Teraz jest 11 gru 2018, 02:03

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 21 gru 2011, 15:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 mar 2010, 12:10
Posty: 111
@Adriano47
Widzę że mało grasz „pancerką” – perki są tak dobrane by zawsze pozostały jakieś słabe punkty, a dodatkowo na killcam masz wyświetlony zestaw gościa który cię skasował. Zewnętrzna kamera praktycznie przyklejona jest do tyłu pojazdu i jej użycie poważnie zmniejsza możliwości obrony. Jeśli tanker wali tylko z dużej odległości dwa, trzy „Jave” w opcji TOP rozwiązują problem. W tym przypadku maleje kąt i zakres ruchu konieczny do namierzenia, nawet wolnostojący SOFLAM bezpiecznie go chwyci.
Miny i C4 tutaj po patchu bezwzględnie potrzebujesz pomocy „zadymiacza”(no chyba że kładziesz je z heli) Idąc na całość czasem nawet udaje się nawet przejąć wózek z pomocą palnika.
Czyli bez osłony piechoty to nadal duża „pucha” pełna fragów.

Dodatkowa rada dla wszystkich „ Panzerknackerów” - poznajcie dobrze mapy, czołgiści jak bydełko do wodopoju, czesto jeżdżą utartymi ścieżkami.

@Shranzerr
Wiemy,wiemy - np. że 3 generacja miała być całkowicie odporna na RPG. Wbrew stwierdzeniom Wiki chłopcy z Czeczenii i Iraku mają odmienne zdanie na ten temat. :twisted:
O aktualnym sposobie balansu pancerki w odniesieniu do reala i tego co piszesz było na innym forum i jak na rozrywkową grę nie jest tak źle.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2011, 15:24 
Offline

Dołączył(a): 11 paź 2011, 16:24
Posty: 16
Wg mnie dobry jest balans czolg vs piechota.
Jezeli gramy ze znajomym mechanikiem to rozwalic czolg jest latwo.
Po 2 rpgach w tyl juz stoi i potem jeden mechanik czeka na kogos kto wyjdzie z czolgu a drugi sam dobija z rpg.
Za to ostro przesadzona jest walka ziemia powietrze.
Czolg pada po okolo 2 sekundowej serii od mysliwca , nie powinno tak byc.
Nie wiem jak jest na zywo ale jest to troche niegrywalne.
Do tego mysliwiec z ziemi jest praktycznie nie zniszczalny.
Gram od premiery latam sporo a z ziemi ktos zdjal mnie tylko raz.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2011, 15:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2011, 09:17
Posty: 260
Dusty [PL] napisał(a):
Obecnie T-90 przewozi max. 42 sztuki amunicji działa głównego, 2000 KM sprzężonego z działem i 300 WKM na wieżyczce
No to powinni dać te 40 albo 30 (do równego rachunku :wink: ) sztuk amunicji. Coś mi się wydaje że WKM szybko by się skończył. Jeśli chodzi o Super Horneta to ile może wziąć Sidewinderów? 10? - tak powinno być. Odpalane oczywiście po 2 jak dotychczas. A jak ammo zabraknie to niech wyląduje obok supporta który rzuci skrzynkę z amunicją :lol: może i śmieszne ale na pewno bardziej realistyczne. Poza tym każdy normalny pilot powinien umieć wylądować. Początkującym te 10 rakiet wystarczy zanim się katapultują.

edit: Co do powyższego wpisu... Muszę przyznać że nie latałem jeszcze A-10 albo Su-25 ale pozostałymi myśliwcami rozwalenie czołgu graniczy z cudem dla mnie (muszę więcej ćwiczyć). Poza tym ja w tungusce asem nie jestem może Ty też nie ale niektórzy gracze jadą latadełkami aż odechciewa się latać.


Ostatnio edytowano 21 gru 2011, 15:34 przez hamsterOne, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2011, 15:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2010, 11:09
Posty: 219
hamsterOne napisał(a):
No to powinni dać te 40 albo 30 (do równego rachunku :wink: ) sztuk amunicji.

Ilością amunicji można by regulować balans. Bo dominujący w rozgrywce czołg musiałby się po jakimś czasie wycofać po ammo a tym samym przeciwna drużyna miałaby chwilkę oddechu i możliwość przygotowania się na "gorące" powitanie czołgu wracającego po uzupełnieniu amunicji.

P.S. Skrzynka od supporta to kiepski pomysł. W czołgu jechałby kierowca-mechanik ze spawarką i strzelec-support => nieskończone ammo + nieskończone "życie" czołgu. :) Pojazd powinien wracać albo na respawn, albo do zdobytej flagi, albo do ruchomego punktu dowodzenia po ammo.

_________________
Pzdr, Tomek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2011, 15:37 
Offline
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2011, 18:20
Posty: 64
Lokalizacja: Tychy/Błonie/Warszawa
Ja nie mówie że jest źle.Moim zdaniem jest dobrze , a wiadomo że nie każdemu to pasuje,nie dogodzisz każdemu indywidualnie.grupa piechurów np. z RPG jesli są kumaci potrafi zdziałać swoje.Dobry strzelec/kierowca + np mechanik na wieży to zgrany duet do obserwacji otoczenia ,niszczenia pojazdów wroga/piechoty jak i napraw. wiadomo np że pancerz Erawa (płytki absorbujące działanie pocisków) montowany na rosyjskich sprzętach przedłuża zywotnosc pojazdów, wiec niektórym może sie wydać że czołgi są wszechpotężne.Otóż nie są.Zawsze sie znajdzie jakiś haczyk.Ktoś wyżej napisał że są plusy i minusy.Zbalansowanie coś kosztem czegoś. Chcesz Zoom by prowadzić lepszy ogień w kierunku celu?nie bedziesz miał SKO termicznego zamontowanego.Chcesz używać skanera otoczenia?nie zamontujesz np szybszego przeładowania. proste. nie mozna mieć wszystkiego i tu jest cała zabawa. trzeba sie nauczyć wykorzystywać to co jest , dobrze zestawić i obeznawać sie.Znajomość map przede wszystkim,ukształtowanie terenu i kombinowanie skąd może nadjechać pojazd,gdzie może ukryć sie przeciwnik itp. Czołgi to moje osobiste zboczenie od dlugich lat , ale ubolewam nad jednym.Nie spotkałem się jeszcze na serwerach z kumatymi zalogami(wyjątek że zdarzy sie ktoś do pojazdu , kto np wie że trzeba reperować,spotować cele).Chodzi mi o działanie w grupie,składzie.Może ktoś widział,a może ktoś nie...ale to jakie cuda potrafią zdziałać 2-3zgrane ekipy czołgów to przechodzi ludzkie pojęcie.Np z użyciem dymu gdy atakują w kolumnie powiedzmy podczas natarcia. podczas ostrzału. Pięknie sie gra wtedy,nie liczy sie fragowanie na pałe, ale i taktyka.


Dusty [PL] pozdrawiam kolege po fachu

Grzesiek - działonowy czołgu T-72 - \\\"15 Giżycka Brygada Zmechanizowana \\\" 3 Kompania Zzołgów Orzysz pod dow.Kpt.Wilka !!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2011, 15:44 
Offline

Dołączył(a): 26 sie 2011, 21:45
Posty: 113
Dusty [PL] napisał(a):
hamsterOne napisał(a):
No to powinni dać te 40 albo 30 (do równego rachunku :wink: ) sztuk amunicji.

Ilością amunicji można by regulować balans. Bo dominujący w rozgrywce czołg musiałby się po jakimś czasie wycofać po ammo a tym samym przeciwna drużyna miałaby chwilkę oddechu i możliwość przygotowania się na "gorące" powitanie czołgu wracającego po uzupełnieniu amunicji.

P.S. Skrzynka od supporta to kiepski pomysł. W czołgu jechałby kierowca-mechanik ze spawarką i strzelec-support => nieskończone ammo + nieskończone "życie" czołgu. :) Pojazd powinien wracać albo na respawn, albo do zdobytej flagi, albo do ruchomego punktu dowodzenia po ammo.

Albo jak w Medal of Honor... 4-3 skrzynie na mape z amunicją dla czołgu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2011, 15:47 
Offline
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2011, 18:20
Posty: 64
Lokalizacja: Tychy/Błonie/Warszawa
[quote=\"DamianXPL\"][quote=\"Dusty [PL]\"][quote=\"hamsterOne\"]No to powinni dać te 40 albo 30 (do równego rachunku :wink: ) sztuk amunicji. [/quote]
Ilością amunicji można by regulować balans. Bo dominujący w rozgrywce czołg musiałby się po jakimś czasie wycofać po ammo a tym samym przeciwna drużyna miałaby chwilkę oddechu i możliwość przygotowania się na \"gorące\" powitanie czołgu wracającego po uzupełnieniu amunicji.

P.S. Skrzynka od supporta to kiepski pomysł. W czołgu jechałby kierowca-mechanik ze spawarką i strzelec-support => nieskończone ammo + nieskończone \"życie\" czołgu. :) Pojazd powinien wracać albo na respawn, albo do zdobytej flagi, albo do ruchomego punktu dowodzenia po ammo.[/quote]
Albo jak w Medal of Honor... 4-3 skrzynie na mape z amunicją dla czołgu.[/quote]




tak ;) już widze takie granie. zamiast zdobywanie flag była by walka o skrzynie . po 10 piechocinców z RPG\'ami pochowanych w miejscach gdzie stoją skrzynie. Takiej rozgrywki własnie chcesz?:)

ja podziękuje...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2011, 15:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2011, 09:17
Posty: 260
Dusty [PL] napisał(a):
Skrzynka od supporta to kiepski pomysł. W czołgu jechałby kierowca-mechanik ze spawarką i strzelec-support => nieskończone ammo + nieskończone \"życie\" czołgu

Na pewno dałoby się to jakoś zrobić. Granatami ręcznymi ludzie tak bardzo nie spamią bo aby uzupełnić granaty trzeba siedzieć na skrzynce dłużej niż na kiblu - dobrze to wymyślili IMO.

@schranzerr - Na razie gram w większości na serwerach publicznych i przygodni czołgiści w teamie doprowadzają czasami do rozpaczy zwłaszcza jak wylatują na minie ciągle w tym samym miejscu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2011, 16:03 
Offline
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2011, 18:20
Posty: 64
Lokalizacja: Tychy/Błonie/Warszawa
podobno 2x nie wchodzi sie do tej samej wody ;) jednak niektórzy są niereformowalni ;) nie chce robić z siebie nie wiadomo kogo,ale stwierdzam że kumatych czołgistów jest naprawde niewielu ;))
zdarzy sie czasem że ktoś z drugiej strony wie o co biega ,aż zęby sie ostrzą na piękne pojedynki ;) tego mi brakuje


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2011, 16:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2011, 09:17
Posty: 260
Pozostaje wstąpić do klanu i mieć znajomych na battlelogu. Ja niestety będę mógł tak naprawdę pograć porządnie w nowym roku. Do tego jestem na takim poziomie czołgisty aby chcieć pokonywać noobów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2011, 16:44 
Offline
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2011, 18:20
Posty: 64
Lokalizacja: Tychy/Błonie/Warszawa
niestety na klan nie mam czasu bo nie byłbym w stanie stawać do walki tak jak większość młodych zasiadających do Battlefielda :) cały dzień spędzam w pracy, jak znajde godzine , dwie dziennie na BF3 to jest dobrze;) narzeczona marudzi,trzeba coś czasem w domu zrobić a i babie trzeba okazać zainteresowanie. Szczerze powiedziawszy to nieraz radze sobie lepiej sam będąc strzelcem,obserwatorem i mechanikiem naraz.Nie jeden raz wygrywałem bitwy ze składem mechaników przy czołgu ;) chłopaki nie nadązyli ze strzelaniem i naprawianiem. Powiem tak...czołg to nie tylko bicie na pałe.Liczy sie taktyka i sposób poruszania,balansowanie i zmienianie pozycji.Czołg stojący w środku pola to trup i martwa załoga,czołg za zasłoną to cięższe wyzwanie,bo wiadomo że może mieć wsparcie czy to mechaników miotającymi stingerami czy rpgami,ale to również przydatny zespół naprawczy.Prawdziwa moc to czołg w ruchu prowadzący ogień w każdej nadarzającej sie okazji.zmieniający pozycje i wykorzystujący otoczenie.Polecam ćwiczyć strzelanie w ruchu bo to klucz do prowadzenia wyrównanej walki z pojazdami lądowymi i piechotą jak i jednostami powietrznymi. atak atak i jeszcze raz atak!a jak nie wchodzi to \"poprawianie skutecznośći ognia do celu\" na bliskie odległosci to pikuś.sztuką jest sprzątać pojazdy na wielkie odległości. jedna prosta zasada.To wy macie pokazać że macie przewage,nigdy odwrotnie. oczy dookoła głowy jak wieżyczka sie kręci ;) podstawa to nie dać sie zajść i osaczyć ... jak wiadomo z tyłu czołgu w okolicach \"transmisji\" czołg nie jest praktycznie opancerzony.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2011, 16:59 
Offline

Dołączył(a): 25 kwi 2009, 10:29
Posty: 97
Sam na ogół w bfie jeżdżę czołgiem z kumplem i mimo dobrej komunikacji i zgrania często padamy od rpg. I nie jest to nic dziwnego. DustyPL chcesz, żeby jeden piechur z rpg rozwalał czołg solo bez problemu? Chyba cię pogięło, że tak powiem. Czołgów na mapie jest np 3, a mechów z rpg 1/2 teamu przeciwnej drużyny. RPG lecą ze wszystkich stron, a żeby takiego człowieczka ubić to trzeba mu posłać dosyć długą serię z LMG. Pociski z działa muszą praktycznie zaliczyć bezpośrednie trafienie. Pojeździj trochę czołgiem w tej grze i sam się przekonaj, że nie jest tak kolorowo i trzeba się nieraz nieźle napocić. Zniszczenie czołgu nie jest jakimś wielkim wyczynem. Wystarczy laser + javelin - to są dwie osoby (na dwie siedzące w czołgu, chyba sprawiedliwie). Normalnie grająca ekipa heli też masakruje czołgi jak chce. Obecnie moim zdaniem jest to dosyć nieźle zbalansowane, kluczem do sukcesu jest współpraca (lasery, javeliny, 2 gości z rpg już sobie ładnie radzi). chcesz rozwalać wszystko solo piechurem to idź pograć w co-opa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2011, 17:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2010, 11:09
Posty: 219
jonek napisał(a):
Sam na ogół w bfie jeżdżę czołgiem z kumplem
(...)
Pojeździj trochę czołgiem w tej grze i sam się przekonaj,

Pobiegaj trochę z buta na sprzętowych mapkach, to zrozumiesz o czym piszę.

BTW. Jeździsz czołgiem bo lubisz czy dlatego, że tak jest łatwiej złapać fraga? Dlaczego zdarzają się przypadki zabicia kolegi z drużyny by wziąć jego czołg? Jakoś walk tego typu o miejscówkę dla piechura nie widziałem.

jonek napisał(a):
Zniszczenie czołgu nie jest jakimś wielkim wyczynem. Wystarczy laser + javelin - to są dwie osoby (na dwie siedzące w czołgu, chyba sprawiedliwie).

Pitu, pitu... IMO nie jest sprawiedliwie. Ani sniper ani mechanik nie mają do osłony pancerza. A giną od jednej, dwóch kul wystrzelonych z KMu. W tym czasie zdążą ledwo mrugnąć, że o przeładowaniu RPG nie wspomnę.

_________________
Pzdr, Tomek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2011, 17:43 
Offline

Dołączył(a): 25 kwi 2009, 10:29
Posty: 97
Dusty [PL] napisał(a):
Pobiegaj trochę z buta na sprzętowych mapkach, to zrozumiesz o czym piszę.


Z buta mechanikiem biegam również i jakoś nie mam większych problemów z rozwaleniem czołgu z RPG gdy wali do niego ktoś jeszcze, a niejednokrotnie udaje się samemu.

Dusty [PL] napisał(a):
BTW. Jeździsz czołgiem bo lubisz czy dlatego, że tak jest łatwiej złapać fraga? Dlaczego zdarzają się przypadki zabicia kolegi z drużyny by wziąć jego czołg? Jakoś walk tego typu o miejscówkę dla piechura nie widziałem.


Ofc jeżdzę bo lubię. A zajmuję wysokie miejsca w meczu nie z powodu ilości zdobytych fragów (których często mam mało w porównaniu do innych), ale poprzez przejmowanie/obronę flag (co jest właściwie głównym celem w meczu, o czym wielu zapomina).

Dusty [PL] napisał(a):
Pitu, pitu... IMO nie jest sprawiedliwie. Ani sniper ani mechanik nie mają do osłony pancerza. A giną od jednej, dwóch kul wystrzelonych z KMu. W tym czasie zdążą ledwo mrugnąć, że o przeładowaniu RPG nie wspomnę.


Ale ani mechanik, ani recon nie muszą nawet widzieć czołgu, mogą sobie siedzieć w drugim końcu mapy bezpieczni. Laser ma zasięg na pół mapy, a zniszczyć go działkiem z czołgu jest niemal niemożliwe (już prędzej oberwie się z javelina). Tylko do tego trzeba pomyślunku i zgrania (zgranie dwóch osób to chyba żaden wyczyn?). Podobnie można niszczyć heli jednym javelinem. Ale przecież któremu reconowi chce się użyć lasera, każdy tylko siedzi w krzaku i czeka aż ktoś wejdzie pod celownik.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2011, 18:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 mar 2010, 13:24
Posty: 42
Lokalizacja: Breslau
Ja osobiście gram tylko mechanikiem od jakiegoś czasu. Razem z kumplem z teamu, który również bawi się w technika zniszczyliśmy już olbrzymią ilość pojazdów, wystarczy troszkę zgrania i sprytu. Dodam, że często również znajdujemy się po drugiej stronie i jeździmy wspólnie czołgiem. Wcale nie jest łatwo, trzeba być w ciągłym ruchu by nie zostać obsypanym ze wszystkich stron przez RPG. W momencie gdy trafi się na dwóch mechaników, którzy są zgrani i dobrze współpracują jest niewielka szansa na to by czołg wyszedł z tej potyczki cały. Wszystko rozbija się o współpracę zarówno z jednej jak i drugiej strony. Niestety nie jest winą twórców to, że mało kto gra drużynowo w BF'a

_________________
.::Zabijacz namber łan::.


Ostatnio edytowano 21 gru 2011, 18:02 przez nirvanes, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL