NoAim to że inne gry wyrabiają nie ma specjalnego znaczenia, to że PR wyrabia też niekoniecznie - największym problemem będą tu mapy, ale to ciężko sprawdzić inaczej niż grając, także miłej zabawy i zgłaszajcie ewentualne problemy - nie miałbym nic przeciwko, aby jedna z map frontu wschodniego była stworzona z myślą o większej liczbie graczy.
Brak celownika mi nie przeszkadza, ale dlaczego zabrano wskaźnik "roztrzęsienia" naszego wojaka z dołu ekranu tego już nie pochwalam, podobnie jak paska zdrowia jakiś czas temu. Może zostawić to jako opcje dla tych którzy chcą czystszy - bardziej klimatyczny HUD i fanów "realizmu" przez duże "P"? Pozostałe zmiany zmiany w piechocie na plus. Więcej biegania, ale wolniej - odpowiada mi nowe tempo.
Do nowego sposobu obracania wieży muszę się jeszcze przyzwyczaić - mam nadzieje, że nie uczyni nas zbyt łatwym celem dla piechoty. Z nieco węższym polem widzenia wydaje mi się, że łatwiej się gra na ekranie 16:9. O nowym systemie uszkodzeń trudno mi się wypowiadać jako niedzielny gracz 2.3, ale już kilka "cudów" miałem, choć nie wiem na ile to zasługa nowego systemu. Generalnie zachęca do flankowania, więc OK Pamiętam, że podobne rozwiązanie wprowadzone w FH 0.7 miało swój urok: "Ech, wnuczek! Żebyś Ty widział jak mi się pocisk z panzerfausta ześlizgnął po masce kubelwagena w 44!", ale także jak potrafiło być frustrujące gdy od tego jednego trafienia zależało powodzenie planu. Cieszy natomiast uporanie się z eksplozjami HE online.
Nie bardzo rozumiem natomiast usunięcie smugaczy z niektórych KMów - rozumiem broń stacjonarną, podobnie jak usunięcie jej "wipe-owania" przez HE jakiś czas temu, APC też OK - jak bym musiał siedzieć w takiej puszce też nie ładowałbym smugaczy do taśmy amunicyjnej, ale zabranie smugaczy z rozstawianych ultrakamperskich KMów na trójnogach i przenośnych LKMów nie pojmuje po prostu. Dzięki temu podczas ataku na wprost w Hurtgen Forest mamy "strzały znikąd" zamiast faktycznego ognia krzyżowego (inna sprawa, że nie tędy droga do zwycięstwa na tej mapie).
Poza tym shaderek non stop, zmiany w konfiguracji oświetlenia na mapach i nowe dźwięki odświeżyły nieco leciwego BFa, a warto bo lepszego do modowania, długo lub w ogóle mieć nie będziemy
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)