Teraz jest 18 lis 2024, 01:26

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 lis 2011, 12:24 
Offline

Dołączył(a): 11 kwi 2010, 10:54
Posty: 23
Lokalizacja: Zamość
Na moim komputerze BF nie chodził do końca płynnie, jak wiadomo - ta gra ma ogromne wymagania. Nawet na najniższych ustawieniach sprzęt potrafił dostawać zadyszki. Jednakże jest pewna rzecz, która może zwiększyć ilość FPSów, jeśli posiadamy kartę ATi.
Jeśli zainstalowaliśmy jedne z najnowszych sterowników wraz z AMD Vision Engine Control Center to klikamy PPM na ikonkę tego w trayu -> <nazwa serii karty graficznej> -> 3D settings -> i tutaj ustawiamy: Catalyst A.I. Texture Filtering Quality na Performance, Mipmap detail level na High performance i generalnie ja lubię mieć zawsze wyłączony VSync, gdyż jedyne co powoduje, to spadek FPS, bez żadnego powodu -> Wait for vertical regresh: Always off.
U mnie po tym zabiegu gra przestała w ogóle się zacinać i chodzi płynnie nawet na mapach 64.

Piszcie w temacie, czy u was też poprawiła się wydajność.

Have fun!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2011, 12:27 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2007, 14:05
Posty: 141
Cytuj:
VSync, gdyż nie widzę sensu tej funkcji w jakiejkolwiek grze -> Wait for vertical regresh: Always off.


A wiesz po co ona w ogóle jest? Tylko bez sprawdzania w google ;p Twój tutorial odnosi się do - Niech moja gra zbrzydnie, ale szybciej będzie działać. TO samo mogą zrobić użytkownicy nvidi w panelu sterowania nvidia, tylko po co? Po to w to gram na ultra żeby to wyglądało jak ultra.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2011, 12:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 07:45
Posty: 738
Lokalizacja: Kraków
Pax napisał(a):
A wiesz po co ona w ogóle jest? Tylko bez sprawdzania w google ;p Twój tutorial odnosi się do - Niech moja gra zbrzydnie, ale szybciej będzie działać. TO samo mogą zrobić użytkownicy nvidi w panelu sterowania nvidia, tylko po co? Po to w to gram na ultra żeby to wyglądało jak ultra.

To jest raczej informacja którym na ultra gra w ogóle nie chodzi. Jak grasz na ultra to graj (poniekąd zazdroszczę) ale ja na przykład gram na minimum i mi się tnie więc sobie sprawdzę czy ten sposób zadziała.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2011, 12:48 
Offline

Dołączył(a): 11 kwi 2010, 10:54
Posty: 23
Lokalizacja: Zamość
Pax napisał(a):
Cytuj:
VSync, gdyż nie widzę sensu tej funkcji w jakiejkolwiek grze -> Wait for vertical regresh: Always off.


A wiesz po co ona w ogóle jest? Tylko bez sprawdzania w google ;p Twój tutorial odnosi się do - Niech moja gra zbrzydnie, ale szybciej będzie działać. TO samo mogą zrobić użytkownicy nvidi w panelu sterowania nvidia, tylko po co? Po to w to gram na ultra żeby to wyglądało jak ultra.


A pomyślałeś może, że nie każdy ma komputer na którym BF pociągnie na Ultra? Co do nVidii to nie wiem jak to jest w tym przypadku, mam kartę ATi, więc napisałem jak to zrobić na ATi.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2011, 12:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lis 2010, 21:53
Posty: 201
A ja się pytam po co grać na Ultra, jak i tak nie ma czasu podziwiać widoków? Na minimum więcej widać i grafa jest wcale nie gorsza :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2011, 12:55 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2007, 14:05
Posty: 141
No dobra, ale po co grać w grę która nie chodzi wydajnie :D?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2011, 13:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2010, 21:26
Posty: 358
Lokalizacja: Białystok
C++0x napisał(a):
generalnie ja lubię mieć zawsze wyłączony VSync, gdyż jedyne co powoduje, to spadek FPS, bez żadnego powodu -> Wait for vertical regresh: Always off.

VSync jest po to żeby nie szarpało obrazu, ja mam zawsze włączone i stałe 60fps.
Po co więcej jak i tak monitor tego nie wyrobi a jakość obrazu lepsza.
Vsync się wyłącza raczej do benchmarków.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2011, 14:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2007, 13:12
Posty: 826
Lokalizacja: Poznań
bawiłem sie tymi ustawieniami w czasie bety i nic nie zmienialo sie jesli chodzi o fps ;p

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2011, 17:19 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
a co z 'Teselacja'?

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2011, 18:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Efekt graficzny wygładzający modele, złudzenie większej ilości poly.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2011, 03:43 
Offline

Dołączył(a): 20 lis 2011, 14:09
Posty: 9
'Układ synchronizacji zapewnia synchronizację wyświetlania z odświeżaniem pamięci obrazu monitora, która wynika z cykli generowania klatek przez kartę graficzną.'

Jeżeli wasz monitor jest ustawiony bądź wynika to z specyfikacji na odświeżanie 60Hz, ilość klatek jaką może wyświetlić nie przewyższa tej liczby. Fakt wyłączenia daje tylko komfort przekazu informacji/sekwencji i zadań działania do układu graficznego, nie wizualnej wydajności. VSync poprawia za to ilustracyjną część panoramy jaką możecie ujrzeć w produkcie Battlefield 3. Nie jest wymagany aczkolwiek z wyłączoną opcją możecie ujrzeć różne skazy w wyświetlanym obrazie.

Pozdrawiam.

_________________
Electronic Arts Polska Sp. z o.o.
Telefon:+48 (22) 575 70 00
Faks:+48 (22) 575 74 00
ul. Iłżecka 26
02-135 Warszawa Polska


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2011, 14:37 
Offline
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lis 2010, 11:26
Posty: 93
nie rozumiem, po co ustawiac jakies ********* ATI do Battlefielda 3 skoro CoD MW3 chodzi lepiej bez tego ???

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2011, 14:44 
Offline

Dołączył(a): 16 mar 2011, 18:17
Posty: 404
yy bo CoD MW3 jest grą zacofaną technologicznie korzystającą z wgl innego DirectXa?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2011, 14:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2010, 21:26
Posty: 358
Lokalizacja: Białystok
Thaiz0r napisał(a):
nie rozumiem, po co ustawiac jakies ********* ATI do Battlefielda 3 skoro CoD MW3 chodzi lepiej bez tego ???

Chciałeś kogoś rozśmieszyć czy wpienić?? :stupid:

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2011, 22:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
MW3 chodzi na podrasowanym silniku Q3 tak btw.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL