Teraz jest 24 lis 2024, 22:37

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 15 sty 2007, 00:37 
Offline

Dołączył(a): 28 wrz 2004, 20:45
Posty: 82
Lokalizacja: Z ciemnej strony Słońca
Chciałbym, abyście umieszczali tu swoje pomysły odnośnie zwiększenia poziomu realizmu w FH 2. Najsłuszniejsze z nich można by przekazać ekipie FH.

Mnie zawsze przeszkadzała hegemonia samotnego czołgu, który kosi zastępy piechocińców (nawet w mieście). Idea odnosi się ogólnie do pojazdów opancerzonych, więc pod mianem "czołgu" przyjmijmy wszystkie cięższe pojazdy. Owszem, niech ów pojazd kosi, ale zgodnie z realizmem, a więc mając zabezpieczającą go wokół piechotę. Można to osiągnąć w dość prosty moim zdaniem sposób. Mianowicie chodzi o umożliwienie unieszkodliwienia czołgu nawet pojedynczemu żołnierzowi (bez broni przeciwczołgowej, oczywista). Jak wiadomo kierowca czołgu spogląda przez wąski otwór w przednim pancerzu podwozia. Niech więc jeden strzał w rzeczony otwór pozwoli na zabicie kierującego pojazdem. Ów otwór powinien jedynie przyjmować obrażenia bezpośrednie, nie obszarowe(tzw. splash damage). Reszta załogi oczywiście przeżyje. Sądzę, że takie usprawnienie skutecznie "wymusiłoby" osłanianie czołgu przez piechotę i nie zdarzałyby się tak często rajdy "samotnych wilków" rzezających bezbronnych ludzi z karabinami.

Jeśli wymyślając to usprawnienie zapomniałem o jakimś ważnym aspekcie realizmu, który mógłby w sposób nierealistyczny zachwiać rozgrywką, to śmiało wytknijcie mi błędy.

Przeszło mi przez myśl jeszcze wyważanie włazu w wieżyczce czołgu[choćby ostrzelanie czerni(czarnego pola symbolizującego wnętrze) po wyważeniu, a wtedy załoga ginęłaby], ale z pewnością mechanika nawet BFa 2 tego nie umożliwi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sty 2007, 01:01 
Offline

Dołączył(a): 20 cze 2006, 09:13
Posty: 87
Lokalizacja: Jelenia Góra
tee... a kiedy to to ma wyjść ? bo w wakacje to BF2 będzie miał dwa lata i w sumie mało kto będzie pamiętał jeszcze o tej grze ;) a o modzie do niego to w ogóle już wspomne, który jest zapowiadany już chyba od premiery BF2 :))

_________________
...jak zniosą wizy do USA, ostatni gasi światło...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sty 2007, 01:22 
Offline

Dołączył(a): 28 wrz 2004, 20:45
Posty: 82
Lokalizacja: Z ciemnej strony Słońca
Właśnie z powodu, że FH2 nie został jeszcze skończony proponuję tę zmianę. Istnieje bowiem ewentualność, iż ekipa zaimplementuje ten system, jeśli pomysł się spodoba. Gdyby FH2 był już skończony byłoby dużo trudniej, a nawet mogłaby to być musztarda po obiedzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sty 2007, 01:27 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Musztarda po obiedzie to już jest, bo nie sądze aby przerabiali modele czołgów na potrzeby modyfikacji. Przecież jak koleś miał zamknięte "patrzałki" to dalej były działające peryskopy, otwory ze szkłem pancernym, celowniki itd...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sty 2007, 01:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
taa tylko ze takie otwory były zabezpieczone szybkami z plexy/tworzywa zwykle,gdyby to było takie proste to każdy zółnierz wchodzący na czołg mógłby swobodnie zabić wszystkich w środku przez takie otwory,engine BF2 nie pozwala na zniszczenie danej części pojazdu np.zerwanie gąsienicy także tu będzie napewno tak jak w FH,ja jestem ciekaw czy zrobią wreszcie koktaile mołotowa czyli śmiertelna broń na czołgi tylko ile to by miało zabierać damage i jak szybko?wiadomo że w praktyce czołg który dostał butelką na otwory wentylacyjne nie miał zbyt wiele czasu na ucieczkę czy walkę,najlepiej było opuścić pojazd

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sty 2007, 03:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 paź 2004, 16:43
Posty: 629
Lokalizacja: Area 51
Koktajle mołotowa widziałem już w zwykłym FH (a dokładniej zmodowanym przez forgotten honor) więc istnieje szansa, że w FH2 je zamieszczą :roll:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sty 2007, 08:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
MK zdaje sie nowa wersja PR ma dodac strefy zniszczen w pojazdach wiec moze sie da jakos?

Mysle, ze oddzielenie kierowcy od strzelca to wystarczajace utrudnienie ;P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sty 2007, 19:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2004, 18:58
Posty: 97
http://www.gamingforums.com/showthread.php?t=233469

Tutaj znajduje się większość odpowiedzi na pytania,związane z tym co będzie w grze(tyczy się to także stref zniszczeń w pojazdach-mam nadzieję,że to co tam napisane to prawda lub czy jest to nadal aktualne).
Pochwalam inicjatywę Musjera-tylko przypuszczam,że wszystko co my tu będziemy w stanie wypocić-już było(temu przydał by się ktos tutaj śledzący na bierząco forum główne FH).

_________________
"Sometimes people put up walls, not to keep others out, but to see who cares enough to break them down. "


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sty 2007, 19:26 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Lailonn napisał(a):
Mysle, ze oddzielenie kierowcy od strzelca to wystarczajace utrudnienie ;P


Z lektury forum wynika że tak nie będzie - pozostanie znany z BFów system kierowco-strzelca.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sty 2007, 21:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
wow faktycznie coś tam kombinują będzie super jak to faktycznie zrobią http://forums.filefront.com/showpost.php?p=2680219&postcount=3
http://forums.filefront.com/showpost.php?p=2680651&postcount=6

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sty 2007, 01:17 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Update na stronie - pojawił się ostatni ptaszek ;). Rozebrany Ju-87 koło ślicznego hangaru maxowy :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sty 2007, 01:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2004, 18:58
Posty: 97
Updejt to oni sobie mogą za przeproszeniem w Odbyt wsadzić.ja chcę już zobaczyć pierwszą odsłonę(a nie pokazują mi 2 obiekty i jeden samolot :roll: ).

_________________
"Sometimes people put up walls, not to keep others out, but to see who cares enough to break them down. "


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sty 2007, 16:05 
Offline

Dołączył(a): 1 gru 2006, 19:37
Posty: 15
Lokalizacja: wawa
MK napisał(a):
engine BF2 nie pozwala na zniszczenie danej części pojazdu np.zerwanie gąsienicy


słucham??? w PR 0.5 będzie się dało np. urwać traki, czy lufę..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sty 2007, 16:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
będzie się dało?no to czekam z niecierpliwością na to

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sty 2007, 16:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
W PR 0.5 NA PEWNO to sie bedzie dalo zdezaktywować dana czesc (wieża - brak możliwości ruszania nią, traki - brak możliwości ruszenia sie czołgu z miejsca). Czy będzie się dało "urwać", ZNISZCZYĆ dosłownie część pojazdu? - nie wiem, chyba JESZCZE nie. Ale akurat w tym temacie nie orientuję się najlepiej. :roll:

Za to będzie możliwośc niszecznia budynków. Tych, do których da się wejść.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL