Teraz jest 26 kwi 2024, 03:43

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 265 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28 wrz 2003, 18:04 
Offline

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 17:49
Posty: 26
Lokalizacja: Rzeszów
Aby mod chodził potrzebne są obie części? (tzn. instalka+mapy)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 wrz 2003, 18:25 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 maja 2003, 17:20
Posty: 2322
Lokalizacja: Wałcz
AVE.

W wnikliwej analizie świeżego prezentu jakim obdarowała nas ekipa FH należą się jej duże słowa uznania i co ważne podziękowania za tak nowatorski pomysł. Przede wszystkim dlatego, że mamy kolejny, co ważne darmowy dodatek.
Różni się jednak tym od innych, że całkowicie od nowa trzeba uczyć się fizyki występującej w grze, zgodnie ze słowami tutaj wcześniej już wypowiedzianymi. Nie ma co marudzić. Trzeba się od nowa uczyć celowania, niszczenia i korzystania, przymykając oczko np. na większą od T-34 siłę rażenia Panzera IV :wink:

Jest dobrze. Kilka poprawek do błędów, które na początek powodują nieprzewidziane odruchy i mod na długo zachowa się w naszej pamięci.
Jak każdy mod i ten będzie miał swoich zwolenników i przeciwników.
Osobiście nie straciłem tchu podczas pierwszego testu.
Jest ładny, pomysłowy .. i tyle.

Co do map, faktycznie Zielona Góra piękielnie szybka i tym samym udana i ta mi się najbardziej podoba (na wielu zachodnich serwerach ta mapa przewodzi).
Moja ogólna ocena 4+, tymczasem (w oczekiwaniu na komercyjnego BF Vietnam) idę udać się na kolejne loty swoim ulubionym Mirage'm pod El Ala... wspierając dowarzysza broni Holmana w DC ... nie inaczej 8)

Do zobaczenia na serwerach.
AVE.

_________________
Kopernik! Wstrzymaj ziemię ja wysiadam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 wrz 2003, 21:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2002, 18:30
Posty: 1195
Lokalizacja: Białystok
Niemam jeszcze moda ale w poniedziałek wieczorem już tak. I wtedy się wypowiem na temat moda. I mam pytanie: Jak pociągną mi mapki na GF2 MX400 ?

Czytając narzekania co do AA to tak se myśle żeby zrobili tak:
Jeśli w AA jest jedna osoba to trzeba było przeładowywać co jakiś czas
Jeśli jednak w AA są dwie osoby żeby można było prowadzić ogień ciągły

_________________
Who cares?
Masz problemy z pisownią? Zanim wyślesz posta - sprawdź http://orangoo.com/spell/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 wrz 2003, 21:50 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2003, 23:54
Posty: 119
Kaser napisał(a):
Niemam jeszcze moda ale w poniedziałek wieczorem już tak. I wtedy się wypowiem na temat moda. I mam pytanie: Jak pociągną mi mapki na GF2 MX400 ?


Ja mam Durnia 1.0, 512 RAM, MX400 64MB, Chello - jedyna mapa jaka mi nie lagowała, to Zielona Góra.
Pozostałe od umiarkowanego laga (Vasil-cośtam) do sporego (Orel, Charkow) po tragedię (Atlantic).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 wrz 2003, 21:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2003, 09:51
Posty: 792
No Atlantic najbardziej, az samoloty na panzernikach skakaly :wink:
100 poscik LoL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 wrz 2003, 09:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 08:33
Posty: 892
Lokalizacja: Bartoszyce
Panowie nie dźiwcie sie, że wam laguje. Te wasze MX y są bardzo słabiutkimi kartami, nie do takiej gry. Ewentualnie pomoże tylko zmiana ustawien na mniejsze, a z takimi kartami to do WORDA i EXCELA ;) bez obrazy oczywiście...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 wrz 2003, 11:29 
Offline

Dołączył(a): 29 sie 2003, 13:56
Posty: 220
Lokalizacja: Bremen
Nie tylko na MX laguja na Atlantic, mam g4 ti 4200 (300/600), 768 DDR PC 333 . Gralem wczoraj na jakims niemieckim serverze ping okolo 30-35 wszystko bylo miodnie do zmiany mapy na Atlantic , po 3 minutach na tej mapie zostalo moze 5 graczy z 32 i prawie wszyscy narzekali, tak ze moze to nie jest wina kart grafy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 wrz 2003, 15:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
Bo to jest wina enginu gry. Lagi pochodzą z serwera. Polecam fps 1.
Widać że klatek jest tyle co zawsze, jednak wszystko skacze niemiłosiernie. To poprostu serwer nie wyrabia. Zużycie procesora na mapach morskich wzrasta zawsze do 99%
Tylko wtedy kiedy nie rusza się okrętów wszystko jest ok.

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2003, 01:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 02:40
Posty: 142
Lokalizacja: Wawa
Jak dla mnie ten mod jest tym czego szukalem w bf-ie.Za zwyklego bf-a juz dziekuje...

_________________
ASG to jest to...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2003, 07:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2003, 16:04
Posty: 1480
Lokalizacja: Kraków
1. A czy w FH są jakieś heliktoptery :oops: :?:
2. Do czego służą te paczki ktore wypuszcza sie z samolotu :oops: :!:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2003, 07:21 
Offline

Dołączył(a): 24 cze 2003, 14:31
Posty: 724
Lokalizacja: Dead Warschau
1). nie
2). amunicja


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2003, 11:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
RedStar napisał(a):
2. Do czego służą te paczki ktore wypuszcza sie z samolotu :oops: :!:


Jakdobrze trafisz mozna zabic piechote paczka z ammo ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2003, 13:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2003, 09:51
Posty: 792
I jak masz cela to rozwalisz nawet czolg. Moze nawet nowego Tigerka. Serrio. Nie zartuje one sa z ammo dla zolnierzy, w ktorym miejscu jest zrzut. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2003, 14:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 08:33
Posty: 892
Lokalizacja: Bartoszyce
Grolshek napisał(a):
Jak dla mnie ten mod jest tym czego szukalem w bf-ie.Za zwyklego bf-a juz dziekuje...


Mam podobne odczucie, jednak dalej będe grał w zwykłego bf, ale oczywiście częściej w FH.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2003, 17:49 
Offline

Dołączył(a): 1 sty 2003, 20:47
Posty: 135
Lokalizacja: ona mnie zna ?
na FH Stalingrad jest beznadziejny :( Głownie kamperka w ruinach i polowanie na fraga :(

Brakuje tych dynamicznych akcji z BF :(


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 265 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL