Wg. Gugla jest to jakieś automieszadło do balansowania serwera (wtyczka do PRoCon-a), dobierające składy zespołów na podstawie wskaźnika Skill. Ninejszym podepnę się do wątku Kolegi i zapytam, czy orientuje się ktoś, jakie są możliwości zaimplementowania podobnego rozwiązania do rcona? Grałem kiedyś na serwerze, gdzie składy były mieszane po skończonej rundzie, na podstawie ilości zarobionych punktów i powiem jedno: jeszcze nigdy nie grało mi się tak dobrze. Każdy mecz był wyrównany do samego końca, baserape nie istniał, wszyscy uwijali się, jak w ukropie i każdy, niezależnie od umiejętności miał szansę sobie pograć. Mam okazję poadminować sobie na pewnym serwerze, gdzie praktycznie każdy mecz kończy się totalną dominacją jednej ze stron - i tak przez wiele, wiele rund pod rząd. I co z tego że zespoły można wyrównać, że po obu stronach podobne rangi graczy, jeśli znajdzie się zawsze grupka zdemotywowanych osób, kompletnie bez woli walki - dostanie jeden z drugim po garnku i potem już nawet nie próbuje wychodzić z rozstawienia, wyleguje się na dachach, bądź skałkach, "pincet" metrów od jakiejkolwiek flagi, albo spędza pół meczu w oczekiwaniu na upragnione latadło, tylko po to, żeby rozwalić się o latarnię po 30 metrach lotu. Dodam tylko, że ręczne przesuwanie graczy guzik daje, bo jeśli tylko serwer nie jest pełny, w 90% przypadków, ludziska wracają na swoje miejsca...
Będę wdzięczny za jakiekolwiek sugestie. Pozdrawiam.
_________________
|