Teraz jest 22 lis 2024, 18:44

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1309 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 88  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2007, 05:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2002, 02:18
Posty: 423
Lokalizacja: Sosnowiec
Serce mocniej zabilo, przy wczytywaniu Operation aberdeen :wink:
Ogolnie rzecz biorac, przedkladam raczej arcade nad realizm, ale FH2 jest niezly:)

_________________
DAK- arcy - iG - enclave - POL- g0 - life goes on...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2007, 10:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2003, 10:35
Posty: 940
Lokalizacja: Watford
Kamillos napisał(a):
zapodajcie jakieś screeeny tego czegoś... :)


As you wish!

Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Z wczorajszej batalii. Graliśmy non-stop od 21:00 do 2:00.
Od czasów FH1 to się nie zdarzało. Tyle rekomendacji :)

_________________
AGN, CFOG, FIA, ETCS (r.i.p.)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2007, 11:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2004, 21:39
Posty: 233
Lokalizacja: Elblag
A jak tam z wymaganiami ? 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2007, 11:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2006, 00:27
Posty: 140
Lokalizacja: Polska
Wymagania są bardzo widocznie wyższe od np. Project Reality, musiałem zmniejszyć troszke detali aby nie miec przeskoków. Ale nie jest najgorzej,
na moim kompie: AMD 2.2GB, 2GB ram, GF6800GS 512ram mozna smiało pocinać na 1072/768 ale jak pisalem wyłączylem dynamic lighting, shadows i cos tam jeszcze.
Jak narazie troszke mało pickup kitów - jak dla mnie.

Ruchome działa AT - zajebioza
czołgi - jw.
piechota - realistycznie ale chyba trzeba sie przyzwyczaic (inaczej niz w PR)

No, pogramy zobaczymy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2007, 11:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2004, 12:40
Posty: 174
Lokalizacja: Lublin
Nowe zmiany dzięku nowemu silnikowi wyszły tylko na lepsze. Mam nadzieję że za kilka miesięcy dostaniemy Tunezje i tak systematycznię będą przenoszone następne teaty działąń. Porównując FH2 do Fh, można powiedzieć że jest to kron na przód :D

Jedyne co wkurza, nie związane bezpośrednio z grą to jak, Jurgens słusznie zauwazył stado ludzi którzy nawet z ciekawości nie raczyli zajrzeć do manuala. I później płacze taki pół godzint bo został commanderem i nie wie co ma robić, albo czemu nie może rozwalić matyldy z pz2 itp itd.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2007, 12:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
panowie moderzy czas stworzyć podforum FH2,mod wydany..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2007, 12:59 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2004, 04:45
Posty: 1597
Lokalizacja: IRL
RaKLeZ napisał(a):
Serce mocniej zabilo, przy wczytywaniu Operation aberdeen :wink:
Ogolnie rzecz biorac, przedkladam raczej arcade nad realizm, ale FH2 jest niezly:)


Raklez :D rozumiem ze jest szansa na spotkanie face2face on battlefield ?? :) pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2007, 13:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 cze 2007, 12:05
Posty: 1075
Lokalizacja: Bydgoszcz
Właśnie popieram MK :D Bo już to wszystko zaczyna mi się męcić w głowie :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2007, 14:41 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
Nie wiem jak wam, ale mi nie spodobał sie sposób poruszania czołgów, bo przyspieszają one jakby miały turbo sprężarke i wtrysk podtlenku azotu LOL, śmiejcie się ale mi to nie pasuje za bardzo do kilkudziesięciotonowych puszek. W BG zostało to moim zdaniem lepiej rozwiązane. Druga sprawa to samoloty, no bo jak BF109 może odrazu po oderwaniu się od ziemi pruć w pionowo do góry bez widocznej utraty mocy. Chociaż to jestem w stanie zrozumieć, gdyż samoloty w FH2 zostały przerobione z jetów.

Dźwięki i animacja - co prawda brakuje im trochę do poziomu profesjonalnych produkcji, jednak nie jest źle. Co do dźwięku, to muszę się znowu odwołać do BG, gdzie bardzo mi się spodobało oddanie dźwięków, gdy pojazd zmienia biegi. W FH to troszkę wygląda jakby pojazdy miały automatyczną skrzynie :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2007, 14:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 cze 2007, 12:05
Posty: 1075
Lokalizacja: Bydgoszcz
Co do czołgów, ciężarówek, półciężarówek to się zgodze :D Racja, mają mocne przyśpieszenie ale co do zmian biegów wg mnie nie ma różnicy w tym między FH2 a BGF.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2007, 14:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2005, 23:43
Posty: 706
Na AMD 1,7, 512 RAM i GF 6600 256 gra się płynnie w low/medium z AAx2 przy 32 graczach :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2007, 15:06 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
Equilibrium napisał(a):
Na AMD 1,7, 512 RAM i GF 6600 256 gra się płynnie w low/medium z AAx2 przy 32 graczach :)


Hehehe mam identycznego kompa, tylko że moj GF6600 ma tylko 128 mb pamięci. No i mam zwalony dysk, który zamula cały komputer, więc u mnie nie jest tak fajnie :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2007, 16:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2002, 02:18
Posty: 423
Lokalizacja: Sosnowiec
Twinn napisał(a):
Raklez :D rozumiem ze jest szansa na spotkanie face2face on battlefield ?? :) pzdr

No spora :) Moze nawet jakis klan powstanie, kto wie :wink:

_________________
DAK- arcy - iG - enclave - POL- g0 - life goes on...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2007, 17:08 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2004, 04:45
Posty: 1597
Lokalizacja: IRL
RaKLeZ napisał(a):
Twinn napisał(a):
Raklez :D rozumiem ze jest szansa na spotkanie face2face on battlefield ?? :) pzdr

No spora :) Moze nawet jakis klan powstanie, kto wie :wink:


to pamietaj ze stary druch jest gotowy do akcji w razie tworzenia nowych oddzialow ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2007, 17:40 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Z tego co widzę to niestety dynamic lights & shadows + lighting musi być co najmniej na medium żeby można było rozpoznać czołg i piechotę z większej odległości. U mnie gdy wyłączam bajery jest ciemna plama i nie wiem w co strzelam.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1309 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 88  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL