Witam.
W tym momencie podam wam rozwiązanie napisu "Buy BF3 to login" więc tak.
Wchodzimy na angielski support EA tylko tam jest chat online
https://help.ea.com/?showhome=trueLogujemy się podając swoje dane z Origin Login i Hasło. Następnie wybieramy Grę ( Wpisujemy Battlefield 3, powinno automatycznie wskoczyć) wybieramy PC i następnie Dymek ( Jest to wejście do chatu online)
Oczekujemy trochę (Zazwyczaj jest to 30/40 min w kolejce,polecam coś zjeść poczytać wyjść z psem lub posprzątać
)
Gdy już wejdziemy na chat piszemy na początku że przepraszacie za swój angielski ale jestem Polskim graczem.
(OCZYWIŚCIE CAŁA ROZMOWA PO ANGIELSKU)
Kiedy osoba z supportu napiszę w jakiej sprawie może pomóc odpowiadacie po angielsku.
"I've got BF3 Origin on my account, i can play the campaing When origin is offline When goal origin is online, I'm redirected to Battlelog and I've Got this message "Buy BF3 to login"
Osoba z supportu poporosi was o klucz. Oczywiście należy podać klucz ( ja w swoim przypadku podałem CD-Key + Nick z Origina + Email na którym mam zarejestrowany Origin oraz zarejestrowanego BFa)
Gdy odpiszę wam że należy czekać aż Developerzy naprawią ten problem bla bla bla. Musicie odpisać stanowczo że nie zgadzacie się na kolejne godziny czekania. ( W moim przypadku napisałem że to nie jest moja wina a chcę zacząć grać od zaraz!) Następnie napisałem czy nie dało by rady abym otrzymał nowy klucz czy coś
Odczekujemy chwilkę zazwyczaj Support sam napiszę "Give me a sec" i czekamy. Po 2-3 min osoba z supportu powinna napisać OK This its your key 21312-12312-3123-1231-213 Thanks you for waiting.
U mnie to zadziałało gram już od 20 min. Na nowym kluczu,najlepiej zarejestrować nowe konto EA i na nowym koncie podać CD-Key który otrzymaliśmy od osoby z Chatu.
Mam nadzieje że wam też się uda !