Battlefield.pl
http://forum.battlefield.pl/

Ładunki wybuchowe
http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=133&t=41283
Strona 1 z 1

Autor:  qaz123qwe123 [ 12 sty 2012, 16:28 ]
Tytuł:  Ładunki wybuchowe

Witam. Ostatnio grywam trochę wsparciem i bardzo spodobały mi się zabawki takie jak C4. Moje pytanie brzmi czy jest jakaś maksymalna ilość rozstawionych ładunków?
Co jest lepsze C4 czy Claymore? C4 są dobre i na ludzi i na pojazdy, a Claymore to chyba tylko ładunek przeciwpiechotny?
Tak samo jeśli chodzi o miny Inżyniera, jest jakaś max. ilość?
Jakieś wskazówki gdzie najlepiej umieścić ładunek?

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Autor:  dedoha [ 12 sty 2012, 16:32 ]
Tytuł:  Re: Ładunki wybuchowe

Max 6 c4 i 2 Claymore, jeśli będziesz rozstawiać następne to najstarsze będą znikać. Miny zdaje się nie mają limitu

Autor:  Mrufkojat [ 12 sty 2012, 16:52 ]
Tytuł:  Re: Ładunki wybuchowe

Ładunki wybuchowe w Bf3 to za duże słowo. Bardziej pasuje petardy ablo fajerwerki, 3 miny przeciwpancerne zaledwie uszkadzają pojazd, tak samo z C4. Żenada&Pomyłka

Autor:  SzYmCiO_1990 [ 12 sty 2012, 16:55 ]
Tytuł:  Re: Ładunki wybuchowe

C4- jedna z lepszych zabawek supporta. Podbiegasz do czołgu, kładziesz 3-5 kostek ( zależnie od tego, czy czołg ma opancerzenie ), odchodzisz i koleś po wybuchu się smaży

M18 Claymore- dobra rzecz na małe mapy typu metro. Stawiasz taką na rogu i koleś po wbiegnięciu zalicza zgon.

Autor:  giermen [ 12 sty 2012, 17:57 ]
Tytuł:  Re: Ładunki wybuchowe

I to i to to kamperski ekwipunek, tylko żeby tak kampic nie trzeba być bezpośrednio zakampiony ^^

Mrufkojat napisał(a):
Ładunki wybuchowe w Bf3 to za duże słowo. Bardziej pasuje petardy ablo fajerwerki, 3 miny przeciwpancerne zaledwie uszkadzają pojazd, tak samo z C4. Żenada&Pomyłka

ke? 2 miny niszczą czołg ze 100% do 0% , jedna mina unieruchamia, przynajmniej tak mi się wydaje ^^
1 Claymore zabija chyba ze ktoś ma kamizelkę, wtedy zostaje mu kolo 10% życia.

Autor:  Mofixil [ 12 sty 2012, 18:53 ]
Tytuł:  Re: Ładunki wybuchowe

giermen napisał(a):
1 Claymore zabija chyba ze ktoś ma kamizelkę, wtedy zostaje mu kolo 10% życia.

Albo sprintuje, albo kuca, albo się czołga...
Z moich doświadczeń wychodzi na to że Claymore ma gigantyczne opóźnienie i ledwo co idzie nim zabić.

Autor:  [Yossarian] [ 12 sty 2012, 20:04 ]
Tytuł:  Re: Ładunki wybuchowe

jako, ze ma pare fragow na tych sprzetach (miny ponad 500 fragow, c4 ca 500 fragow) to sie wypowiem:
miny:
2 miny = 100% Unieruchomiony tank (jesli ma pancerz potrzebne sa czasami 3) - czasami lapiemy fraga/i...
3 miny = 100% Zniszczony tank (jesli ma pancerz potrzebne sa czasami 4) - raczej ten uklad w zasadzie fraguje...

reasumujac 3 miny rozkladamy na 1 tank

ogolnie komplikuje sprawe opancerzenie dodatkowe pojazdu jak i rozlozenie min/ladunkow (im ciasniej tym lepiej)

c4:
2 = unieruchomienie (rozkladamy na tyle lub bokach pojazdu w kierunku tylu)
3 = zniszczenie i fragi - o ile nie ma zawodnik dodatkowego opancerzenia, wtedy potrzebujemy 4 kostke

i zasada rowniez jak przy minach - im ciasniej tym skuteczniej

co jest bez sensu: gdy rozkladamy kostki na np pojezdzie a ktos w nie strzeli, on dostaje pkty i fragi, my nic, nawet nie 1pkt za asyste... :stupid:

reasumuja 3 kostki na tank

claye:
mozna po niech przebiec i nie ubija - jak sie wbiegnie bokiem/po skosie, sa bardzo skuteczne na przejsciach/sciezkach stalych dla wszystkich botow (grajacych :wink: ) podczas wszystkich trybow gry
imo: narzedzie wysoce kamperskie


min i c4 nie zaliczam do kamperskich sprzetow (na ca 590 rund cq, mam ca 600 ribbonow zdobycia flag i ca 110 ribbonow obrony frag), w moim przypadku - choc ogolnie typy kampia z tymi zabawkami ile wlezie...

Autor:  sidh77 [ 12 sty 2012, 20:45 ]
Tytuł:  Re: Ładunki wybuchowe

Od siebie jeszcze dodam że najlepiej kłaść miny w różnego rodzaju śmieciach leżących na drodze. Kamień, kawałek muru, deski i różne takie. Trzeba dobrze wycelować i wrzucić je do środka. Gra ma bug (albo silnik gry sobie nie radzi) i miny wtapiaja się do środka tak że ich nie widać nawet z termo.
Raz też wrzuciłem miny na wrak czołgu i jak on po jakimś czasie wyparował to miny lewitowaly w powietrzu. Trudno mi powiedzieć czy takie czary trudniej zniszczyć niż normalnie rozłożone na ziemi ale 2 fragi mi wtedy wpadły.

Autor:  [Yossarian] [ 12 sty 2012, 21:07 ]
Tytuł:  Re: Ładunki wybuchowe

Poza tym, miny czasmi rzucamy za siebie (bug) - jak krowie placki :lol:

Autor:  sidh77 [ 12 sty 2012, 21:22 ]
Tytuł:  Re: Ładunki wybuchowe

[Yossarian] napisał(a):
Poza tym, miny czasmi rzucamy za siebie (bug) - jak krowie placki :lol:

Teraz juz rozumiem dlaczego jak ktoś wjedzie na moją minę piąty raz rzędu to pisze mi na czacie: "Chyba Cię posrało z tymi minami, koleś" ;-)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/