@omin
ok to i ja sie dopisze, generalnie jest "great job" ale mam pare uwag,mam nadzieje ze sie przydadza na cos moje komenarze:
1. headshotowy system zabijania jest kiepski, zwiekszcie obrazenia w korpus, mp40 na przyklad nic nie daje przy strzelaniu w korpus
2.tygrys jest za mocny, proponuje ujac mu 25-30 %pancerza, poza tym nie moze sobie spokojnie przejezdzac po 2 minach ppanc, niech 1 mina zrywa mu gasienice i go unieruchamia(zyje ale stoi w miejscu)
3.zmiencie jednak troche fizyke strzalu, zwiekszcie przyciaganie czyli
niech pociski leca po wiekszej paraboli jak w zwyklym BF, wtedy wiecej skilla bedzie trzeba a nie tylko najechanie celownikiem na czolg i bum
4.czolgi jezdza troche za wolno jednak, piechota truchtem je przegania
5. aa sie obraca zdecydowanie za wolno, ustawienie ze zwyklego bf jest ok, zrezygnowalbym tez z czasu przeladowania aa, ladowniczy w II WS byli na tyle szybcy ze aa strzelalo bez przerwy
6.nie jestem pilotem w BF ale jak chwile polatalem to zauwazylem ze samoloty sa strasznie wrazliwe na wznoszenie - natychmiastowe przeciagniecie, wiecej mocy w samolotach proponuje
reszta (np obracanie haubic, malo bomb w samolotach,4 miejsca w jeepie itp) to naprawde swietne pomysly
czekam na 1 patcha, powodzenia
[OT] mam wrazenie ze kal-el to chlopak blade'a ale nie bede wnikal w szczegoly
