Battlefield.pl http://forum.battlefield.pl/ |
|
Pół-aktywne naprowadzanie dla śmigłowców bojowych... http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=133&t=44439 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Kostek_madrala [ 12 lip 2012, 20:10 ] |
Tytuł: | Pół-aktywne naprowadzanie dla śmigłowców bojowych... |
Hej, ![]() Jak tego używać/włączać itp. Mam to ustawione i nie widzę różnicy. To działa dla uzbrojenia spod 1-ki na klawiaturze czy dla naprowadzanych spod 2-ki? |
Autor: | Tubady [ 12 lip 2012, 20:34 ] |
Tytuł: | Re: Pół-aktywne naprowadzanie dla śmigłowców bojowych... |
To działa na podstawowe rakiety, zwiększa ich celność i zasięg. Przydatne do ostrzeliwania wroga z większych odległości. Ale czy ma ktoś jakieś dokładniejsze statystyki tego dodatku? Jakieś testy czy coś. |
Autor: | Kostek_madrala [ 12 lip 2012, 20:54 ] |
Tytuł: | Re: Pół-aktywne naprowadzanie dla śmigłowców bojowych... |
Tubady napisał(a): ...czy ma ktoś jakieś dokładniejsze statystyki tego dodatku? Jakieś testy czy coś. Dokładnie o to mi chodzi, bo nie widzę żadnych profitów z tego bajeru... |
Autor: | Mofixil [ 12 lip 2012, 21:22 ] |
Tytuł: | Re: Pół-aktywne naprowadzanie dla śmigłowców bojowych... |
Z tego co pamiętam to ten bajer dodaje mały autoaim dla podstawowych FFAR, 50-100m zaczynają same obierać kurs by najbardziej zbliżyć się do wrogiego celu (koło 10-20 stopni)*. *Nie mam absolutnie żadnych danych by poprzeć te wartości. |
Autor: | Klimek [ 7 sie 2012, 09:54 ] |
Tytuł: | Re: Pół-aktywne naprowadzanie dla śmigłowców bojowych... |
Wydaje mi się że cel musi być oświetlony Soflamem. |
Autor: | Mofixil [ 7 sie 2012, 10:49 ] |
Tytuł: | Re: Pół-aktywne naprowadzanie dla śmigłowców bojowych... |
Klimek napisał(a): Wydaje mi się że cel musi być oświetlony Soflamem. Wydaje mi się że takie cudeńko było dla strzelca, pilot miał właśnie znacznik laserowy. |
Autor: | Zwirbaum [ 7 sie 2012, 11:41 ] |
Tytuł: | Re: Pół-aktywne naprowadzanie dla śmigłowców bojowych... |
Guided rockets, sprawia że pociski trafiają w mniejszym promieniu (tj. mniejszy "rozstrzał" mają) + przeciwko pojazdom które mamy na celowniku pociski namierzają się (tj. nie trzeba celować ponad pojazdem żeby uwzględnić opad pocisków itd.). Po prostu poprawia celność ![]() |
Autor: | Wierzbin [ 7 sie 2012, 13:15 ] |
Tytuł: | Re: Pół-aktywne naprowadzanie dla śmigłowców bojowych... |
"Po prostu" dalej nie wiadomo jak to działa, bo w grze nie czuć żadnej różnicy. |
Autor: | boog_PL [ 7 sie 2012, 13:36 ] |
Tytuł: | Re: Pół-aktywne naprowadzanie dla śmigłowców bojowych... |
Widziałem kiedyś filmik, na którym autor, używając naprowadzanych rakiet, cały czas starał się utrzymywać cel na krzyżyku. Szło mu to całkiem wydajnie, miałem wrażenie, że każda z rakiet trafiała w cel. |
Autor: | Nowy2142 [ 8 sie 2012, 03:33 ] |
Tytuł: | Re: Pół-aktywne naprowadzanie dla śmigłowców bojowych... |
Eh... To jest wsparcie do FFarek. Rakieta przy/przed celem "leciutko" w niego skręca. Z tym bajerem każda lama w heli zestrzeli na caspianie śmigłowiec śmigłowcem będąc w swojej bazie gdy wrogi śmigłowiec będzie w swojej (jeśli wisi w powietrzu nieruchomo). |
Autor: | Ponury Oprawca [ 8 sie 2012, 21:44 ] |
Tytuł: | Re: Pół-aktywne naprowadzanie dla śmigłowców bojowych... |
Bardzo dużo latam heli (ok 70% czasu gry) i moim zdaniem jest duża różnica z tym perkiem lub bez. Najpierw może działanie: rakiety zbliżając się do celu naprowadzają się na niego- ma to oczywiście ograniczony zasięg, rakiety wysłane zbyt daleko od celu nie naprowadzą się, ale jeśli strzelasz krzyżykiem w bezpośrednią bliskość celu zamiast np. 10 rakiet w cel wchodzi 14 co robi sporą różnicę. Moim zdaniem bardzo przydatny perk, z tym że zazwyczaj Ci którzy dużo latają używają albo tego perka albo laser paintera (to się dopasowuje do konfigu działkowego z którym latasz, mój używa tv missile więc dla mnie nie ma sensu używać go.Jakby używał pocisków kierowanych- miałoby to sens) Moim zdaniem w praktyce ten perk: 1. Pozwala z dystansu rozwalić pelotkę jednym nalotem (przy strzelaniu z dystansu w cel wchodzi więcej rakiet), 2. Pozwala w bezpośrednim starciu wpakować 100% rakiet w cel ( czyli np latając bez perka strzelam w ruchomy czołg -a różnica jest jeszcze większa przy pojazdach terenowych które poruszają się dużo szybciej - i lecąc z wysokości w dół wrzucam w cel 2 serie rakiet- czołg wylatuje w kosmos, nikt nie zdąży go naprawić), 3. W przypadku szybko poruszających się pojazdów- kilka rakiet niszczy pojazd. (Bez perka trafienie jest moim zdaniem trudne...) 4. Podczas walki z helikopterem w czasie przeładowania heatseekerów- można śmiało wpakować serię rakiet w przeciwnika, bardzo przydatne do dobijania uszkodzonego heli lub jak leci blisko ziemii używając rozpraszaczy ciepła (wtedy nie można złapać locka - zostają rakiety/dobry działkowy lub ew. złapanie locka z laser paintera - ale używa się albo laser paintera albo naprowadzania rakiet.) |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |