Teraz jest 20 lis 2024, 18:37

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 138 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 wrz 2003, 19:34 
Offline

Dołączył(a): 9 sty 2003, 23:04
Posty: 30
Heja!

Nazywam sie Omni i jak część z was może już wie jestem jednym z twórców moda do bf'a pt. Forgotten Hope.

Jak na razie mod wzbudza wiele emocji - jednym sie podoba i innym mniej, a jeszcze innym wogóle. Dlatego postanowiliśmy wypytac sie fanów co im się podoba, a co by zmienili w FH i postaramy sie na podstawie waszych komentarzy poprawic i uatrakcyjnić nastepną wersję. Chciałbym także abyście wymienili zaobswerwowane bugi ( których niestety jest bardzo dużo :( ) - obiecuję, że w następnej wersji zostaną poprawione.

Liczę na konstruktywną krytykę i

DO DZIEŁA :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 wrz 2003, 19:36 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2002, 23:39
Posty: 1586
Lokalizacja: z Polska
radze zagladnac do tematu "premiera forgotten hope"...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 wrz 2003, 19:40 
Offline

Dołączył(a): 9 sty 2003, 23:04
Posty: 30
już, zaglądałem i to nie jeden raz :wink: Ale wolałbym gdybym wszystko miał w jednym topiku, wtedy tylko ciach! przetłumaczyc i pokazać kolegom z FH'a. Po za tym tym moglibyście też powiedziec co byście chcieli dodać :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 wrz 2003, 20:14 
Offline

Dołączył(a): 24 lut 2003, 16:28
Posty: 158
w skrócie:
piechota:
jeden strzał = jeden trup = bezsens
jako świat gier szeroki nigdzie takiego systemu niewidziałem na oficjalnym forum powoływaili się twórcy na doda ale tam są o wiele mniejsze dystanse szybciej się strejfuje i jest opcja sprintu
oprócz propagowania kampienia eleminuje kompletnie potrzebe medyków sprawia że snajperzy są zamocni (pewnie dlatego leżą tylko okazjonalnie kity w bazach) i podważa sens instnienia kmów (które tak jak w innych modach są używane jako taran)
czołgi - przegięte celowanie w orginalnym bfie pociski latają zawolno i pod dość dziwnym kątem ale fh przegiął w drugą strone
jeśli dodajecie km w kadłubie to usuńcie go z wieży przynajmniej da to szanse piechocie uszkodzić czołg
odporności niektórych czołgów (w szczególności na miny) chyba niemusze komentować
lotnictwo - sterowanie podobno poprawicie fakt że nietrzeba celować bombami tylko ciągle wracać po ładunki na lotnisko nieprzypadł mi do gustu

w sumie wypłukaliście z gry potrzebe skilla i razem z nią fun
inne rzeczy które mi się niespodobały -rewolwer u anglików ma krzywą lufe widziany w pierwszej osobie
neberwelfer wydaje śmieszne dzwięki podczas stału (przezywano go przecież ryczącą krową a dzwięk wydaje jak zwykłe działo)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 wrz 2003, 20:19 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
M10 :? no poprostu jest tragiczny...
co do sily jednostek to wszysyko ok ale...
niemcy maja z tygrysami lekka przewage wiec prosil bym zastosowac sie do zasady z WWII 1 tygrys - 3 shermany
dalej... rakiety niesterowane na samolotach... niektore leca prosto inne opadaja... tak czy siak czolgom nie robia prawie nic
artyleria - wiekrzy blast damage dla piechoty
Pantzerfaust...za krotko leci... znaczy za duza krzywizna toru lotu...
samoloty... mysliwce ciut za czole w sterowaniu ale to ujdzie...
nie zmieniajcie potrzeby wyladowania aby przezbroic samolot
B17... za malo bomb... serio.... ew niech beda zrzucane pakietami po kilka sztuk - jak w RL
samoloty z torpedami... one wlasciwie cos robia??? - proponowal bym aby one byly naprawde duuuuzo mocniejsze.. no moze nie przeciwko pancernikom ale nie mozna by bylo przezbroic takiego samolotu
Kamikazze dla japonczykow!!! :twisted:
klasa AT u allies.... z czego oni wlasciwie strzelaja?? moze by bazuki im dac? aha Piat ... jak z tego celowac??? da sie w cos trafic??? :shock:
no.. mysle ze narazie starczy :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 wrz 2003, 20:20 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2003, 23:54
Posty: 119
Widać, że się włożyliście w Fh sporo roboty. Mnie osobiście wizualnie całkiem się podoba, jednak nie obyło się bez łyżki dziegciu w tej beczce miodu. A właściwie paru łyżek.

Wszystkie uwagi IMO a czesem IMHO)

Broń
===========================

- karabiny

Fajnie, że ich dużo. Podczas II wojny światowej mało kto (poza armią amerykańską) miał duże ilości broni automatycznej.
Ogólnie jednak - za mocne.
Dziwi zniknięcie lunetki snajperskiej. Dlaczego tak się stało?

- pistolety maszynowe

Celne właściwie tylko z małej odległości - bardzo dobry pomysł. Teraz karabin ma przewagę nad pistoletem maszynowym taką jak powinien. Być może powinny być jeszcze mniej celne z większej odległości.

- karabiny samopowtarzalne

Zabójcze. Jeżeli są dostępne to chyba wszyscy nimi grają. Na moje oko nieco za celne przy strzelaniu raz za razem.

- broń wsparcia - bardzo dobry pomysł (i ten rozbłysk, który przeszakadza w strzelaniu), jednak kiedy strzela się z niej _nie_z_pozycji_leżącej_ powinna być mniej celna.

- PIAT

Mam doświadczenia z Krety - nie sposób w cokolwiek z niego trafić. Zakładam, że to bug, bo po cóż ktoś miałby coś podobnego umieszczać w grze. Zalecam przyjrzenie się temu fenomenowi.

- Panzerfaust

Nie wiem dlaczego wsadzono Panzerfaust 100 do zimowwego Charkowa 1941. Pierwsze modele to 1943 rok.
Dobry pomysł, że żołnierz ma tylko jeden. Mam jednak silne wrażenie, że jest za skuteczny. Dałbym dwa Panzerfausty, ale obniżył skuteczność.
Aha - mam silne wrażenie, że T-34 jest łatwiejszt do zniszczenia nim _od_czoła_ niż od tyłu.

- pepance ogólnie

Za mocne w odniesieniu do normalnych czołgów. Rzumiem, że to ukłon w stronę realizmu, jednak grywalność na tym mocno cierpi.

- karabiny maszynowe

Nareszcie czuć moc tej broni. Teraz lepiej mieć karabin maszynowy, niż nie mieć - w zwykłym BFie to głównie zbędny mebel, przyciągający uwagę snajperów.

Pojazdy
===========================
Czołgi

- Tiger

Całkowita klapa i przegięcie. Trzeba trafić 4 razy (a może i więcej) z bazooki, żeby zniszczyć. Nie wiem ile razy z czołgu. A przecież na dystansach, na których toczy się walka w BF Tygrys nie był specjalnie lepszy od T-34. W oryginale był lepiej zbalansowany - choćby ze względu na grywalność.
Jeździ za szybko. Nie ma też problemów z obracaniem wieży (co dziwi). Zdaje się zniknął też problem kołysania się przy strzale. Wygląda na to, że ktoś zrobił wszystko, żeby zrobić absolutnego wymiatacza.

- T-34

Na pewne typy broni za mało odporne. Na inne - za bardzo.

- PzIV

Za łatwe do zniszczenia. Obrót wieży za wolny.

- Inne (PZ II, Matilda) - wydają się nieźle pomyślane.

Czołgi ogólnie - za wolne. To pewnie też ukłon w stronę realizmu, ale ze szkodą dla grywalności. Tym bardziej, że w mappaku jest tyle dużych map, których przejechanie czołgiem z nową prędkością trwa za długo.
Ponadto wieże obracają się trochę za wolno (realizm ok, ale grywalność nie jest ok)
Dlaczego nie można strzelać siedząc na grzbiecie czołgu?

APC

Trochę za łatwe do zniszczenia bronią nie ppanc.

Jeepy - łatwe do zniszczenia z przodu, od strony silnika - bardzo dobrze. Skończy się łatwe przejeżdżanie przeciwników, którzy nie są wstanie zastrzelić kierowcy, bo jeep absorbuje kule.

Samoloty - ładne, tyle napiszę - bo nie używam. :) (karabinem maszynowym ciężko strącić)

Okręty - mało używałem. Wyodrębnienie artylerii ciężkiej, średniej i plot na "Tirpitzu" to bardzo dobry pomysł.

I sprawa AA - nie da się jej używać. Na zasięgu, kiedy jest się w stanie trafić samolot, nie da się obracać lufy tak szybko, jak trzeba, żeby wycelować. AA jest _zupełnie_nie_do_użytku_. Również zasilanie amunicją jest dziwaczne - aliancka armata 40 mm miała chyba sloty na 2 magazynki, żeby amunicyjny mógł zapewniać stały dopływ amunicji.


Fizyka
===========================
- celowanie

Brak konieczności wprowadzania poprawek przy strzelaniu z czołgów to błąd (tym bardziej, że w artylerii i bazookach jest to potrzebne). Broń strzelecka za celna na dalekich dystansach, i z niej także nie trzeba celować biorąc pod uwagę opóźnienia. Grywalność cierpi. I do trafienia w cokolwiek nie jest właściwie potrzebny żaden skill.

- moc obalająca

Za łatwo zabić. To także ukłon w stronę realizmu - ale ze szkodą dla grywalności. Miałem pretensje do BFa za niskie obrażenia zadawane nie w głowę - ale FH nieco przegina w drugą stonę.


Plansze
===========================

Mapy generalnie mi podchodzą, chociaż są duże i bardzo zasobożerne. Najmniej podoba mi się Kreta i Atlantic (btw - dlaczego na tej PUSTEJ przecież mapie są tak potworne lagi?) Ale za to Zielona Góra 1944 jest świetna.

Dźwięk
===========================

Dźwięki o wiele lepsze od oryginału - jest jednak problem związany z głośnością. Mam co prawda jakiegoś lamerskiego klona 5.1, ale bardzo często się zdarza, że strzały, wybuchy i ryk silników samolotowych odległych o kilkaset metrów zagłusza silnik czołgu, który przejeżdża obok! Nie da się usłyszeć wroga skradającego się blisko, bo jest zagłuszany. Może to i realistyczne, ale gra się przez to gorzej.

I trafiłem jeden bug - na Orle, kiedy się usiądzie przy alianckiej AA na dachu bunkra, a następnie naciśnie się E, żeby wyjść - wpada się przez dach do środka bunkra.

Mimo wszystko - gratuluję i jestem pod wrażeniem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 wrz 2003, 20:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2003, 09:51
Posty: 792
Gorgolec, ale zes sie opisal. Ja to ujme tak. Do Dupy przez tigera i inne ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 wrz 2003, 20:31 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
reaver... 1 strzal 1 trup to o to chodzi!!! zeczywiscie medyk niepotrzebny ale teraz jest super.. nikt nie leci na pale... ludzie sie howaja... nie ma juz supermanow....
co do czolgow i pociskow.. o to chodzi tak strzelaly tak ma byc!!!
czolgiem teraz tez trzeba sie chowac.. a nie...
jak pisalem wyzej samoloty i ich przeladowanie - jaknajbardziej w tej formie co teraz!!!
gregolec tiger zeczywiscie za szybko kreci wierzyczka
AA - za slabe.. niech beda takie jak sa ale teraz sa za slabe ... przy direct hit powinny cos robic.. a nie lechtac:)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 wrz 2003, 20:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 08:33
Posty: 892
Lokalizacja: Bartoszyce
Strzelanie jest ok, jeden strzał jeden niemiec ;) Tak ma być, skonczyły się wreszcie arcadowe kotłowania z bf na około siebie, że wszyscy strzelają a nikt nie pada. Tu jest konretnie jak sie wychylisz to nie żyjesz. A jak Reaverowi sie nie podoba niech idzie grac w rtcw et tam jest kotłowanina na maxa kolesie fruwają i strzelają to nie quake wiec balistyka jest ok w fh taka jaka jest teraz.

Jedyna wada jak dla mnie lekko za mocny tiger, można to wyważyć większą iloscią sprzętu po drugiej stronie obozu lub lekko zmniejszyc jego wytrzymalosc. I zwolnic mu ruch wierzyczki...

Pozatym wszystko ok czekam na kolejnego pacza...

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 28 wrz 2003, 20:43 przez ShaggY, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 wrz 2003, 20:43 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2003, 23:54
Posty: 119
Okota napisał(a):
reaver... 1 strzal 1 trup to o to chodzi!!! zeczywiscie medyk niepotrzebny ale teraz jest super.. nikt nie leci na pale... ludzie sie howaja... nie ma juz supermanow....

Ale za łatwo trafić na dystansach większych niż - bo ja wiem? - 50 metrów. Z dowolnej broni automatycznej możesz wymiatać takich co sie wychylili - a oni nie mają szansy uniknięcia. Może to i realizm, ale gra się mniej ciekawie. Osobiście ustawiłbym suwak uszkodzeń między BF i FH.

Do tego, jak się rozkład uszkodzeń jaki mamy w FH nałoży się na tę nieciekawie grywalną fizykę, to efekt jest zwyczajnie niedobry.

Okota napisał(a):
co do czolgow i pociskow.. o to chodzi tak strzelaly tak ma byc!!! czolgiem teraz tez trzeba sie chowac.. a nie...

Ale zniknął efekt pancerza i rykoszetu. W realu też nie było tak, że strzelasz z dowolnego kąta i koleś we wrogim czołgu jest upieczony. Spora większość trafień kończyła się rykoszetem, a nawet jak pancerz był penetrowany - to czołg nie zawsze się zapalał albo wybuchał. Przy czołgach zasada one shot = one kill jest bez sensu. Ani to wierne realiom, ani fajne podczas gry.
Okota napisał(a):
jak pisalem wyzej samoloty i ich przeladowanie - jaknajbardziej w tej formie co teraz!!!

Ograniczenie jednostek ognia poszczególnym broniom wydaje się ok. Mało jest ekstrasów typu bomby, rakiety, granaty czy panzerfausty, a całkiem sporo amunicji do karabinów.
Okota napisał(a):
AA - za slabe.. niech beda takie jak sa ale teraz sa za slabe ... przy direct hit powinny cos robic.. a nie lechtac:)

Taaa... niech tylko da się z nich jakoś celować, bo problem z obracaniem AA obecnie czyni tę broń kompletnie bezużyteczną.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 wrz 2003, 20:53 
Offline

Dołączył(a): 5 mar 2003, 16:46
Posty: 32
Omni dla Mnie zrób dobrego ubota z radarem jak u niszczycieli z jakimś sonarem i żeby ubot mógł zejść głębiej i tym samym uniknąć ataku niszczycieli (zmniejszona wrażliwość na wybuch bomb). Zwiększyć zapas O2, wydłużyć peryskop, dodać działo okrętowe i karabin przeciwlotniczy.

_________________
chce dostac bana bo mam za duzego siga


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 wrz 2003, 20:57 
Offline

Dołączył(a): 24 lut 2003, 16:28
Posty: 158
Shaggy napisał(a):
skonczyły się wreszcie arcadowe kotłowania z bf na około siebie, że wszyscy strzelają a nikt nie pada. Tu jest konretnie jak sie wychylisz to nie żyjesz
więc czekasz aż wychyli się ten drugi jak kogoś bawi czołganie się 10 min do pozycji wroga i po 5 sek walki zaczynanie od początku to ok
Shaggy napisał(a):
A jak Reaverowi sie nie podoba niech idzie grac w rtcw et tam jest kotłowanina na maxa kolesie fruwają i strzelają to nie quake wiec balistyka jest ok w fh taka jaka jest teraz.
dzięki za rade tak chyba zrobie bo w końcu grywalność czy gracze temu modowi potrzebni niesą a co do batalistyki swoją opinie już wyraziłem


Ostatnio edytowano 28 wrz 2003, 21:00 przez Reaver, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 wrz 2003, 20:59 
Offline

Dołączył(a): 27 wrz 2003, 18:31
Posty: 1
Lokalizacja: Kraków
[color=orange]Mam pytanie czy da sie skakać z samolotu na spadochronie jeśli tak to jak :?: [/color]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 wrz 2003, 21:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, 18:31
Posty: 723
Lokalizacja: SzczeciN
sorry kolego ale zmien nika :twisted: bo bedzie lekki nie porozumienie :twisted:

_________________
I´m going where my heart will take me.
I´ve got faith to believe. I can do anything


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 wrz 2003, 21:18 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:46
Posty: 532
Lokalizacja: SzczeciN
oj kolega mowi dobrze zmien ksywke :twisted:

_________________
there can be only one. . . Kal-El

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 138 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL