Teraz jest 17 lis 2024, 23:30

Strefa czasowa: UTC + 2

Regulamin działu

Kliknij, aby przejrzeć regulamin

Autor Wiadomość
PostNapisane: 21 lis 2011, 14:55 

Witam Weteranów.

Nigdzie, ale to nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na poniższe pytania:

1. Kolory: jak rozumiem, na mapie, moi są oznaczani kolorem niebieskim, przeciwnicy w ogóle nie są oznaczani ( z wyjątkiem pojazdów i tych latających - co ma sens). Zauważyłem ze zawsze ja jestem w "zielonej drużynie" razem z 3 innymi graczami. Zatem co oznacza kolor zielony?

2. Pomyłki: zdarza się czasem strzelić lub nawet zabić swojego. Co za to grozi?

3. Bywa tak, że pruje na całego z karabinu do wroga i go nie zabijam, natomiast wróg się odwraca i kładzie mnie jednym, dwoma strzałami. Czy to jest kwestia lepszego karabinu wroga i jego lepszej celności?

4. Czy są w jakiś sposób oznaczane serwery dla początkujących? Filtruję w battlelogu po nazwach typu: starter, beginning itp i nic nie znajduje. Może źle szukam?

5. Napotkałem się w paru watkach na słowa: kick, w sensie że ktoś "kickuje". Co to znaczy? Może jest gdzieś jakiś słownik gwary aby można było zrozumieć o czym rozmawiacie?

6. Napotkałem się przy nickach graczy na oznaczanie narodowości (PL w nazwie). Czy zmiana nicka i dodanie owej PLki ma sens?

Będę wdzięczny bardzo za konkretne odpowiedzi.

PostNapisane: 21 lis 2011, 15:01 
Redaktor Battlefield.pl

1. Twój squad.

2. Kick/Ban na serwerze.

3. Nie wal serią, kontroluj pociski.

4. Nie znam serwerów " dla początkujących " jak byś chciał dzielić graczy? lul wut?

5. Kick - kopać - wywalać kogoś z np serwera ( Kick z serwera )

6. Jedzenie wiśniowego dżemu na kolacje dziś ma sens? Czy serek topiony? ;p

PostNapisane: 21 lis 2011, 15:30 

Nowy w battlefield?
Zapoznaj sie z przyciskiem ''Q'' , jak juz wiesz gdzie jest, wciskaj go non-stop.
Jesli bedziesz stosowal sie do tej rady szybko zostaniesz pro :)

Pozdrawiam.

PostNapisane: 21 lis 2011, 15:48 

Cześć.