Battlefield.pl
http://forum.battlefield.pl/

Training - czyli co dla kogo klepać ;)
http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=137&t=37708
Strona 1 z 6

Autor:  Eleanor [ 4 kwi 2011, 16:45 ]
Tytuł:  Training - czyli co dla kogo klepać ;)

Rozmowy w toku, czyli co do czego się przydaje ;)
U mnie przy 20 lvl mechanika wygląda to tak:
Obrazek
Jak widać nie klepałem umiejętności.. Czy żałuje? Trochę, ale jeśli umożliwią więcej niż 20 lvl to zajme się psychiką.
Mechanikowi najbardziej przydają się miny, granaty (zabierają około 200hp = 200pkt za celny traf), naprawiarka na max, dodatkowe ammo do rpg na max oraz tank i apc skill driving.
Dead man's trigger to też fajna rzecz : D Gdy Cię ktoś zabije, wyrzucasz granat, który wybucha około sekundy po Twoim drugim spawnie w miejscu, w którym padłeś. Latanie helką i jetem jest opcjonalne, jak lubisz to bierz. + polecam karabin na 2 do czołgu i rakiete do APC chociaż na 1.

U asfalta aktualnie na 18 lvl wygląda to tak:
Obrazek
Amo box kompletnie nie wiem jak działa, granaty, super sprawa to granat dymny, bardzo się przydaje. Sensor granatów, bardzo dobra rzecz, którą polecam na pierwszy ogień do ćwiczenia, gdy leci granat w Twoją stronę widzisz go w HUDzie ;)
Te ludziki ze znakiem zapytania to taka opcja, która dodaje nam do ekwipunku flarę, po której użyciu spawnują się na nas osoby, które zgineły w naszym obrębie. Przydatne.
Ten ludzik z tym bananem obok.. Nie wiem co to :D Rozkminie to zaedytuje.
Teraz czekam na punkcik, żeby odblokować szybsze bieganie, później chodzenie. (plusik i dynamicznie przedstawiony żołnież)

U snipera aktualnie na 10 lvl wygląda to tak:
Obrazek
Walić w nade, w sensor ruchu, w claye, w amo do snipy, w szybsze wchodzenie po drabinie w szybsze bieganie jak was ktoś zakuma etc xd I w dead man's triggera, bo się przydaje :)

Do medyka nie mam, żałuje, że kupiłem slot i wybrałem snipera. Teraz mnie wyzywają.


Licze na jakieś uwagi, instrukcje i tłumaczenia tych bajerów :D Jak co działa też piszcie.

Autor:  pl Szq1 [ 4 kwi 2011, 17:14 ]
Tytuł:  Re: Training - czyli co dla kogo klepać ;)

to nawet ciekawa zabawa z tymi skillami, a ten "ludzik z bananem obok" może to być info z której storny dostajemy obrażenia.

Autor:  Eleanor [ 4 kwi 2011, 18:09 ]
Tytuł:  Re: Training - czyli co dla kogo klepać ;)

Może, ale jak już dostajesz obrażenia to nie ma czasu, żeby zobaczyć takiego banana ;) Zbyt szybko się pada. Na 1 lvl tego nie zauważyłem, żeby jakaś różnica była.

Autor:  konrado10 [ 4 kwi 2011, 19:04 ]
Tytuł:  Re: Training - czyli co dla kogo klepać ;)

mam problem bo kiedy jestem tak gdzie jest szop i klikam sart game to mi wyskakuje blad

Autor:  Eleanor [ 4 kwi 2011, 20:05 ]
Tytuł:  Re: Training - czyli co dla kogo klepać ;)

Pewnie nie masz broni głównej albo bocznej w ekwipunku włożonej, łatwiej by było jakbyś powiedział co w tym błędzie jest napisane. Najlepiej jak założysz nowy temat, nie róbmy tutaj off topu :)

Autor:  Blazeyus [ 5 kwi 2011, 12:39 ]
Tytuł:  Re: Training - czyli co dla kogo klepać ;)

A ja mam tak:
Obrazek

Uważam, że ta konfiguracja zapewni dużą, jeśli nie największą, ilość punktów.

Mam jeszcze medyka na 17, później dorzucę screena.

Autor:  pl Szq1 [ 5 kwi 2011, 13:36 ]
Tytuł:  Re: Training - czyli co dla kogo klepać ;)

zacząłem grać i musze powiedzieć, że całkiem fajne, gram medykiem, jeśli chodzi o tego banana
upgrade your HUD to indicate the direction from which damage was inflicted.
rozumiem to tak jak napisałem wyżej, ktoś nas trafia od prawej strony to po prawej pokazuje sie czerwony łuk czy coś, jak w bf2

Autor:  Fardorn [ 5 kwi 2011, 13:59 ]
Tytuł:  Re: Training - czyli co dla kogo klepać ;)

Cytuj:
rozumiem to tak jak napisałem wyżej, ktoś nas trafia od prawej strony to po prawej pokazuje sie czerwony łuk czy coś, jak w bf2


Dokładnie. (;

Przede wszystkim radzę odblokować możliwość pilotażu jet'em i helką. Bardzo łatwo bombarduje się całe oddziały wroga, a jedna seria w blackhawk'a, czy też Cobrę/Mi - tuzin punktów! Minusem (a może plusem?), jest fakt, że wystarczy nawet szybko przelecieć nad pasem startowym, a ledwo zipiący złom staje całkowicie na nogi.

Autor:  Eleanor [ 5 kwi 2011, 14:02 ]
Tytuł:  Re: Training - czyli co dla kogo klepać ;)

Ale igly i stingery to jest masakra.. Zbyt dobre powiem szczerze.

Autor:  Alphanumerix [ 5 kwi 2011, 16:43 ]
Tytuł:  Re: Training - czyli co dla kogo klepać ;)

Mam snipera na 16lvl-u i teraz trochę żałuję. Chyba jako jedyna klasa nie ma bonusów za granie w drużynie. Medyk ma za leczenie, mechanik za naprawę, żołnierz wsparcia za rozdawanie amunicji, a sniper może rzucać te detektory ruchu, ale żadnego bonusu za to nie ma. A to chyba najprzydatniejsza zdolność w całej grze.
Dobrze strzelam, ale najwięcej punktów i tak idzie za walkę z pojazdami. Wykręca się wtedy na mapie po 6000-7000 punktów przy odrobinie wprawy, a biegając, snipiąc i zajmując flagi góra 3000... Dlatego myślę, że latanie heli lub jetem to podstawa, tak samo jak chociaż po jednym punkcie do APC i tanków.
Mam też miny, dodatkowe naboje, granaty i tyle... Czekam na tier 3 =)

Autor:  pl Szq1 [ 6 kwi 2011, 20:20 ]
Tytuł:  Re: Training - czyli co dla kogo klepać ;)

Mam medyka dopiero na 12 lvl ale conieco moge powiedzieć
Obrazek
Szczegolnie sie przydaje improved threat awareness
Działa troche jak cheat nametag z tą róznicą ze nie widać przez ściany. Wystarczy że sie sie obróce w storne wroga i jego nametag pojawia sie wyraźnie, dzięki temu już nikt sie nie ukryje przed nami w krzakach i bardzo ułatwia dostrzeganie kamperów ukrywających się po kątach.
Do tego apteczki na full, plus ten poniżej pozwalający nam na rzucenie dwóch apteczek(tzn po rzuceniu drugiej pierwsza nie znika). Defib jest mało przydatny nie opłaca sie go brać przy tak krótkim czasie respa.
Ten krzyż z paskiem poniżej zwiększa ilość przywracanego zdrowia ze wszystkich źródeł. przynajmniej tak to rozumiem, ale jakieś specjalnej różnicy nie widze
Ten z dwomaa ludzikami z paskiem poniżej pozwoli nam zobaczyć stan zdrowia naszych towarzyszy i wrogów. IMO przydatne nie tylko żeby leczyć, ale także przy ataku grupę wrogów.
reszta chyba jasna
ps. co robi ten skill u asfalta, ten po prawej od ludzika idącego na mine.

Autor:  Eleanor [ 6 kwi 2011, 21:16 ]
Tytuł:  Re: Training - czyli co dla kogo klepać ;)

Nie mam pojęcia jak jest w praniu, nie korzystałem.
Obrazek

PS zauważyliście teo screena asfalta na 20 lvl i wyżej mojego mechanika na 20 lvl?
Tam mam wykorzystane 19 skill pointsów a na asfalcie mam 20.

Wszystko dlatego, że był taki bug jak wbiłem range był lvl up, ale jak wszedłem do menu i coś "zbadałem" i wróciłem na server to miałem z powrotem starą range, ale skill był wytrenowany :)

Później nie było tak fajnie, jak straciłem 60.000xp bo mi się siku zachciało. agh xd 5k mi zbrakło wtedy do 19 lvl.. Tosz to pare minut raptem

Autor:  pl Szq1 [ 7 kwi 2011, 12:41 ]
Tytuł:  Re: Training - czyli co dla kogo klepać ;)

"Wróg który do ciebie strzela bedzie miał widoczny nametag przez krótki czas." To raczej mało przydatne, załadowanie tego wcześniejszego na full daje wystarczającą skuteczność.

Autor:  Panas [ 8 kwi 2011, 17:45 ]
Tytuł:  Re: Training - czyli co dla kogo klepać ;)

Tak z ciekawości gdzie jest reset skilli ?

Autor:  Sasquacz [ 8 kwi 2011, 18:23 ]
Tytuł:  Re: Training - czyli co dla kogo klepać ;)

Obok point skill masz taką ikonkę odśwież, to jest reset.

Strona 1 z 6 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/