
Ja proponuje taki uład dla medyka, który lubi przedrzeć sie na tyły wroga i wycinać go całymi grupami.
1. dzięki temu zobaczymy wroga szybciej, nawet jeśli siedzi w krzakach, łatwiej też ocenić czy opłaca sie wdać w walke czy może lepiej uciec.
2. więcej apteczek, lepiej leczą
3. pozwala rzucić dwie apteczki
4. przyśpiesza leczenie
5. szybki bieg. Bardzo przydatne jeśli grasz tak jak napisałem na początku.
6. granaty, przydają sie podczas przejmowania flag, gdy jesteśmy stale pod ostrzałem, a część wrogów próbuje podejść.
7. defiblyrator. Przydaje sie gdy gramy z kimś przy pomocy TSa etc. nie opłaca sie w niego pakować więcej niż raz.
8. perk praktycznie potrzebny tylko poto żeby zdobyć następny.
9. informacja o stanie zdrowia naszych i drużyny przeciwnej.
10. informacja skąd dostajemy, przy pomocy czerwonego łuku, nie opłaca sie pakować więcej niż raz.
11(cała kolumna). raczej mało przydatna gdy gramy aktywnie zmieniając pozycje, pozatym granaty łatwo dostrzec.
Kolejność proponuje mniej więcej taką jak podałem. Jeśli lubisz toczyć walke pozycyjną to tego układu nie polecam.
ps. w kolumnie 11 pod perkiem ostrzegania przed granatami, znajduje sie perk, który wksazuje pozycje wrogich moździeży, tu rodzi sie pytanie. Jakich moździeży? Bo jak narazie żadnych nie widziałem, raz sie spotkałem z jakimś ostrzałem tego typu ale dalej nie wiem skąd sie bierze.