Teraz jest 26 lis 2020, 01:34

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 10 mar 2007, 14:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2007, 11:47
Posty: 26
Obrazek

No i stało się! Wersja finalna skończona :D Zapraszam do ściagania.

ps: rozpakować i odpalić plik Westerplatte.exe, instalator zastąpi poprzednią wersję.

link do finalnej wersji:
Westerplatte - badongo.com
lub
Westerplatte - rapidshare.com

update:
screeny z mapy

Obrazek

Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Archiwum
Witam :)
Ponad pół roku temu zacząłem praca nad własną mapą. Długo się zastanawiałem nad wyborem pola bitwy, ale wiedziałem, że na pewno muszą w niej brać udział Polacy.
Wybrałem Westerplatte. Miejsce, w którym po raz pierwszy heroizmem wykazali się polscy żołnierze w II Wojnie Światowej.
Oddaje w Wasze ręce w pełni grywalną wersję mapy - beta 3.2 Moja pierwsza mapa, więc na pewno ma nie dociągnięcia.
Jeżeli chodzi o sprawę „historią a grywalność” to oczywiście musiałem pójść na kompromis. Dlatego nie dziwcie się, jak znajdziecie tam m.in czołg PanzerII,
mam on to tylko podnieść grywalność. A rolę „Schleswig-Holstein” przydzieliłem innemu okrętowi niemieckiemu, ponieważ nie znam się na tworzeniu nowych modeli.


Ostatnio edytowano 31 gru 2008, 20:54 przez [SBS]Jack74, łącznie edytowano 10 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 mar 2007, 22:16 
Offline

Dołączył(a): 6 paź 2005, 07:41
Posty: 91
Lokalizacja: OLN
Póki co pierwszy bug który zauważyłem,nie mogę Polakami przejąć bunkra na E4,flaga na E5 też nie do przejęcia,na C5 także.

_________________
nie pytajcie o login...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 mar 2007, 22:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2007, 11:47
Posty: 26
To nie jest bug. Aby zająć wymienione przez Ciebie flagi musi być minimum dwóch żołnierzy,
zresztą informują o tym tabliczki na masztach w ilu dana flaga jest zdobywalna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 mar 2007, 09:32 
Offline

Dołączył(a): 6 paź 2005, 07:41
Posty: 91
Lokalizacja: OLN
No patrz,a ja zastanawiałem się po co są te tabliczki na flaga :P Mój błąd.

_________________
nie pytajcie o login...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 mar 2007, 20:01 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
może debilne pytanie, ale w czym robisz mapy do FH? W zwykłym battlecrafcie do bf1942?

_________________
Obrazek
fhsw-europ.ucoz.de - Strona domowa europejskiej społeczności FHSW
FHSW na Facebooku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 mar 2007, 20:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2007, 11:47
Posty: 26
Dokładnie, mapkę zrobiłem w Battlecraft i to było moje drugie podejście do tego programu, bo na początku mnie "odrzuciło"
po chwilowej zabawie z B-craftem i przesiadłem się na Editor42. To w nim zacząłem robić Westerplatte.
Niestety Editor na duże wymagania sprzętowe, no i mój komp nie podołał. Tak, więc został B-craft.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 mar 2007, 21:25 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
Nawet fajna mapka, tylko żeby przyjemnie się na niej grało, musi być popularna, żeby było dużo ludzi, a jest ona dość duża.
Pograłem jakieś 15 minut i oto co zauważyłem podczas tego czasu:

Element muru w którym jest wyrwa, wyraźnie wyróżnia się kolorystycznie od reszty:
Obrazek

Dobrze by było jakbyś przestawił trochę to drzewo, bo chwila nieuwagi i podczas startu można roztrzaskać sztukasa ;) :
Obrazek

No te płaskie domki rodem z westernów, nie wyglądają zbyt powabnie:
Obrazek


A to takie nie związane z tematem... Pamiątkowe zdjęcie z wycieczki :E. Poprostu na tej mapce grałem pierwszy raz, nie znałem jej więc chłopaki z hslan zrobili mi małe city tour LOL. Od lewej: Pan przewodnik, w środku ja (ależ ja jestem przystojny :P ) i z prawej Pan kierowca.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 mar 2007, 22:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
mapkę najlepiej dodać na jakiś serw FH polski to może się lud pojawi

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 mar 2007, 00:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2007, 11:47
Posty: 26
do Mr.J :
screen 1 - trzeba wyłączyć w ustawieniach gry opcje Lightmaps

screen 2 - te drzewo, aż tak bardzo nie przeszkadza, kwestia paru startów i lądowań

screen 3 - postaram się to zmienić

do MK:
prośba poszła już do Fang Dezertera {PL} o umieszczenie mapy na serwerze Team-Exavs @ Aster.pl [FH 0.7] aby w większym gronie potestować mapę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 mar 2007, 20:09 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2007, 19:38
Posty: 543
kurde wreszcie ktoś zrobił coś na co bardzo dłuuugo oczekiwałem :D
Mapka mi się podoba i fajnie się gra. :wink: :wink: :wink:
Pozdrawiam
Pawell


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 mar 2007, 20:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lis 2005, 20:28
Posty: 464
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Co do samej mapy wyslalem ja juz do hosta. Powinna byc wgrana juz niedlugo.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 mar 2007, 14:11 
Offline

Dołączył(a): 23 gru 2004, 03:24
Posty: 36
Lokalizacja: Ozorków
INFO:

Z tego co mi wiadomo mapa jest juz wrzucona na jeden z serverów Forgotten Honor i w weekend w godzinach popoludniowo-wieczornych bedzie można rozegrać mały teamplay, po wiecej informacji odsyłam was do WuWu. Spróbuje go złapać dziś na TSie w celu przekazania dalszych wiadomości.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 mar 2007, 14:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2006, 18:52
Posty: 161
Lokalizacja: Londyn
mapka jest spox:p ściągnąłem sobie i narazie nie widziałem problemów:D
pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 mar 2007, 16:12 
Offline

Dołączył(a): 30 mar 2005, 15:34
Posty: 1988
Lokalizacja: Rzeszów>Woliczka :)
Z tym startowaniem to sprawa wprawy a nie drzewa przecież gdyby sie nie dało podnieśc Juhasa to by tam nie stało co ? :D

_________________
...a jeśli z Nas ktoś padnie wśród szaleńczych jazd, czerwieńszy będzie kwadrat, nasz lotniczy znak"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 mar 2007, 16:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2004, 17:31
Posty: 1504
Lokalizacja: Chotomów
problem mam z tą mapką wklejam ją do folderu z fh gdzie są mapki i jak włączam sobie, żeby zagrać to ładuje mi mapkę do 100% nie zdąży się ekran zmienić i pulpit windowsa widzę

_________________
"I Pan Bóg stworzył kobietę... a potem był płacz i zgrzytanie zębów"...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL