Teraz jest 18 kwi 2024, 07:18

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 21 sty 2013, 09:15 
Offline

Dołączył(a): 30 cze 2011, 02:39
Posty: 54
Witam, co sądzicie o bugach w bf3? Grając ok 40h już mogę stwierdzić, że są one bardzo widoczne. Nie uważacie, że EA zamiast robić pierdylion nowych dodatków powinno zając się naprawą podstawki? Np gram sobie dzisiaj idę do czołgu w bazie RU (firestorm) a tu nagle niewidzialna ściana boom spadam w tekstury i przepiękny napis (pech).
Jeśli będzie tak w bf4 to nie tknę tego nawet kijem...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2013, 10:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2010, 20:08
Posty: 508
Tak, gra ma mnóstwo bugów. Ale nasze kochane EA/DICE nie widzą potrzeby załatania gry, przecież na patche nie dostają kasy co nie? Lepiej zrobić siedemnaście DLC i nowego bfa, którego pewnie znowu nie dopracują (mam taką cichą nadzieję, że jednak dopracują, ale bądźmy realistami).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2013, 10:41 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2004, 04:45
Posty: 1597
Lokalizacja: IRL
Po ponad 1000h w bf3 znam juz chyba wszystkie bugi na pamiec ;) nie ma tragedii, mozna sie przyzwyczaic aczkolwiek mam nadzieje, ze bf4 bedzie lepiej dopracowany...

_________________
Obrazek
Obrazek
http://www.teamofaces.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2013, 21:19 
Offline

Dołączył(a): 30 cze 2011, 02:39
Posty: 54
No tak, ale bądźmy szczerzy, nie zrobili jeszcze wszystkich DLC (a może zrobili) i już robią bf4? Najgorsze jest to, że nadal da się latać mavem. stawiasz sobie go pod krawędzią, wystawiasz lekko nogi nad ta krawędź włączasz go i lecisz w najlepsze. Nawet na boki i nie spadać. EA <3.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lut 2013, 02:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 paź 2011, 19:45
Posty: 58
Ja sie ciesze ze niedawno "odkrylem" to:
http://www.youtube.com/watch?v=FoDDWvOx4Ws

Nie mozna eksploatowac tego poniewaz "gliczujesz" knife. Innymi slowy nie ma negatywnego wplywu na gre wrecz przeciwnie bo mozna robic cinematic :)

_________________
Obrazek
YouTube | Twitter | facebook


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lut 2013, 02:17 
Offline

Dołączył(a): 5 lut 2013, 01:44
Posty: 4
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Dla mnie... Cała ta gra to jeden wielki bug, przyjemność z użytku minimalna (ale jednak, czuję sentyment do CoD i BF i nie potrafię tych gier tak po prostu zjechać z góry do dołu :(), nerwica za to kosmiczna, aż strach pomyśleć co zepsują w BF4.

_________________
Mam prawo do posiadania i wyrażania własnych poglądów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lut 2013, 22:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 mar 2010, 12:35
Posty: 4
Lokalizacja: Opoczno
Mnie od początku gry do szewskiej pasji doprowadza motyw kamuflażu... Konkretnie to moment, w którym dla każdej klasy żołnierza musisz zmienić "odzienie" na to odpowiadające Twoim upodobaniom... Jakby tego cholerstwa nie mogli przenieść na ekran gdzie jest pokazana sylwetka żołnierza i panel do wyboru broni, wyposażenia, et cetera i wtedy by zmieniało dla każdej klasy...
Do tego dochodzi jeszcze podobna sprawa związana ze specjalizacjami (kamizelka, granaty, itd.)... Mogli zrobić coś na zasadzie stopniowania... Ustawiasz sobie kolejne specjalizacje jakie uważasz za najprzydatniejsze w rundzie (pierwsza specjalizacja to np.: dodatkowa amunicja, kolejna - granaty, ...) i wtedy jeśli przykładowo dołączasz do drużyny jaki trzeci, to wtedy gra analizuje jakiej specjalizacji brakuje i w tą lukę wstawia Twoją...

To tyle z tych bardzo mnie denerwujących, a i jeszcze tyle przede mną...

Ech, czas chyba przypomnieć sobie czasy BC2 odstawionego wraz z premierą "trójki"...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lut 2013, 22:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
1. Kamuflaż powinien być automatyczny na mapę.
2. Perk powinien być wybierany raz dla każdej klasy, jaki ma sens wybieranie perka drużynowego dla każdej klasy osobno?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lut 2013, 23:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 07:45
Posty: 738
Lokalizacja: Kraków
Mofixil napisał(a):
2. Perk powinien być wybierany raz dla każdej klasy, jaki ma sens wybieranie perka drużynowego dla każdej klasy osobno?

Taki ma sens, że jak gram technikiem to wolę mieć "Ładunki drużynowe", a jak gram wsparciem to preferuję "Przygważdżanie drużynowe".

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lut 2013, 23:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Jednocześnie szlag mnie trafia gdy zmienię klasę zapominając zmienić perka, wszędzie domyślnie mam SQD Sprint...
Osobny perk dla każdej klasy jest świetny gdy zapominamy o członkach składu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lut 2013, 11:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2010, 20:08
Posty: 508
W ogóle perki to imo poroniony pomysł....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lut 2013, 12:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 mar 2010, 12:35
Posty: 4
Lokalizacja: Opoczno
Co do automatycznego przydzielania kamuflaży na mapę, to i tak trzeba by było ustalić sobie jakie mogą się przydać... Choćby na mapie Metro w trybie Rush jako atakujący używam kamuflażu leśnego, a po odbiciu biletu przy wejściu do metra zmieniam "łachy" na rangersów...
Z tymi specjalizacjami, to jak koledzy wyżej zauważyli też wypadałoby dopracować... W każdym bądź razie, o niebo lepszym rozwiązaniem jest przydzielić te specjalizacje do ogółu, cytując:
Mofixil napisał(a):
Jednocześnie szlag mnie trafia gdy zmienię klasę zapominając zmienić perka, wszędzie domyślnie mam SQD Sprint...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lut 2013, 15:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Piszecie o rzeczach, które w zasadzie nie są błędami, a niedoróbkami, lub rzeczami, które można by zrobić lepiej.
Do czarnej listy błędów można z pewnością dopisać sytuację, gdzie gość może wbiegać na dość strome skały, a bardzo, bardzo często blokuje się na kilkucentymetrowym progu drzwi, lub na drobnych kamieniach, nie może ich przejść i trzeba podskakiwać.
Podobna sprawa dotyczy szlabanów i barierek (szczególnie denerwujące na Demavand Peak w rush na pierwszej bazie w obronie). Widać animację jak macha nogami przy przeskakiwaniu i dalej stoi przed przeszkodą. Czasami za piątym, czy którymś razem udaje mi się przekroczyć szlaban - żenujące.

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lut 2013, 21:44 
Offline

Dołączył(a): 21 sie 2012, 15:01
Posty: 8
jak dla mnie to najbardziej przeszkadzają bugi we śmigłowcu np. TV -odbija się od innych ,po strzale wpadasz pod mapę,rozwalasz siebie i kompana z heli,trafiasz w cel ,a nic mu nie robisz,
niszczyciel bug lekkiego karabinu,po wystrzeleniu serii,karabin sam strzela,
bug przeszkody,tzn nawet jak się schowam to i tak zginę od kul ,które leciały obok...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lut 2013, 22:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
One nie leciały obok, one cię trafiły, ale pakiety danych doleciały w momencie jak już się schowałeś, stąd właśnie takie idiotyczne przypadki.

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL