 2011, 18:02 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2007, 21:27
Posty: 2385
Lokalizacja: Pyrlandia
Bardzo Cię Wiciu przepraszam jeśli zamieszałem z tematem osobowości prawnej G4G. Nie było moim zamiarem wprowadzać w błąd lecz było wynikiem mojego niedoinformowania.

Co do lagów na Waszych serwerach to niestety duży wpływ ma infrastruktura a raczej jej stan, u innych providerów. Co z tego że INEA ma fajne łącze jak np TP SA z niewiadomych przyczyn potrafi puścić ruch przez naprawdę dziwne bramki.
Klienci Atmana wiedzą o co chodzi :)

_________________
Nie pomagam przez PW. Od tego jest forum.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sie 2011, 18:20 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2005, 10:20
Posty: 1989
Lokalizacja: Piaseczno
Sokar44 napisał(a):
Co do lagów na Waszych serwerach to niestety duży wpływ ma infrastruktura a raczej jej stan, u innych providerów. Co z tego że INEA ma fajne łącze jak np TP SA z niewiadomych przyczyn potrafi puścić ruch przez naprawdę dziwne bramki.
Klienci Atmana wiedzą o co chodzi :)


Wszystko dlatego, że TP nie jest wpięta do PLIXA, bo... nie i już :D. Gdyby były inaczej to prawdopodobnie byłoby trochę lepiej. Tak to trzeba się męczyć i już.

Koniec offtopicu z mojej strony :).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sie 2011, 18:36 
Offline

Dołączył(a): 17 cze 2005, 07:49
Posty: 108
Lokalizacja: Poznań
INEA ma bezpośrednie połączenie z TEPSą. Poza plixem. Obaj providerzy doszli do porozumienia.
Jest inny problem. Sama tepsa nie kieruje czasem (zazczam słowo czasem) ruchu tak by "było dobrze". I tutaj niestety nic nie zrobimy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sie 2011, 20:54 
Offline

Dołączył(a): 8 maja 2010, 13:07
Posty: 78
pierwsze ceny za serwery rankingowe , nie jest tak źle jak się zapowiadało

Cytuj:
Official Ranked
16 players 21,90 euro
18 players 23,90 euro
20 players 25,90 euro
24 players 29,90 euro
26 players 31,90 euro
32 players 36,90 euro
36 players 39,90 euro
40 players 43,90 euro
48 players 46,90 euro
50 players 56,90 euro
56 players 62,90 euro
64 players 69,90 euro

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sie 2011, 22:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
Zwłaszcza przy analizach typu:
Cytuj:
Luźne analiza kosztów utrzymania takiego serwera wskazuje że w cennikach serwer taki powinien kosztować w granicach 200-250 USD.

Można powiedzieć, "miłe zaskoczenie" :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sie 2011, 15:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2005, 11:49
Posty: 345
Lokalizacja: Kraków
Trzeba dodac ze cena zawieta cklanowy server na tyle samo slotów, TS3 i webhosting, nie wiem czy w ciągłem ofercie to będzie czy tylko dla pre order'ów. Całkiem sympatyczna oferta, ciekawe co zaproponuje EA Polska z rodzimym partnerem.

_________________
Jeśli blondynka ma czarne odrosty, to znaczy że jej mózg jeszcze walczy...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 wrz 2011, 19:35 
Offline

Dołączył(a): 17 cze 2005, 07:49
Posty: 108
Lokalizacja: Poznań
Zapowiadało się gorzej. Jednak po działaniu alfy wyszło im to co wyszło. Mniej więcej euro za slota. Ale jest łyżka dziegciu w tym torcie. Jak zwykle :)
O czym dowiecie się za jakiś czas.. a zadowoleni na pewno nie będziecie :). Ciężko będzie klanom "wysępić" od GSP sponsorowanego serwa tak kompletnie za free.
(a co... wiem ale nie powiem.. hehe)

EDIT:
W temacie serwerów BF3 w PL.
Krótka notka: http://g4g.pl/battlefield-3-w-g4g


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL