Teraz jest 16 cze 2024, 01:57

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 20 cze 2012, 19:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012, 19:30
Posty: 6
Lokalizacja: Warszawa
Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem Windowsa 7 na komputerze i jako drugą grę (pograłem trochę w Sniper Elite v2 = shit) po którą chciałbym sięgnąć ze względu na wiele pochlebnych opinii na jej temat będzie Battlefield 3. Problem jest jednak taki, że od czasu premiery minęło sporo czasu i zaczęły wychodzić na rynek różne dziwne wynalazki, a ja jako osoba niezorientowana jestem kompletnie zielony. W opcji szukaj nic na ten temat nie znalazłem więc jeżeli taki wątek już powstał z góry przepraszam. A więc... mógłby mi ktoś wyjaśnić co mam kupić w sklepie, oraz jakie korzyści płyną z wybrania tego a nie czegoś innego? Z tego co się orientuje jest kilka wersji; czysty Battlefield, Powrót do Karkand'u, Walka w zwarciu oraz Premium. Nie mam pojęcia jednak co wybrać i czym się gra będzie od siebie różniła.

Z góry wielkie dzięki za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 cze 2012, 20:04 
Offline

Dołączył(a): 7 kwi 2012, 09:29
Posty: 31
Najlepiej do Battlefield'a kup premium. Nie dość, że masz jakieś bonusy, to jeszcze masz wszystkie dodatki 2 tygodnie przed innymi (łącznie z B2K i Walka w Zwarciu)

W skład Battlefield 3: Premium wchodzą następujące rozszerzenia, oferujące łącznie 20 map, 20 nowych broni, ponad 10 nowych pojazdów, 4 nowe tryby gry, ponad 30 zadań i ponad 20 nieśmiertelników:
Battlefield 3: Powrót do Karkand - już dostępny
Battlefield 3: Walka w zwarciu - już dostępny
Battlefield 3: Siły pancerne - premiera we wrześniu 2012 roku
Battlefield 3: Dogrywka - premiera w grudniu 2012 roku
Battlefield 3: Decydujące starcie - premiera w marcu 2013 roku