Teraz jest 29 mar 2024, 00:56

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 mar 2013, 20:19 
Offline

Dołączył(a): 24 lis 2011, 09:14
Posty: 6
witam
jag oddać flagę w trybie przejecie flagi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 mar 2013, 20:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
1. Zgiń
2. Wbiegnij w swoją.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 mar 2013, 21:30 
Offline

Dołączył(a): 24 lis 2011, 09:14
Posty: 6
chyba jaja się robisz ja się poważnie pytam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 mar 2013, 21:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Cała mechanika kryjąca się za zwrotem flagi jest prosta jak budowa cepa, zabierz im i donieś do swojej, proste.
Jedyne co może stać na drodze ze zwrotem to znaczny niedomiar własnej flagi w twojej bazie, aczkolwiek nie wiem czy DICE byłoby w stanie dokonać czegoś TAK SKOMPLIKOWANEGO.
Idź na pusty serwer i sprawdź czy problem tam też występuje.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 mar 2013, 21:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2007, 13:12
Posty: 826
Lokalizacja: Poznań
machniol napisał(a):
jag


machniol napisał(a):
ja się poważnie pytam


No właśnie widać.

##
Niesiesz flagę do swojej bazy i oddajesz w to miejsce gdzie jest twoja flaga, jak jej nie ma to nie oddasz dopóki nie odzyskacie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 mar 2013, 23:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2010, 21:26
Posty: 358
Lokalizacja: Białystok
Mofixil napisał(a):
Cała mechanika kryjąca się za zwrotem flagi jest prosta jak budowa cepa, zabierz im i donieś do swojej, proste.
Jedyne co może stać na drodze ze zwrotem to znaczny niedomiar własnej flagi w twojej bazie, aczkolwiek nie wiem czy DICE byłoby w stanie dokonać czegoś TAK SKOMPLIKOWANEGO.
Idź na pusty serwer i sprawdź czy problem tam też występuje.

To jest regułą tego trybu że nie zdobywasz flagi wroga jeśli twoja jest gdzieś w polu. Nie wiem co ma DICE w tym temacie naprawiać!

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 mar 2013, 23:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Fomas napisał(a):
To jest regułą tego trybu że nie zdobywasz flagi wroga jeśli twoja jest gdzieś w polu. Nie wiem co ma DICE w tym temacie naprawiać!

Widać taka zasada jest zbyt trudna do pojęcia i otrzymują nadmiar negatywnego feedbacku, tudzież, TELEMETRIA, CYFERKI I SPOŁECZNOŚĆ domagają się zmian.


których nie będzie, #DoneWithBF3

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 mar 2013, 19:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2010, 20:08
Posty: 508
I niech tego akurat lepiej nie ruszają. Chociaż znając życie to pewnie to zmienią (co jest w tej chwili prawidłowo), a ważniejszych rzeczy dalej nie dotkną. Jedyne co imo można by zmienić to ilośc punktów jaką dostaje się za przejęcie flagi. Powinno to być te 500, bo tak to ludzie wolą campić/ bronić flagi/zdobywać fragi niż wykonywać cele misji.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 mar 2013, 19:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Przyjmując że średnio w zwykłym meczu CQ można przejąć kilkanaście flag (x250XP) to zwrot flagi do bazy mógłby nawet dawać 1000XP to wszyscy by dupę ruszali.
Albo licznik od 5000XP do 200XP, im szybciej to ścierwo dowieziesz tym więcej XP!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 mar 2013, 23:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2007, 13:12
Posty: 826
Lokalizacja: Poznań
Zmienić to niech zmienią to żeby na serwerach można było limit czasowy ustawiać, żal jak widze serwy 10-30 flag do przejęcia a 20 min czasu...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 mar 2013, 00:20 
Offline

Dołączył(a): 1 lut 2007, 14:12
Posty: 297
Lokalizacja: Zaskoczeń
Slightly OT: W CQ cap/neutralize to 125/100 (50% normalnej wartości).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 mar 2013, 09:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Zwirbaum napisał(a):
Slightly OT: W CQ cap/neutralize to 125/100 (50% normalnej wartości).

Czyli tak jak kolega napisał, daje to 250XP, przelicz to razy, dajmy na to, 15 lub więcej, co daje bez mała 4000 punktów za grę.
W CTF przejęcie, przewiezienie i zdobycie obcej flagi wymaga dużo więcej sprytu i gry zespołu, a tu jakieś marne ochłapy.
Mnie tam punkty dyndają, bo to co chciałem odblokować już mam i gram dla trybu, a nie dla punktów. Ale wielu graczy ruszyło by cztery litery po te 1000XP za jedno przejęcie, bo im akurat by na tym zależało.

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL