Teraz jest 23 lis 2024, 03:23

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 kwi 2006, 18:42 
Offline

Dołączył(a): 26 kwi 2004, 14:14
Posty: 25
No więc tak... czytam sobie teksty i inne na temat FH i zaczyna mi się to podobać... mina mi jednak ponownie zrzędła, gdy spojrzałem na wymagania...

forgottenhope.bf1942files.com napisał(a):
We've heard that people can play FH perfectly with a 1,4 P3 BUT you have to get a lot of RAM! Best would be 1024. Getting another 512 MBs if you already have 512 will speed up the maploading speeds so that maps load 3 times quicker than with 512 + make FH run MUCH smoother.


Czyli na sprzęcie AMD Duron 1.2 gHz, 198 mb ramu nie zadziała... A może?

Czy wystarczy, wg was, dokupienie ramu (np. na allegro) i czy to sie opłaca? Mod mi sie bardzo podoba, ale wygląda na to, że musi mi wystarczyć podstawka... przynajmniej do czasu, aż uzbieram kase na nowy sprzęt (chce sobie qpić proc, pamięć i k. graficzną nową :) ). Co wy w ogóle o tej modyfikacji sądzicie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2006, 18:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
chyba sobie jaja robisz?na 198MB to classic się będzie dogrywał,do FH rozsądne minimum to 512MB,poza tym większość gierek wymaga conajmniej 512MB do poprawnego działania,a najlepiej 1024MB

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2006, 18:53 
Offline

Dołączył(a): 26 kwi 2004, 14:14
Posty: 25
na 198 classic mi idzie gładko jak d*** bobasa na high detalach (800x600 @ 32 bit, 32 players == no lags, jeśli ci się to przyda ;])


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2006, 19:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2004, 23:45
Posty: 144
Lokalizacja: Katowice
nie pograsz sobie w fh za dobrze bedeą zwiechy!

_________________
ASG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2006, 13:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 kwi 2004, 12:24
Posty: 77
Lokalizacja: Hatfield
Na Athlonie 1200 z 512 RAMu i Radkiem 9550 szczerze mówiąc miałem problemy z niektórymi planszami (o treningowym graniu z botami nie wspominając). Po dokupieniu kolejnych 512 MB pamięci większość problemów zniknęła. Bo tak szczerze pisząc to mod jest cudowny, ale jego "systemożerność" jest po prostu zatrważająca :roll: Aż strach pomyśleć co będzie z FH2... 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: .
PostNapisane: 20 kwi 2006, 14:29 
Offline

Dołączył(a): 19 kwi 2004, 09:00
Posty: 95
Lokalizacja: Lublin
FH na 512 MB przy duzych mapach i liczbie graczy w okolicach ~64 sztuki ciezko przycinało mi przez pierwsze 15 minut gry, zanim doładowało wszystkie dane... Odkad dołozyłem 2x128 MB (133mhz - takie w szafie znalazłem) wszystko sie o wiele szybciej wczytuje. A teraz jedzie do mnie 1024 MB (2 kostki po 512 MB za 178 zł całosc... :) to bedzie jazda, zaczynam byc ready_for_FH2 ;)

_________________
strzelec wyborowy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2006, 13:35 
Offline

Dołączył(a): 23 cze 2006, 13:21
Posty: 17
a mam takie pytanie: mam 256 mb, GF 3 titanium, Athlona 2000xp. Czy jest w ogole sens ściągania FH?? I czy jest szansa, że przy graniu na minimalnych detalach w rozdzielczości 800 x 600 gra nie będzie się ciąć??

_________________
w battlefielda gram jako kaimadapl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2006, 13:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sie 2004, 16:44
Posty: 1184
Lokalizacja: Giżycko
Przy tej ilości RAM-u może być ciężko…


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2006, 13:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sie 2004, 21:28
Posty: 1040
Lokalizacja: Siedlce
seba90 napisał(a):
I czy jest szansa, że przy graniu na minimalnych detalach w rozdzielczości 800 x 600 gra nie będzie się ciąć??

Imo nie ma szans. 512 to absolutne miniumum. Kiedys jak miałe 256 mb, zaisntalwalem chyba Fh v 6,xx to sie baaardoz scinało. Kup na allegro drugie 256 albo najlepiej 512 i powinno być dobrze :).

_________________
PTS1939 | Kamillos


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2006, 14:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
seba90 napisał(a):
a mam takie pytanie: mam 256 mb, GF 3 titanium, Athlona 2000xp. Czy jest w ogole sens ściągania FH?? I czy jest szansa, że przy graniu na minimalnych detalach w rozdzielczości 800 x 600 gra nie będzie się ciąć??


daruj sobie to będzie męka,a jak trafisz na nowe mapki to już całkiem

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2006, 14:15 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
Nowe mapki jak Road To Ramelle (czy jakoś tak) to i na 1024 MB się przycinają :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2006, 14:58 
Offline

Dołączył(a): 23 cze 2006, 13:21
Posty: 17
to szczęście, że w przyszłym tygodniu kupuje nowego kompa :))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2006, 18:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 paź 2004, 14:56
Posty: 321
Lokalizacja: tymczasowo Poznań
Prawdę mówiąc to co tu napisaliście to wszystko prawda (512MB minimum, 1024MB recommended, 1,5GB dla całkowitej płynności) ale mam takie ostrzeżenie dla wszystkich nowych - niektóre mapy (zwłaszcza nowe) tną się niezależnie od ilości RAMu, taktowania procesora czy czego tam sobie jeszcze życzycie, co jak tłumaczył nam jeden z mapperów jest skutkiem ograniczeń silnika. Za Chiny nie rozumiem po co dawać tyle obiektów jeśli ma się świadomość, że to musi się ciąć, no ale widać do tego stosuje się licencia poetica. Sztuka dla sztuki. To tak tylko gwoli ostrzeżenia, bo poza tymi kilkoma mapami GORĄCO POLECAM FH.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 cze 2006, 20:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
a ja nie rozumiem po jaką cholerę ludzie z ekipy FH testujący te mapki dopuścili je,widać jak na dłoni że mocne chaczenia są podczas grania,chyba największy niewypał to road to ramelle,poza tym na mapce day of zitadelle coś dziwnie dużo damage zabiarają trafienia ruskimi granatami ppanc. ręcznymi,rozumiem że takie trafienie w bok pzIII,IV może zabierać 40%..ale tyle właśnie zabiera tigerowi :shock: ..bez jaj to jest bardziej skuteczne niż bazooka czy panzerfaust?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 cze 2006, 21:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sie 2004, 16:44
Posty: 1184
Lokalizacja: Giżycko
Może zakładają, że granacik wtacza się pod podwozie? ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL