Battlefield.pl http://forum.battlefield.pl/ |
|
Ładunki wybuchowe http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=133&t=41283 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | qaz123qwe123 [ 12 sty 2012, 16:28 ] |
Tytuł: | Ładunki wybuchowe |
Witam. Ostatnio grywam trochę wsparciem i bardzo spodobały mi się zabawki takie jak C4. Moje pytanie brzmi czy jest jakaś maksymalna ilość rozstawionych ładunków? Co jest lepsze C4 czy Claymore? C4 są dobre i na ludzi i na pojazdy, a Claymore to chyba tylko ładunek przeciwpiechotny? Tak samo jeśli chodzi o miny Inżyniera, jest jakaś max. ilość? Jakieś wskazówki gdzie najlepiej umieścić ładunek? Z góry dzięki za odpowiedzi. |
Autor: | dedoha [ 12 sty 2012, 16:32 ] |
Tytuł: | Re: Ładunki wybuchowe |
Max 6 c4 i 2 Claymore, jeśli będziesz rozstawiać następne to najstarsze będą znikać. Miny zdaje się nie mają limitu |
Autor: | Mrufkojat [ 12 sty 2012, 16:52 ] |
Tytuł: | Re: Ładunki wybuchowe |
Ładunki wybuchowe w Bf3 to za duże słowo. Bardziej pasuje petardy ablo fajerwerki, 3 miny przeciwpancerne zaledwie uszkadzają pojazd, tak samo z C4. Żenada&Pomyłka |
Autor: | SzYmCiO_1990 [ 12 sty 2012, 16:55 ] |
Tytuł: | Re: Ładunki wybuchowe |
C4- jedna z lepszych zabawek supporta. Podbiegasz do czołgu, kładziesz 3-5 kostek ( zależnie od tego, czy czołg ma opancerzenie ), odchodzisz i koleś po wybuchu się smaży M18 Claymore- dobra rzecz na małe mapy typu metro. Stawiasz taką na rogu i koleś po wbiegnięciu zalicza zgon. |
Autor: | giermen [ 12 sty 2012, 17:57 ] |
Tytuł: | Re: Ładunki wybuchowe |
I to i to to kamperski ekwipunek, tylko żeby tak kampic nie trzeba być bezpośrednio zakampiony ^^ Mrufkojat napisał(a): Ładunki wybuchowe w Bf3 to za duże słowo. Bardziej pasuje petardy ablo fajerwerki, 3 miny przeciwpancerne zaledwie uszkadzają pojazd, tak samo z C4. Żenada&Pomyłka ke? 2 miny niszczą czołg ze 100% do 0% , jedna mina unieruchamia, przynajmniej tak mi się wydaje ^^ 1 Claymore zabija chyba ze ktoś ma kamizelkę, wtedy zostaje mu kolo 10% życia. |
Autor: | Mofixil [ 12 sty 2012, 18:53 ] |
Tytuł: | Re: Ładunki wybuchowe |
giermen napisał(a): 1 Claymore zabija chyba ze ktoś ma kamizelkę, wtedy zostaje mu kolo 10% życia. Albo sprintuje, albo kuca, albo się czołga... Z moich doświadczeń wychodzi na to że Claymore ma gigantyczne opóźnienie i ledwo co idzie nim zabić. |
Autor: | [Yossarian] [ 12 sty 2012, 20:04 ] |
Tytuł: | Re: Ładunki wybuchowe |
jako, ze ma pare fragow na tych sprzetach (miny ponad 500 fragow, c4 ca 500 fragow) to sie wypowiem: miny: 2 miny = 100% Unieruchomiony tank (jesli ma pancerz potrzebne sa czasami 3) - czasami lapiemy fraga/i... 3 miny = 100% Zniszczony tank (jesli ma pancerz potrzebne sa czasami 4) - raczej ten uklad w zasadzie fraguje... reasumujac 3 miny rozkladamy na 1 tank ogolnie komplikuje sprawe opancerzenie dodatkowe pojazdu jak i rozlozenie min/ladunkow (im ciasniej tym lepiej) c4: 2 = unieruchomienie (rozkladamy na tyle lub bokach pojazdu w kierunku tylu) 3 = zniszczenie i fragi - o ile nie ma zawodnik dodatkowego opancerzenia, wtedy potrzebujemy 4 kostke i zasada rowniez jak przy minach - im ciasniej tym skuteczniej co jest bez sensu: gdy rozkladamy kostki na np pojezdzie a ktos w nie strzeli, on dostaje pkty i fragi, my nic, nawet nie 1pkt za asyste... ![]() reasumuja 3 kostki na tank claye: mozna po niech przebiec i nie ubija - jak sie wbiegnie bokiem/po skosie, sa bardzo skuteczne na przejsciach/sciezkach stalych dla wszystkich botow (grajacych ![]() imo: narzedzie wysoce kamperskie min i c4 nie zaliczam do kamperskich sprzetow (na ca 590 rund cq, mam ca 600 ribbonow zdobycia flag i ca 110 ribbonow obrony frag), w moim przypadku - choc ogolnie typy kampia z tymi zabawkami ile wlezie... |
Autor: | sidh77 [ 12 sty 2012, 20:45 ] |
Tytuł: | Re: Ładunki wybuchowe |
Od siebie jeszcze dodam że najlepiej kłaść miny w różnego rodzaju śmieciach leżących na drodze. Kamień, kawałek muru, deski i różne takie. Trzeba dobrze wycelować i wrzucić je do środka. Gra ma bug (albo silnik gry sobie nie radzi) i miny wtapiaja się do środka tak że ich nie widać nawet z termo. Raz też wrzuciłem miny na wrak czołgu i jak on po jakimś czasie wyparował to miny lewitowaly w powietrzu. Trudno mi powiedzieć czy takie czary trudniej zniszczyć niż normalnie rozłożone na ziemi ale 2 fragi mi wtedy wpadły. |
Autor: | [Yossarian] [ 12 sty 2012, 21:07 ] |
Tytuł: | Re: Ładunki wybuchowe |
Poza tym, miny czasmi rzucamy za siebie (bug) - jak krowie placki ![]() |
Autor: | sidh77 [ 12 sty 2012, 21:22 ] |
Tytuł: | Re: Ładunki wybuchowe |
[Yossarian] napisał(a): Poza tym, miny czasmi rzucamy za siebie (bug) - jak krowie placki ![]() Teraz juz rozumiem dlaczego jak ktoś wjedzie na moją minę piąty raz rzędu to pisze mi na czacie: "Chyba Cię posrało z tymi minami, koleś" ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |