Teraz jest 19 cze 2025, 11:35

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1309 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 88  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 3 lip 2010, 16:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 wrz 2003, 12:45
Posty: 528
Lokalizacja: Warszawa
Siema, mam problem zainstalowałem na nowo BF2 deluxe edition (chyba juz jest w wersji 1.5) i później FH 2.26 gdy odpalam FH robi się czarny ekran jest tak przez hymm 15-20 sek i wyskakuje na pulpit z informacją BF2.exe crashed i pyta czy chcę zrobić raport do FH teamu.
SO Windows 7 32 bit

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 4 lip 2010, 16:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2007, 12:16
Posty: 274
Lokalizacja: Wrocław
A próbowałeś ustawić Tryb Zgodności- ja tak miałem u brata na laptopie z(Windows Vista + FH1) i na poczatku w trakcie ładowania też wywalał do pulpitu. Potem mnie oświeciło :D i ustawiłem zgodność ME/98. I oczywiście jest git 8) . Nie wiem jak to sie ma do BF2 ale może warto spróbować...

_________________
"Czołg to czysty kaprys!" - generał sir Louis Jackson w 1916 roku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 5 lip 2010, 12:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 wrz 2003, 12:45
Posty: 528
Lokalizacja: Warszawa
Już poradziłem sobie z problemem, okazuje się ,że wersje deluxe trzeba patchowac do 1,4 a później do 1,5, dziwne jest to ze jak od razu chciałem wgrać 1,5 to wyskakiwał komunikat że mam już najnowszą wersje

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 5 lip 2010, 16:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
Zapowiedź universal carriera z flamethrowerem oraz wersja stuga http://forgottenhope.warumdarum.de/main.php?mod=&flash=no&lang=polish&module=

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 5 lip 2010, 19:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2007, 12:16
Posty: 274
Lokalizacja: Wrocław
Przydałby się Sd.kfz 251/16 jak odpowiedz dla Waspa. A Stug jak Stug- nic nadzwyczajnego...

_________________
"Czołg to czysty kaprys!" - generał sir Louis Jackson w 1916 roku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 6 lip 2010, 18:53 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
Etam, mają już hanomaga z armatką, poza tym na krowiastym sdkfzecie to już nie będzie to.

Odmian Stuga niedługo będzie więcej niż Shermana :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 6 lip 2010, 19:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2007, 12:16
Posty: 274
Lokalizacja: Wrocław
Cytuj:
Etam, mają już hanomaga z armatką, poza tym na krowiastym sdkfzecie to już nie będzie to.


Gadanie... co to za "armatka"- 37mm? Poza tym ta odmiana pojawia się tylko w Afryce. Chociaż z drugiej strony po "Flammwagenie" w takim układzie rzeczy musiały by powstać inne modele "dwieście pięćdziesiątki jedynki"- "Stumel"(251/9), wersja z możdzierzem(251/2), pojazd z PAK 40(251/22) itd.

Co do Stuga- Niemcy tak już mieli- produkowali dużo odmian w stosunkowo niewielu egzemplażach...

_________________
"Czołg to czysty kaprys!" - generał sir Louis Jackson w 1916 roku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 6 lip 2010, 19:49 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
Wojo44 napisał(a):
Co do Stuga- Niemcy tak już mieli- produkowali dużo odmian w stosunkowo niewielu egzemplażach...

Tylko czy to jest powód by powielać to w modzie? FHWS się zaczyna z tego robić. Moim zdaniem to trwonienie sił nie tak znowu licznej ekipy.

Już prędzej wolałbym takiego hanomaga z moździerzem jak proponujesz, nawet bez interfejsu artyleryjskiego to było było by jakieś urozmaicenie, w przeciwieństwie do kolejnego Stuga na innym podwoziu, czy z krótszym działem - w starciu z shermanami i cromwellami to i tak będzie bez większej różnicy, churchile nieliczne. Dopiero z KV i ISami miałby znaczenie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 6 lip 2010, 20:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
Dlaczego nie ma jeszcze mobilnej arty jak Priest czy Wespa?dlaczego nie ma żadnego typowo "normandzkiego" bombowca dla allied?wreszcie chyba najważniejsze..dlaczego nie ma żadnej mapki przedstawiającej lądowanie jak charlie sector,gold beach itd?czy nawet trudno zrobić konwersję z FH1?ciekawe czy do FH2 wyjdzie kiedyś jakiś fan mappack

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 6 lip 2010, 20:55 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
Zdaje się, że nadal mają problem z interfejsem artylerii dla pojazdów. Bombowców taktycznych od początku miało nie być w FH2 - myśliwskie, nurkujące i tyle.

Co do mapy... nie wiem co masz na myśli przez "konwersje". Przenieść możesz mapę wysokościową (której zresztą stworzenie przy dzisiejszych narzędziach też nie jest problemem) tekstury ewentualnie. To że jakaś mapa jest w FH 0.7 nie jest wielką pomocą - zresztą gdyby tak było turnieje brały by pełnymi garściami ze swoich dawnych mappacków. Na szybko można by "zasadzić" lasy i "posiać" trawę - tak się też robiło często mapy turniejowe, czy niektóre mapy na "hektary" w PR, ale czy chciało by Ci się to dziesiątki razy grać na publiku? Bo mi nie.

Zrobić klimatyczną i grywalną mapę z wykorzystaniem BF2 to masa zabawy ze pierdylionem obiektów statycznych, efektów, dźwięków, oskryptowaniem, drogami, oświetleniem itp. Z praktyki wiem, że mapę do BF2 robi się 2-3 razy dłużej niż do BF 1942 - po prostu są bardziej złożone.

Na fanmappack bym nie liczył. Chyba, że coś z turniejów, ale Ci ledwo wyrabiają się z kampaniami. Zresztą pamiętasz co zaprezentował mam WaW w swoim mappacku - dla mnie to są właśnie takie mapy na hektary - kilkanaście budynków wokół flag i sporo zieleni wokół bo to się szybko robi w edytorze. Równie dobrze możemy wrócić na pixela - tam dla odmiany spamowanie statykami, bo to się w bfeditorze równie szybko robiło.

Za Charlie nie tęsknie. Golda chętnie bym zobaczył, ale bez barek desantowych z czołgami to by była po prostu kolejna mapa zaczynająca się od plaży, a nie desant.

Najchętniej wyszedł bym już krzaczorów Normandii, której wielkim fanem nigdy nie byłem, na pola Holandii, ulice Arhnem, ośnieżone Ardeny i dalej na wschód. A kolejny sherman/stug moim zdaniem jakoś specjalnie tego nie przyśpiesza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 9 lip 2010, 22:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sie 2009, 08:34
Posty: 441
a ja bym chciał shermana crocodile albo m3 z działkiem AA a z map to market garden :)

_________________
Obrazek

...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 9 lip 2010, 22:30 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
artij1 napisał(a):
a ja bym chciał shermana crocodile albo m3 z działkiem AA a z map to market garden :)

Howgh!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 9 lip 2010, 22:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sie 2009, 08:34
Posty: 441
aby nie zakładać nowego tematu spytam się tu: czy można już znaleźć w grze niemiecką strzelbę a jeśli tak to gdzie?

_________________
Obrazek

...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 16 lip 2010, 15:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2007, 12:16
Posty: 274
Lokalizacja: Wrocław
Pierwsze screeny z Waspem i ...Ramelle-Neuville:
http://forgottenhope.warumdarum.de/main ... h=yes&mod=

_________________
"Czołg to czysty kaprys!" - generał sir Louis Jackson w 1916 roku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 21 lip 2010, 21:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2007, 12:16
Posty: 274
Lokalizacja: Wrocław
Kolejny update: włoskie działo Cannone da 47/32 M35, niemiecka wyrzutnia rakiet 280mm Wurfgerät 41 oraz mapa St. Lo Breakthrough.

http://forgottenhope.warumdarum.de/main ... h=yes&mod=

_________________
"Czołg to czysty kaprys!" - generał sir Louis Jackson w 1916 roku.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1309 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 88  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL