Teraz jest 23 lis 2024, 01:42

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Exp. WW II
PostNapisane: 10 sty 2004, 01:18 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
:shock: Czy FH ma szanse? Gral ktos z was na nowym Bocage? jatka wszystko to co z FH pieknego jest w tym modzie - poza lagami i mega wymaganiami
no ale to ze KT tak szybko pada... ech niewazne :lol: swietnie sie gra.. ino 1 wada... niema typowej klasy AT (znaczy jest na jakiejs z map gostek ktory ma dodatkowo PF ktorego nie mozna przeladowac... gdzieniegdzie leza bazooki..
niema inzyniera :D tygryska juz sie nie naprawi :D :D trzeba na repairpad dralowac :D
samoloty... celownik jest tylko w kokpicie... ale z tym sogie poradzilem przy pomocy mazaka :lol: (aha dziwne jak sie strzela samolotem to laguje ciut... moze to przez te sypiace sie luski :D)
wiec reasumujac... piekne mapy bardzo wkuzajacy brak klasy AT - szczegolnie gdy camrerka w bazie jest... ech... ide grac... 8)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sty 2004, 13:36 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2003, 12:21
Posty: 198
Lokalizacja: Poznań
znasz moje pytanko Okota 8)

_________________
"W Matrixie Rewolucjach nie ma efektów specjalnych"- Marcin Tracz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sty 2004, 16:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
Muszę powiedzieć, że zrobiło na mnie niezłe wrażenie. Jeszcze nie grałem na Multi, ale chyba jest to niezły konkurent dla FH. Szkoda, że oba teamy nie moga połączyć swoich wysiłków.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sty 2004, 18:45 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2003, 12:21
Posty: 198
Lokalizacja: Poznań
Jurgens: Czy w single są nowe mapki czy tylko przeróbki???

_________________
"W Matrixie Rewolucjach nie ma efektów specjalnych"- Marcin Tracz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sty 2004, 19:27 
Offline

Dołączył(a): 16 gru 2003, 20:10
Posty: 35
Lokalizacja: WUWUAA - kabaty
Modzik full wypas !
Jak pierwszy raz zagralem na bulge to masakra, 'ale te czolgi sa *******!'. Ogolnie walki pancerne zrobily na mnie ogromne wrazenie : zupelnie inna fizyka, czolg ktory raz dostal jest juz prawie nie do uzytku itd. Czolgi to poezja...
Samoloty - rozumiem ze ten brak celownika to krok w strone realizmu, ale mnie to nie za bardzo odpowiada. Zeby trafic rakietkami w Mustangu najpierw musze sie przymierzyc pociskami smugowymi a dopiero potem walic rakietami. No i brak bomb w mysliwcach, przynajmniej w wiekszosci.
Piechota - to co zrobili z bronia to masakra! Celowniki do dupy, jakies bitmapy, dzwieki kompletnie *******. Co to ma byc?!
Mapki - chyba 3 plaze z operacji D-Day. Na pewno Omaha ( srednia ), Red - Beach ( allies nie sa w stanie jej wygrac, chyba zart tworcow. Stosunek ticketow 200allies:300axis :shock: ) i jeszcze jedna ktorej nazwy nie pamietam, imho najlepsza z nich. No i miasteczko St. costam ( :) ) - zrzut aliantow w przeddzien D-Dayu. Bardzo fajna mapka nocna.
Podsumowujac w tego moda juz troche gralem i na pewno szybko nie przestane.

P.S. Chyba najlepsza muzyczka podczas loadingu map - muzyka + przeplatajace sie przemowy Hitlera i Churchilla, miodzio!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sty 2004, 22:10 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
No to sobie pogralem w ten mod, troszke (mimo, ze mam go od ponad tygodnia :P). I kilka uwag.

Dziwne celowanie.... Poraz pierwszy widze, aby celowac w pojazd nad celownik. Dziwne, to skoro przyjela sie forma celowania wprost, lub pod celownik (tor lotu pocisku z lukiem)

Pz. IV H ma niezly silnik, zapiernicza niczym Kubelwagen. Natomiast StuG III F (w zasadzie, cos co ma byc StuGiem III F) jezdzi wprost zlamazarnie w porownaniu do Pz IV (mimo, ze byl lzejszy i w zasadzie osiagal wieksza predkosc)

Spikselizowane BMP w "zblizeniu widoku" - ja wiem, ze mialo to symulowac celownik z Operation Flashpoint, ale tutaj, to wogole sie nie udalo. Beznadziejny obrazek z pikselami jak na Atari... Juz lepiej bylo isc tropem OFP i zrobic zarys broni z czarnym wypelnieniem. Poza tym "przyblizenie widoku" nic nie daje. Zazwyczaj w grach, ktore z tego rozwiazania korzystaja ma to symulowac nie tylko dokladne celownie, ale takze skupienie wzroku na konkretnym obiekcie. No nic... tutaj to kompletny niewypal.

I jeszcze moze model T-34/85 - jest to model tego blednego T-34 z BF - az dziw bierze, ze akurat ten model pojawil sie w tym modzie. Tym prawidlowym T-34/85 z BF1942 jest ten "rudy" dlugolufowy.

Odglos strzelania sprzezonego kaema w niemieckich czolgach czasem zanika.

Krecenie wiezy w Pz. IV H daje glos, jakbysmy krecili korbka (cos jak we Flakach w BF1942), mimo, ze wieza Pz. IV H byla napedzana elektrycznie.

Cos tam mi sie jeszcze nie podobalo, ale... moze nastepnym razem. ;P

A teraz co mi sie bardzo podobalo:
- dym po wystrzale, super sprawa
- dowodca czolgu, ktory ma mozliwosc nadania namiarow na cel
- Nahverteidigungswaffe w Tygrysie - super sprawa :D (to te granaty u dowodcy)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL