Teraz jest 28 mar 2024, 13:20

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 26 sie 2009, 11:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2009, 09:54
Posty: 10
Lokalizacja: 100lica
Jak w tytule, wymieniamy uwagi, zady i walety :)

_________________
Matka siedzi z tyłu, tak powiedział !!!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sie 2009, 10:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sie 2008, 11:18
Posty: 12
Zdecydowanie RIFELMAN, ze względu na zasięg i celność Karabinu,oraz granatnik który powoduje duże zniszczenia u dżipów i piechoty przeciwnika, z czołgami RIFELMAN nie ma za bardzo szansz w walce, ale to mi nie przeszkadza ponieważ zawszę można sprytnie uciec i też dorwać jakiś pojazd. W sumie pozostałymi dwoma klasami też się fajnie gra, ale najbardziej podszedł mi RIFELMAN;]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sie 2009, 11:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lut 2009, 18:17
Posty: 220
rybatychy23 napisał(a):
z czołgami RIFELMAN nie ma za bardzo szansz w walce


No nie wiem. Dzięki niekończącej się amunicji, można rozwalić czołg z granatników.

Ja również wybieram riflemana.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sie 2009, 12:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2009, 09:54
Posty: 10
Lokalizacja: 100lica
Ja bardzo lubię klasę INFANTRY, podoba mi się Thompson SMG, wiem że na dystans nie istnieje, ale podoba mi sie jak kosi z bliska :D
Do tego 2 granaty ( które są moją ulubioną bronią )

Recoilless rifle - troszke długo się przeładowuje, ale przeciw czołgom jest nieocenione :)
Jeepa w pełnym pędzie trafić troche trudniej (jednak nasadkowe w niszczeniu jeepow wymiatają).

Klucz jest świetny przy naprawie czołgów, można praktycznie całą mapę grać jednym czołgiem (taktyka hit n' run :D). Naprawiamy i znów :D (no i oczywiście przyje... też kluczem można :D)

Rifleman - maszyna do mordowania, garand - dystans i CC (close combat - bagnet, ew. kula w klate), granaty ręczne (ka-booom :) no i oczywiscie mega ******* nasadkowce :D
Dokładnie nie liczyłem ile nasadkowych potrzeba na jeden czołg. Wiem, że kiedyś wystrzelilem ok. 5 nasadkowych i kilka ręcznych (w miedzyczasie przeładowywania garanda) i czołg odleciał - mógł nie mieć full HP ale jednak 5 nasadkowych to dużo :)

No i na koniec snajper - ich karabin sam w sobie potęga - w rękach dobrego dzika 5 fragów na 1 magazynku. Ale lag plus duża ruchliwość i jest klasyczne nara :D
pistolet - hmmm jak to pistolet, w bańke 2 kulki ubiją, w klate czasami magazynek nie starcza :D


Katana/nóż - klasyczna broń zagłady - raz widziałem jak kolunio wpadł na iwo jimie z samolotu na jeepa pełnego ludzi - 3 ciosy i wyrżnął wszystkich :D

No i trotyl ofkorz :D po prostu przegięta siła, doskonały do zastawiania pułapek na flagach, wejściach na drabiny, do bunkrów, a także do technik kamikadze :)


Mój ranking: Infantry => Rifleman => Sniper :)

_________________
Matka siedzi z tyłu, tak powiedział !!!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 gru 2009, 17:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2009, 15:22
Posty: 60
Moim zdaniem najlepszy snajper [ja gdzieś sobie przysiądę i zabijam jak wlezie]
i za to dynamit :P

_________________
http://img143.imageshack.us/i/battleifled.jpg/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL