Battlefield.pl
http://forum.battlefield.pl/

Pół-aktywne naprowadzanie dla śmigłowców bojowych...
http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=133&t=44439
Strona 1 z 1

Autor:  Kostek_madrala [ 12 lip 2012, 20:10 ]
Tytuł:  Pół-aktywne naprowadzanie dla śmigłowców bojowych...

Hej,

Obrazek

Jak tego używać/włączać itp. Mam to ustawione i nie widzę różnicy.

To działa dla uzbrojenia spod 1-ki na klawiaturze czy dla naprowadzanych spod 2-ki?

Autor:  Tubady [ 12 lip 2012, 20:34 ]
Tytuł:  Re: Pół-aktywne naprowadzanie dla śmigłowców bojowych...

To działa na podstawowe rakiety, zwiększa ich celność i zasięg. Przydatne do ostrzeliwania wroga z większych odległości. Ale czy ma ktoś jakieś dokładniejsze statystyki tego dodatku? Jakieś testy czy coś.

Autor:  Kostek_madrala [ 12 lip 2012, 20:54 ]
Tytuł:  Re: Pół-aktywne naprowadzanie dla śmigłowców bojowych...

Tubady napisał(a):
...czy ma ktoś jakieś dokładniejsze statystyki tego dodatku? Jakieś testy czy coś.


Dokładnie o to mi chodzi, bo nie widzę żadnych profitów z tego bajeru...

Autor:  Mofixil [ 12 lip 2012, 21:22 ]
Tytuł:  Re: Pół-aktywne naprowadzanie dla śmigłowców bojowych...

Z tego co pamiętam to ten bajer dodaje mały autoaim dla podstawowych FFAR, 50-100m zaczynają same obierać kurs by najbardziej zbliżyć się do wrogiego celu (koło 10-20 stopni)*.

*Nie mam absolutnie żadnych danych by poprzeć te wartości.

Autor:  Klimek [ 7 sie 2012, 09:54 ]
Tytuł:  Re: Pół-aktywne naprowadzanie dla śmigłowców bojowych...

Wydaje mi się że cel musi być oświetlony Soflamem.

Autor:  Mofixil [ 7 sie 2012, 10:49 ]
Tytuł:  Re: Pół-aktywne naprowadzanie dla śmigłowców bojowych...

Klimek napisał(a):
Wydaje mi się że cel musi być oświetlony Soflamem.


Wydaje mi się że takie cudeńko było dla strzelca, pilot miał właśnie znacznik laserowy.

Autor:  Zwirbaum [ 7 sie 2012, 11:41 ]
Tytuł:  Re: Pół-aktywne naprowadzanie dla śmigłowców bojowych...

Guided rockets, sprawia że pociski trafiają w mniejszym promieniu (tj. mniejszy "rozstrzał" mają) + przeciwko pojazdom które mamy na celowniku pociski namierzają się (tj. nie trzeba celować ponad pojazdem żeby uwzględnić opad pocisków itd.).

Po prostu poprawia celność :)

Autor:  Wierzbin [ 7 sie 2012, 13:15 ]
Tytuł:  Re: Pół-aktywne naprowadzanie dla śmigłowców bojowych...

"Po prostu" dalej nie wiadomo jak to działa, bo w grze nie czuć żadnej różnicy.

Autor:  boog_PL [ 7 sie 2012, 13:36 ]
Tytuł:  Re: Pół-aktywne naprowadzanie dla śmigłowców bojowych...

Widziałem kiedyś filmik, na którym autor, używając naprowadzanych rakiet, cały czas starał się utrzymywać cel na krzyżyku. Szło mu to całkiem wydajnie, miałem wrażenie, że każda z rakiet trafiała w cel.

Autor:  Nowy2142 [ 8 sie 2012, 03:33 ]
Tytuł:  Re: Pół-aktywne naprowadzanie dla śmigłowców bojowych...

Eh...
To jest wsparcie do FFarek. Rakieta przy/przed celem "leciutko" w niego skręca. Z tym bajerem każda lama w heli zestrzeli na caspianie śmigłowiec śmigłowcem będąc w swojej bazie gdy wrogi śmigłowiec będzie w swojej (jeśli wisi w powietrzu nieruchomo).

Autor:  Ponury Oprawca [ 8 sie 2012, 21:44 ]
Tytuł:  Re: Pół-aktywne naprowadzanie dla śmigłowców bojowych...

Bardzo dużo latam heli (ok 70% czasu gry) i moim zdaniem jest duża różnica z tym perkiem lub bez.
Najpierw może działanie: rakiety zbliżając się do celu naprowadzają się na niego- ma to oczywiście ograniczony zasięg, rakiety wysłane zbyt daleko od celu nie naprowadzą się, ale jeśli strzelasz krzyżykiem w bezpośrednią bliskość celu zamiast np. 10 rakiet w cel wchodzi 14 co robi sporą różnicę. Moim zdaniem bardzo przydatny perk, z tym że zazwyczaj Ci którzy dużo latają używają albo tego perka albo laser paintera (to się dopasowuje do konfigu działkowego z którym latasz, mój używa tv missile więc dla mnie nie ma sensu używać go.Jakby używał pocisków kierowanych- miałoby to sens)
Moim zdaniem w praktyce ten perk:
1. Pozwala z dystansu rozwalić pelotkę jednym nalotem (przy strzelaniu z dystansu w cel wchodzi więcej rakiet),
2. Pozwala w bezpośrednim starciu wpakować 100% rakiet w cel ( czyli np latając bez perka strzelam w ruchomy czołg -a różnica jest jeszcze większa przy pojazdach terenowych które poruszają się dużo szybciej - i lecąc z wysokości w dół wrzucam w cel 2 serie rakiet- czołg wylatuje w kosmos, nikt nie zdąży go naprawić),
3. W przypadku szybko poruszających się pojazdów- kilka rakiet niszczy pojazd. (Bez perka trafienie jest moim zdaniem trudne...)
4. Podczas walki z helikopterem w czasie przeładowania heatseekerów- można śmiało wpakować serię rakiet w przeciwnika, bardzo przydatne do dobijania uszkodzonego heli lub jak leci blisko ziemii używając rozpraszaczy ciepła (wtedy nie można złapać locka - zostają rakiety/dobry działkowy lub ew. złapanie locka z laser paintera - ale używa się albo laser paintera albo naprowadzania rakiet.)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/