Teraz jest 28 mar 2024, 15:51

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 191 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 sie 2012, 20:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2010, 00:11
Posty: 296
Na filmie dokładnie widać okładkę Battlefield 3 Premium Edition z datą 13 września. To samo w opisie filmu: "Coming in North America on September 11 and in Europe on September 13, the Battlefield 3 Premium Edition..." tak że nie jest to data wydania sił pancernych. Jak znam EA to wydadzą 30 września...

_________________
Obrazek
Intel 3770K i7 3,5 GHz | GeForce GTX660 2048MB | Asrock Z77 Pro3
________8GB DDR3 1600 MHz | 22" 1680x1050 | Windows 7_______


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sie 2012, 21:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Przed pewnym patchem, Igła i Stinger były do czegoś przydatne.

Cytuj:
Do Antonio, Banderasa jak mniemam - nie, SRAW by nie rządził, bo jest od javelina słabszy i jest tylko jego uzupełnienem. Prędzej mógłby zastąpić smawa, skoro już trzymamy się tej bajeczki o realistycznym odwzorowaniu pola walki.

SRAW nie wymagał by namierzenia, więc nie były by mu straszne dymy w czołgach. Oprócz tego, bez namierzania strzelałby szybciej i nie straszny byłby mu zasięg.

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sie 2012, 12:14 
Offline

Dołączył(a): 9 lis 2010, 13:52
Posty: 170
Mofixil napisał(a):
No właśnie, o ile zapewnisz sobie laserek, a ilu kamperów woli postawić SOFLAM i ruszyć dupę przejmować punkty zamiast siedzieć na wzgórzach z MAVem przy swoim opasłym dupsku? No właśnie.
Z RPGiem masz taką zaletę że nie jesteś od nikogo uzależniony by osiągnąć najwyższą efektywność.
A Igla i Stinger to straszaki są, BEEP BEEP BEEP i wyleciał z zasięgu lock-ona, chwała tym którzy cudem mają 500 zabić z tego.

Igla/Stinger to tylko we 2 osoby, ktore sa w jakiejs odleglosci by namierzac a heli wypusci flary/dym, w tym czasie bedzie bezbronny przez ok. 10s i druga osoba moze go wykonczyc, potem znow tak bo samemu to tylko chyba fartem mozna to zrobic.

Czy nowy pojazd - mobila artyleria bedzie tylko na 1 mapie? Bo ja widac na takim widowiskowym trailerze, ale na innych mapach sie juz ona raczej nie pojawiala


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sie 2012, 12:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 07:45
Posty: 738
Lokalizacja: Kraków
BlackCockDown napisał(a):
Czy nowy pojazd - mobila artyleria bedzie tylko na 1 mapie? Bo ja widac na takim widowiskowym trailerze, ale na innych mapach sie juz ona raczej nie pojawiala

Z tego co kojarzę to pojawia się na przynajmniej dwóch mapach. Na tej pustynnej którą pierwszą pokazali i na nocnej z tego ostatniego filmiku.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sie 2012, 14:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Cytuj:
Igla/Stinger to tylko we 2 osoby, ktore sa w jakiejs odleglosci by namierzac a heli wypusci flary/dym, w tym czasie bedzie bezbronny przez ok. 10s i druga osoba moze go wykonczyc, potem znow tak bo samemu to tylko chyba fartem mozna to zrobic.

Skąd ta pewność, że Helena poleci akurat w tą stronę, od której będzie chciał namierzać twój kolega?

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sie 2012, 14:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 07:45
Posty: 738
Lokalizacja: Kraków
Od siebie dodam, że najłatwiej się strąca Igłą/Stingerem początkujących pilotów. Ja mam taki sposób że jak już namierzę to nie strzelam od razu tylko czekam chwilę. Pilot często słysząc piszczenie oznaczające że jest namierzony panikuje i wypuszcza flary i wtedy jest już mój. :D
Ale jak ktoś umie obsługiwać śmigiełka to sposób nie działa i można sobie w buty wsadzić Igłę (jakkolwiek dziwnie to brzmi).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sie 2012, 13:35 
Offline
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2012, 11:45
Posty: 378
Lokalizacja: Wrocław
jakby ktoś nie wiedział

http://www.battlefield.com/pl/battlefie ... mored-kill

http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162, ... szyny.html

_________________
Obrazek

Kpię z pozerstwa, chciwości, głupoty i próżności.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sie 2012, 13:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 wrz 2008, 16:26
Posty: 82
Twinn napisał(a):
wlasnie ogladalem konferencje gamescom na ktorej zrobili ultra krotka prezentacje armored kill i kilka ujec z aftermath. AK 14 wrzesnia bedzie dostepny i warto dodac ze przyanjmniej na jednej z mapek cala akcja bedzie sie dziala w nocy :D looks good!! natomiast po tych kilku ujeciach z aftermath ciezko cos powiedziec ale moze byc interesujaco ;)


w nocy powiadasz ? nie ważne, snajperom i tak będzie się słońce w lunecie odbijało xDDDDD

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sie 2012, 13:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 wrz 2008, 16:26
Posty: 82
kerpal napisał(a):
http://www.gamespot.com/battlefield-3/videos/battlefield-3-dlc-armored-shield-level-in-tank-superiority-6390077/

nawet ciekawie to wygląda...


ciekawie wygląda, może mapa bo ten tryb to jakiś kompletny absurd. Styknąłby tylko podbój to kombinują z tymi trybami.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sie 2012, 13:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
=FPPL=kanka92 napisał(a):
Twinn napisał(a):
wlasnie ogladalem konferencje gamescom na ktorej zrobili ultra krotka prezentacje armored kill i kilka ujec z aftermath. AK 14 wrzesnia bedzie dostepny i warto dodac ze przyanjmniej na jednej z mapek cala akcja bedzie sie dziala w nocy :D looks good!! natomiast po tych kilku ujeciach z aftermath ciezko cos powiedziec ale moze byc interesujaco ;)


w nocy powiadasz ? nie ważne, snajperom i tak będzie się słońce w lunecie odbijało xDDDDD

To nie słońce się odbija od snajperskiej lunety! To jego oczy zostały naświetlone przez księżycowy pył!

A tak na poważnie, to tryb z czołgami nie byłby niczym złym, a nawet by mi pasował. Czołg dla każdego, super - zero czekania na resp, a zabawa z bitew na pewno świetna.
Za to najlepszy byłby tryb dla 128 graczy - 15 czołgów, 10 pelotek, 7 helikopterów i 6 myśliwców po każdej stronie. Można by też zwiększyć ilość graczy do 160 i dodać do każdej strony jeszcze jakieś nowe typy pojazdów, jak artyleria samobieżna i inne podobne rzeczy. Tylko puścić Ghost Division na pełny regulator. Pozostaje tylko jeden problem - DICE i tak będzie wolało po prostu zarobić na grze, więc nie da tak wspaniałej rzeczy, w przypadku której i tak byłby burdel bez VOIP na serwerze.

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sie 2012, 14:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
128-160 graczy to tyle co MMO, te mierne konsolowe porty serwerów pewnie ledwo dają radę z 64 lol.
Trzeba czekać na następną grę tworzoną stricte pod PC, Planetside 2 się dobrze zapowiada, jak każda gra wysokobudżetowa zresztą...
Poczekamy, zobaczymy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sie 2012, 14:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Cytuj:
128-160 graczy to tyle co MMO, te mierne konsolowe porty serwerów pewnie ledwo dają radę z 64 lol.

Od jakiegoś czasu już wiadomo, że konsole są technologiczną kulą u nogi. Tryb dla takiej ilości graczy powinien być dostępny tylko na PC, ale DICE nigdy o tym nie pomyśli. Mógłbym też powiedzieć, że gra powinna zostać wydana tylko i wyłącznie na PC, ale brak zysków z rynku konsolowego mocno zwiększył by cenę gry. Tak więc tryb dla ilości graczy powyżej 100 powinnien być dostępny tylko na PC.

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sie 2012, 15:28 
Offline

Dołączył(a): 12 sty 2011, 00:49
Posty: 150
Już skończcie ględzić Nikt takiej gry nie zrobi, chyba że każdemu chętnemu kupisz kompa za 15 tysięcy...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sie 2012, 15:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Za 15k to masz coś koło 2xGTX690 i i7 3770K na super duper mega płycie głównej z 50 fazową sekcją zasilania, 64GB ramu i zasilaczem 2KW...
Razem z dyskami, w tym SSD, ekranami i innymi osprzętami.
Komp pod 160 graczy by się zmieścił w 4000pln gdy ktoś wie co wybiera i nie musi mieć 120FPS na ultra z AAx4.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sie 2012, 15:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 07:45
Posty: 738
Lokalizacja: Kraków
Moim zdaniem im więcej osób na serwerze tym mniej teamplayu, więc jak chce się dobrze bawić to wybieram serwery dla maksymalnie 24 osób. Przy 64 osobach to chaos panuje totalny i nawet nie chcę myśleć co by było gdyby grało na raz 150 osób.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 191 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL