Teraz jest 25 lip 2025, 02:43

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 16 wrz 2012, 23:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2010, 15:14
Posty: 48
Czy wy też zauważyliście ten problem w BF3, w BC2 strzelanie z konkretnej broni było znacznie przyjemniejsze każda miała swój charakterystyczny głos, nawet odrzut; co sprawiało że gracz się nawet przywiązywał do swojej broni, jak np. ja do Abakana.

Każda broń miała swój charakter, siermiężny, skuteczny, strzelający seriami abakan, pijąca jak żądło w pośladek PP-2000 to było coś !

Tymczasem w BF3 mamy dużo broni, z wyglądu wykonane w znakomitej większości na odpowiednio wysokim poziomie (np. SKS, A-91) choć zdarzają się brzydko/nudno wykonane jak np. UMP; ale wracając do tematu stwierdzam co następuje: GŁOSY BRONI W BF3 ZOSTAŁY UJEDNOLICONE przez co ciężko się doszukać różnic, smaczków w każdej broni z osobna, a szkoda bo BF3 to strzelanka, a w stzelance się strzela, a strzelanie powinno być przyjemnie i z wyglądu i ze słuchu.

Względem BC2 wszystkie dźwięki broni występujące w BF3 są brzydsze, bardziej ujednolicone, "płytkie", praktycznie nie da się rozróżnić kto z jakiej broni strzela( a pamiętacie w BC2 z połowy mapy było słychać jak ktoś łomoci z AN-94 albo z M416).

Co myślicie o petycji do EA/DICE, zrobienia bojkotu, jakiejś akcji protestacyjnej wraz z np. battlefieldo.com, bf3blog.com
Przynajmniej żeby wróciły do BF3 dźwięki tych broni które były w BC2 (gdyż pewnie na nagrania dźwięków dla reszty broni nie chcą wydawać pieniędzy).


To nie jest bynajmniej dużo pracy podmiana takich dźwięków, to nie to co łatanie gry gdzie trzeba ślęczeć i szukać przyczyn błędów a to kosztuje i to nie mało, więc powodzenie takiej akcji imo byłoby nader prawdopodobne.

1. A tu link do filmików porównujących jakość dźwięku obu produkcji:
http://www.youtube.com/watch?v=HKBIgb_uubs
http://www.youtube.com/watch?v=gdUsoIqVytE
2. Rzeczywisty dźwięk Abakana http://www.youtube.com/watch?v=x3Jw3Yht ... re=related

PS. Dobrze że nie poszli na taniochę jak w przypadku MW3 tam dźwięki broni są jak z gry na automaty, no może nie z gier automatowych ale naprawdę są ohydne(http://www.youtube.com/watch?v=bKJHeC_s ... re=related). Oby w BF4 dźwięki broni były tak miodne jak w BC2.

Nie, ale bez jaj! Ten protest trzeba zrobić !!!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 wrz 2012, 09:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
CzołGista napisał(a):
Oby w BF4 dźwięki broni były tak miodne jak w BC2.

Wepchną ten sam kit co ze składakami z alledrogo, cuda nie dziwy a jak się bliżej zapoznać to gówno w ładnym papierku.
Próbował kto grać na Enhanced Stereo i War Tapes jednocześnie?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 wrz 2012, 09:48 
Offline
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2012, 11:45
Posty: 378
Lokalizacja: Wrocław
Czolgista jaka masz karte dzwiekowa?

_________________
Obrazek

Kpię z pozerstwa, chciwości, głupoty i próżności.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 wrz 2012, 11:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2007, 13:12
Posty: 826
Lokalizacja: Poznań
A przypadkiem w bf3 nie przykładali wielkiej wagi aby ODWZOROWAĆ dźwięki takie jak bronie wydają w realu? Z tego co pamiętam był tu kiedyś podany nawet filmik gdzie nagrywali je.
Ja bym się doczepił jedynie skryptu który wykrywa kiedy jest się w pomieszczeniu a kiedy na dworze w CQB, śmieszne to jest bo chyba podzielili na strefy i jak strzelasz przez drzwi na dwór masz taki sam dźwięk jak strzlając w ściane. Ale imo to i tak są detale których raczej typowy gracz nawet nie zauważy.



#####

A offtopując dźwięki z nowego medal of honor to miód dla uszu ;d

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 wrz 2012, 12:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 gru 2011, 20:31
Posty: 346
Właśnie też pamiętam info o tym, że dźwięki wystrzałów z danej broni były nagrywane używając ich w realu, czy cośtakiego. I chyba wolę takie rozwiązanie niż sztuczne ich podbijanie by bardziej bajerancko brzmiały, jak np. w MoH 2010.

_________________
Amor Patriae nostra lex! Sapere aude!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 wrz 2012, 12:55 
Offline
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2012, 11:45
Posty: 378
Lokalizacja: Wrocław
A ktoś z was slyszał nausznie (z tych co hejtują) jak brzmi wystrzał z m16 albo innej broni ?? pewnie nie, jedyne co słyszeliście to wybuch kapiszona albo korsarza na sylwestra... więc nie hejtujcie jak się nie znacie, najwięcej gada ten co nic nie wie...

_________________
Obrazek

Kpię z pozerstwa, chciwości, głupoty i próżności.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 wrz 2012, 14:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
kerpal napisał(a):
A ktoś z was slyszał nausznie (z tych co hejtują) jak brzmi wystrzał z m16 albo innej broni ?? pewnie nie, jedyne co słyszeliście to wybuch kapiszona albo korsarza na sylwestra... więc nie hejtujcie jak się nie znacie, najwięcej gada ten co nic nie wie...

Wiesz, jest różnica między pchaniem się w pełen realizm a arcade i dbanie o taki szczegół, wolałbym mieć średnio realistyczne, podbite i bajeranckie dźwięki w FPSie nastawionym na akcje, nie na realizm.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 wrz 2012, 17:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2012, 07:38
Posty: 18
Lokalizacja: Tarnów
Jak dla mnie wszystkie z bc2 są jakoś sztucznie przytłumione i wzmocnione basy mają oraz dodany efekt jakby się strzelało w jakimś dużym pomieszczeniu. Generalnie coś pokaszanione. A dźwięk odrzutowca brzmi jak fajerwerki :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 wrz 2012, 18:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2010, 21:26
Posty: 358
Lokalizacja: Białystok
Dla mnie ogólnie udźwiękowienie BF3 porównując z BF BC2 to krok wstecz. W BC2 wszystko lepiej było słychać, odgłosy otaczającej walki sprawiały wrażenie że jest się w środku bitwy i nie miałem np. problemu z usłyszeniem kroków wroga zachodzącego mnie od tyłu.
Nie wiem, może to kwestia jakichś ustawień, a używam Xonara DX.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 wrz 2012, 00:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2010, 15:14
Posty: 48
Cytuj:
Czolgista jaka masz karte dzwiekowa?


Grałem w BF3 mając na początku Asus Xonar DG, Creative X-Fi Gamer, a teraz sprzedałem Gamera i mam zintegrowaną Realtek® ALC892 na płycie MSI P67S-C43 (B3).
Najbardziej "soczysty" i miły dla ucha był dźwięk na Xonarze DG ale sprzedałem go chcąc spróbować Gamera, jednak się zawiodłem, pozycjonowanie tak dobre jak w Xonarze jednak dźwięk nie był "soczysty" i tak miły dla ucha jak ten Xonarowski, chociaż mniej szumiał Gamer od Xonara DG.

Teraz jestem na zintegrowanej dźwiękówce i w połączaniu z aplikacją THX True Studio PRO pozycjonowanie jest tak dobre jak na obu poprzednich kartach, myślałem że to tylko zabieg marketingowy to całe True Studio PRO a jednak nie tym razem, o dziwo nie można zainstalować tego THX True Studio PRO na każdej płycie z chipem Realteka, więc wychodzi na to że cześć obliczeń jest wykonywana sprzętowo, a może wszystkie ?

Ale ogólnie, Xonary wg mnie dają najlepsze doznania słuchowe jeśli chodzi o gry; i właśnie planuję powrót do Xonarka.
Słuchawki mam Plantronics Gamecom 367 (najwygodniejsze jakie dotąd miałem i w ogóle nie grzeją, ani nie pocą uszu - cud miód i orzeszki).

Cytuj:
A ktoś z was slyszał nausznie (z tych co hejtują) jak brzmi wystrzał z m16 albo innej broni ?? pewnie nie, jedyne co słyszeliście to wybuch kapiszona albo korsarza na sylwestra... więc nie hejtujcie jak się nie znacie, najwięcej gada ten co nic nie wie...


Główny mój zarzut do dźwięków broni w BF3 to, to że mało się od siebie różnią, tak jakby były przepuszczone przez jeden filtr(jak to ujął mój kuzyn).
Najładniejszy dźwięk w BF3 ma chyba AK74 i SKS, a dlaczego ? Bo są charakterystyczne, mniej podobne do reszty dźwięków.

Zawsze możesz wejść na YT i wziąć kliknąć filmik w dobrej jakości i już wiesz jaki ma głos m16, f2000, czy też wspomniany wielokrotnie przeze mnie AN 94 Abakan.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 wrz 2012, 01:29 
Offline
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2012, 11:45
Posty: 378
Lokalizacja: Wrocław
Cytuj:
Zawsze możesz wejść na YT i wziąć kliknąć filmik w dobrej jakości i już wiesz jaki ma głos m16


Obrazek


zawsze można polizać monitor na którym jest zdjęcie pięknej kobiety, wtedy będę wiedział że jest moja :shock:

_________________
Obrazek

Kpię z pozerstwa, chciwości, głupoty i próżności.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 wrz 2012, 11:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2010, 00:11
Posty: 296
@up Trochę chybiona metafora i nadużyty facepalm. Wyobraź sobie że naprawdę możesz na filmie usłyszeć jak coś brzmi mniej więcej...

_________________
Obrazek
Intel 3770K i7 3,5 GHz | GeForce GTX660 2048MB | Asrock Z77 Pro3
________8GB DDR3 1600 MHz | 22" 1680x1050 | Windows 7_______


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 wrz 2012, 11:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2007, 13:12
Posty: 826
Lokalizacja: Poznań
http://bf3blog.com/2011/03/recording-ba ... ing-range/

http://bf3blog.com/2011/02/designing-so ... lefield-3/

Tak więc kwestie "realistyczności" można zamknąć.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 wrz 2012, 14:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 kwi 2010, 10:16
Posty: 45
IMO jeżeli chodzi o ścieżkę dźwiękową to w BF3 brakuje mi tego efektu ogłuszenia przy wybuchu, który był w BFBC2. Po za tym pozycjonowanie (szczególnie helikopterów) też szwankuje. Wielokrotnie słyszę helikopter gdzieś nisko nade mną a tak na prawdę jest gdzieś wysoko za mną. Natomiast dzięki samych borni są wg mnie ok. Nie słyszałem żadnej z nich na żywo i uważam tez, że porównywanie odgłosu z gry, do odgłosu z filmiku, też nie daje wymiernej oceny realizmu. Jednakże odnoszę wrażenie, że bronie brzmią "rozsądnie". Nie wspomnę już o całej serii MW, gdzie odgłosy broni podkładali chyba jacyś nieudolni beatbox'erzy. No cóż... dzieciom na pewno takie się podobają

A off-topująć to wg mnie BF3 bije na głowę BFBC2 wyborem broni i dodatków do broni, wyborem pojazdów i dodatków do pojazdów, no i nie ma tych przezabawnych dartów i naprowadzanych RPG'ów :stupid: :lol:

_________________
Intel Core i5-2400 OC | ASUS P8P678 | Kingston HyperX 8GB 1600MHz | Gigabyte GeForce GTX 260 OC
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 wrz 2012, 07:25 
Offline
Spamer!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2006, 19:48
Posty: 5036
Lokalizacja: żyję od 14 mld lat ;] więc skąd ?
Problem z pozycjonowaniem helikoptera po odgłosach także mam, stawiam, że to wina ustawień dźwięku w grze + słuchawki + karta dźwiękowa :S

_________________
#5000. post i "spamer!" :lol: |czekałem od początku(:
Binance - kliknij -15% opłat transak. na najlepszej giełdzie kryptowalut


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL