Z tego co widzę każdej klasie rozbudowali i dodali umiejętności dla pojazdów i skan satelitą pokazujący pozycje wrogów.
Z nowych zmian to widzę:
- Standardowo jest jeden granat na wyposażeniu (umiejętnościami zwiększamy ich liczbę max do 4)
- Dead men's trigger przenisione do tier3,
- dodali do każdej klasy umiejętność odrzucania granatu (GRANADE TOSS-BACK) to nawet może być zabawne
- SPRINT rozdzielili na 2pkt
ASSAULT ma teraz C4, nareszcie czołgi i APC nie będą się tak panoszyć
SNIPER dostał nalot balistyczny
ENGINEER jakaś nowa wyrzutnia rakiet chyba przeciwlotnicze.
Ja gram głównie medykiem, więc tylko tą klasę mogę opisać dokładniej:
Dodali dwie nowe umiejętności:
- TOUGHNESS (zwiększa max ilość pkt życia na 1pkt mamy 105HP na 2pkt mamy 110HP)
- FRONT LINE MEDIC (umiejętność dzięki której gracze którzy zginą w naszym pobliżu mogą sie zrespawnować na nas, z tego co rozumiem nie dostajemy za to żadnych dodatkowych punktów)
Zmiany w klasie postaci MEDIC:
- MEDIC BOX (teraz można mieć rzucone max. 3 apteczki wcześniej były tylko 2)
- COMBAT TRIAGE (teraz ma 2pkt. na pierwszym widzimy ilość życia naszych i wrogów, na drugim widzimy dodatkowo nick wrogich graczy)
Osobiście trochę się zawiodłem miała być flara do rzucania zwiększająca liczbe HP pobliskim graczom
Było by bardziej zespołowo a tak to TOUGHNESS typowy skill do biegania solo. Niby FRONT LINE MEDIC bardziej pod grę zespołową, ale niestety aby mieć tą zdolność trzeba na max rozbudować defiblyrator, na co moim zdaniem szkoda tracić 2pkt.