Nie wiadomo. Możemy być miło zaskoczeni, biorąc pod uwagę, że obecne FH jest na dość starym silniku pod DX7. Czyli za gros obliczeń związanych z generowaniem grafiki odpowiedzialny jest procesor komputera, wsparty jedynie zestawem instrukcji dla jednostki T&L. Zatem nasze nowoczesne karty graficzne z programowalnymi jednostkami vertex i pixel shader, które mogłyby odciążyć procesor są praktycznie niewykorzystane, choć oczywiście wydajność jednostek teksturujących ma FH niebagatelne znaczenie. Pamiętam jak mój stary Radeon 9000 pozwalał mi na komfortową grę w demo i wczesne wersje BF2, ale dla FH 0.7 musiałem kupić nową kartę. Kilka nowych obiektów tu i tam na mapach to było za dużo dla niego. A największy wzrost wydajności przyniosło mi odciążenie procesora zewnętrzna kartą dźwiękowa.
Sądzę że FH2 na nowoczesnych (choć nie najwydajniejszych) kartach może nam sprawić miła niespodziankę dzięki wykorzystaniu nowocześniejszego engine. Pod warunkiem ze autorzy nie wyskoczą z jakimiś fajerwerkami – patrząc na 0.7 autorzy, mają niezdrowe ciągoty do robienia sztuki, dla sztuki. A my byśmy chcieli jeszcze pograć...
