Teraz jest 17 lut 2025, 01:57

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2005, 18:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2005, 16:04
Posty: 207
mi na 1 giga sellow skacze jak talala :cry:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2005, 18:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sie 2004, 16:34
Posty: 211
Lokalizacja: Poznań
o dzięki.
a widziliście broń niemców na foy zamiast noża w jednym kicie:D deska z gwoździem z napisame noob coś tam;) nie widać wyraźnie. przepraszam gdzie ten śnieg na foy?na high detalach spada mi jeden płatek na 30 sekund....

_________________
United For Eternity Mod DEV


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2005, 18:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2004, 17:12
Posty: 173
Lokalizacja: Kraków
Lailonn napisał(a):
Efekt sniegu mogli troche zwiekszyc. Jakas sniezyca wrecz by sie przydala :P


No tak,to trzeba im było engine przepisać,to miałbyś swój efekt śniegu...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2005, 18:16 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
niekoniecznie - BF ma particle system - tylko producenta odpowiedniego trzeba zalinkować do głowy żołnierza - tylko w 3 osobie może głupio wyglądać.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2005, 18:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
MacGyver napisał(a):
przepraszam gdzie ten śnieg na foy?na high detalach spada mi jeden płatek na 30 sekund....


Wlasnie oto mi chodzilo, ze za rzadko cos spada z nieba :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2005, 18:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2004, 17:12
Posty: 173
Lokalizacja: Kraków
Hynol napisał(a):
niekoniecznie - BF ma particle system - tylko producenta odpowiedniego trzeba zalinkować do głowy żołnierza - tylko w 3 osobie może głupio wyglądać.


Ma particle,ale nie działające na określonym obszarze (i nie takie przypisane do gracza,bo coś takiego zdawało niegdyś egzamin,ale grając w grę single player i to z pierwszej osoby).


OT
Co się stało,że już w UKF nie jesteś? :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2005, 18:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2004, 19:59
Posty: 1546
Lokalizacja: Polish Beer's Republic
Hmm w BF1918 był efekt mski gazowej.
a w XWWII są takie fajne chmurki i wybuchy - tak samo można pewnie zrobić śnieg.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2005, 19:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sie 2004, 16:34
Posty: 211
Lokalizacja: Poznań
dwuwymiarowy;P prawdziwy fh to będzie .....na bf2;)

_________________
United For Eternity Mod DEV


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2005, 19:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
zrobili coś wkońcu z brenami,mg42,barami??chodzi o ręczne wersje tzn. czy zwiększyli recoil(dłuższa stabilizacja celownika)zasięg zmniejszyli??bo w 0.66 to jakiś quake z tego jest,gościu jeszcze dobrze się nie położy już z pół mapki ściaga ludzi seriami,najlepiej to było zrobione w 0.61

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2005, 19:33 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
HamP napisał(a):
Ma particle,ale nie działające na określonym obszarze (i nie takie przypisane do gracza,bo coś takiego zdawało niegdyś egzamin,ale grając w grę single player i to z pierwszej osoby).
OT
Co się stało,że już w UKF nie jesteś? :lol:


Tu nie trzeba obszarowo tylko produkcje z węzła - BF to ma - jak piach za gąsienicami - problem może wystapić w ruchu, jeżeli partikle biorą transformacje z węzła producenta i przesuwają się razem z nim.

W UKFie dalej jestem o ile wiem - tylko nie jestem aktywny.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2005, 20:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Jesli BF2 bedzie mial tak kosmiczne wymagania jak zapowiadaja, to sadzac z roznicy w wymaganaich bf/fh to fh2 bedzie wymagalo kompa z nasa ;] Zreszta jak zaczna robic FH2 to oleja FH znajac zycie a ponoc wiekszosc ma zostac przy zwyklym bfie :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2005, 20:35 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Odstaw tą waleriane - bardzo prosze.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2005, 20:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2004, 17:12
Posty: 173
Lokalizacja: Kraków
Hynol napisał(a):
Tu nie trzeba obszarowo tylko produkcje z węzła - BF to ma - jak piach za gąsienicami - problem może wystapić w ruchu, jeżeli partikle biorą transformacje z węzła producenta i przesuwają się razem z nim.


No właśnie,problem i implementacja deszczu/śniegu w FH korzystając z czegoś takiego, powodowałoby tylko uśmieszek na twarzy gracza,który akurat spojrzałby na innego...No nic,nie pozostaje innego,jak poczekać na FH pod BF2...Chociaż z drugiej strony akurat specjalnie brak śniegu/deszczu w FH mi nie przeszkadza - chociaż np.w takim Vietcong'u,deszczyk w dżungli dodawał smaczku...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 mar 2005, 11:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 gru 2004, 12:51
Posty: 62
Lokalizacja: Kaszuby
...i znowu najwiecej sprzetu dostali Niemcy, szkoda troszke

_________________
make install not war


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 mar 2005, 17:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sie 2004, 16:44
Posty: 1184
Lokalizacja: Giżycko
MEDYK! JEST MEDYK! Na którejś z plansz znalazłem kit z apteczką+kar98! :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL