Teraz jest 23 kwi 2024, 10:19

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1309 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 88  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 7 lip 2008, 11:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2005, 22:30
Posty: 258
Lokalizacja: Warszawa
BREDa to był jeden z najgorszych rkmów na świecie na stronie FH też tak piszą. Gdyby w FH była symulacja zacięć to nie wiem czy by się wam udało wystrzelić chociaż jeden magazynek.

_________________
Światełko w tunelu — to reflektory nadjeżdżającego pociągu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 8 lip 2008, 00:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2007, 12:16
Posty: 274
Lokalizacja: Wrocław
Gorszy był od niego tylko francuski Fusil Mitrailleur M 15(Chauchat) :lol:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Chauchat

Cytuj:
Gdyby w FH była symulacja zacięć to nie wiem czy by się wam udało wystrzelić chociaż jeden magazynek.
BREDa to był jeden z najgorszych rkmów na świecie na stronie FH też tak piszą. Gdyby w FH była symulacja zacięć to nie wiem czy by się wam udało wystrzelić chociaż jeden magazynek.


Ale nie symuluje- w przeciwnym wypadku nikt by w to nie grał(nawet jak by silnik gry uwzględniał takie efekty)...

_________________
"Czołg to czysty kaprys!" - generał sir Louis Jackson w 1916 roku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 8 lip 2008, 09:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2005, 17:50
Posty: 485
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Wojo44 napisał(a):
Ale nie symuluje- w przeciwnym wypadku nikt by w to nie grał(nawet jak by silnik gry uwzględniał takie efekty)...

Zdziwiłbyś się, i to porządnie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 8 lip 2008, 11:53 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Trzeba by wtedy zrobić grę w grze - odblokowywanie zaciętej broni. A w czasie między rozgrywkami rozbieranie i smarowanie - żeby zmniejszyć prawdopodobieństwo. ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 8 lip 2008, 13:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2005, 17:50
Posty: 485
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Z tego co słyszałem, do Bredy dosyć często trzeba było dolewać smaru, bo za dużo go wylatywało razem z pociskami...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 9 lip 2008, 13:25 
Offline

Dołączył(a): 28 wrz 2004, 20:45
Posty: 82
Lokalizacja: Z ciemnej strony Słońca
W America's Army zacinanie się jest na porządku dziennym. Nie zdarza się często, ale kiedy już ma miejsce, to w tak kluczowych momentach, że doprowadza do szewskiej pasji. Jednak ma to swój klimat (czasem uda się wycofać za winkiel). Swoją drogą trzeba oddać Amerykańcom honor, że w całym swym ślepym patriotyzmie zdecydowali się oddać ułomność własnego oręża.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 9 lip 2008, 14:07 
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2007, 12:18
Posty: 48
Lokalizacja: Częstochowa
Jeszcze bardziej widoczna by była ta ułomność, gdyby pozwolili wybierać między amerykańskim sprzętem a Kałachami :D

_________________
6[7]|**Keyser // All hail the Mighty 6th! Or die :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 9 lip 2008, 14:53 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Zacinanie się miałoby dość głęboki sens - ciekawe ile osób decydowałoby się na używanie broni automatycznej (Thompson, MP-40) na pustyni :).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 10 lip 2008, 02:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sie 2006, 16:07
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa
Nie wiem czy ktos zauwarzył ale http://forgottenhope.bf1942files.com/ma ... ang=polish Flak 88 i 25 funtówka w nowych odcieniach :D

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 10 lip 2008, 10:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2005, 17:50
Posty: 485
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
25 funtówka w nowej wersji. No i model panzerschrecka powala :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 14 lip 2008, 14:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2007, 12:16
Posty: 274
Lokalizacja: Wrocław
Ciekawe, jest jak będzie wyglądał reload dla panzerschrecka...

_________________
"Czołg to czysty kaprys!" - generał sir Louis Jackson w 1916 roku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 14 lip 2008, 16:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2005, 17:50
Posty: 485
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Chodzi ci o ilosc osob ktora bedzie w tym uczestniczyc? Na moje oko jedna, popatrzmy racjonalnie: kto chcialby grac jako ladowniczy...? Poaztym to raczej niewykonalne na tym silniku...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 14 lip 2008, 21:08 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
Hehe ładowniczy :D Skoro w modzie do Red Orchestry wystarczy jedna osoba do obsługi bazooki, to nie inaczej będzie w FH
Jeśli chodzi o animację to mogą pójść na łatwiznę tak jak z rusznicami przeciwpancernymi w FH1.

_________________
Obrazek
fhsw-europ.ucoz.de - Strona domowa europejskiej społeczności FHSW
FHSW na Facebooku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 14 lip 2008, 21:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2005, 17:50
Posty: 485
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Po tym co pokazali do tej pory jezeli chodzi o animacje to watpie zeby szli na latwizne :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 15 lip 2008, 15:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2007, 12:16
Posty: 274
Lokalizacja: Wrocław
Przy FH1 mieli bezsprzecznie zadanie ułatwione- dodali tylko płyte ochronną i dostosowali parametry broni do opancerzenia pojazdów. W przypadku FH2 mają trudniej: w BF2 nie było animacji ładowania rakiety do wyrzutni(na 100% nie jestem pewien- wogóle nie grałem w "2") i muszą od podstaw to tworzyć.

_________________
"Czołg to czysty kaprys!" - generał sir Louis Jackson w 1916 roku.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1309 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 88  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL