Teraz jest 23 kwi 2024, 21:39

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 mar 2009, 18:55 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
Cytuj:
Typowe jak by objaw braku pamięci.


Nie. Jak jest za mało ramu, to mieli dyskiem a przycinki są skokowe. Mi też zamula jak np Yamato przypłynie, bądź inny rozbudowany okręt, ale w moim przypadku winą obarczam słaby procesor (Athlon 2000xp)

Cytuj:
Gram wyłącznie na serverze Pixel-Fighters przez co musiałem zainstalować ich map-packi. Nikt jednak nie zgłaszał żadnych problemów w związku z nimi.


Ja zgłaszam oraz pare innych osób też. Już kiedyś mówiłem, że mapy te są mocno niezoptymalizowane, ale za przeproszeniem mają to w dupie. Ich mapmaker powiedział, że chcąc na nich komfortowo pograć potrzeba procesora minimum 2ghz.

Ogólnie na mapach gdzie toczy się zwarta walka (gracze są blisko siebie) można odczuć spadek płynności. A między naszymi procesorami jest tylko 100 mhz różnicy wiec wiem czego doswiadczasz.

_________________
Obrazek
fhsw-europ.ucoz.de - Strona domowa europejskiej społeczności FHSW
FHSW na Facebooku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 mar 2009, 21:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2007, 00:08
Posty: 30
Jejku, nawet nie wiesz jak bym chciał żeby to było to, gdyż kamień spadł by mi z serca, że to moja maszyna. Wszystko co mówisz wydaje się sensowne. Tylko jedna rzecz jeszcze mi się nie zgadza. Slajdy mam też na starych mapach jak Orel, Caen, czy Prokhorovka. Wiem, że to duże mapy ze sporą ilością sprzętu, ale nigdy nie miałem z nimi problemu. Pamiętam, że ze 4 lata temu grałem na Orelu sparingi z moim klanem i chodziło cudownie, a teraz po prostu nie mogę wejść do miasta, tak się tnie :(

_________________
"Jest broń straszniejsza niż oszczerstwo: to PRAWDA" - Talleyrand


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 mar 2009, 22:17 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
Akurat Orel, Prokhorovka, Fall weiss takie są że mulą jak jest trochę więcej ludzi. U mnie zaczyna się robić nieprzyjemnie gdy jest ~40+ ludzi, a sam silnik bf42 jest w dużej mierze uzależniony od szybkości CPU.
Swoją drogą ilu was mogło być na sparingu? 24? Nie ma nawet co porównywać takiej rozgrywki do nawalanki 64 osób.

Trzeba tez pamietac, że Prokhorovka (lub inne) dzisiaj, to nie to samo co 4 lata temu. Mam tu na myśli Server Side Modding.

_________________
Obrazek
fhsw-europ.ucoz.de - Strona domowa europejskiej społeczności FHSW
FHSW na Facebooku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 mar 2009, 22:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
Bzdury,grałem spokojnie na tych mapkach na starym AXP 2000+,6600gt i 1GB ramu,nie ma mapki w FH1 która nie muli przy 40 graczach,grałem w 1024x768 wsio na max detail na reszcie mapek jak zitadelle na początku się dogrywa ale po chwili grania jest już dobrze

ja stawiam na konflikt sprzętowy,tzn coś masz nie doinstalowane w systemie może w biosie coś wyłączone co powoduje niską wydajność grafiki

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2009, 00:26 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
Cytuj:
nie ma mapki w FH1 która nie muli przy 40 graczach



_________________
Obrazek
fhsw-europ.ucoz.de - Strona domowa europejskiej społeczności FHSW
FHSW na Facebooku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2009, 01:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
Na przykład co?Berlin :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2009, 11:03 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
MK sam sobie zaprzeczasz. Najpierw piszesz, że wsio działa plynnie, a zaraz potem, ze nie ma mapy która nie muli. :lol:

np Nordwind

_________________
Obrazek
fhsw-europ.ucoz.de - Strona domowa europejskiej społeczności FHSW
FHSW na Facebooku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2009, 21:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
Co Nordwind?widzę że dalej nie masz zielonego pojęcia ale piszesz by pisać,engine BF42 jest przeznaczony do gry max 32 graczy i dlatego wszystkie serwy są tak ustawiane,nawet na 32 na niektórych mapkach ścina i to pod BF42 np na aberdeen

widzę że dla ciebie czytanie i rozumienie tego co się czyta to za wiele,cóż...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2009, 22:13 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
MK napisał(a):
Co Nordwind?widzę że dalej nie masz zielonego pojęcia ale piszesz by pisać,engine BF42 jest przeznaczony do gry max 32 graczy i dlatego wszystkie serwy są tak ustawiane,nawet na 32 na niektórych mapkach ścina i to pod BF42 np na aberdeen


Piszę czego doświadczyłem podczas ostatnich lat gry w fh, no ale widze ze ty wiesz lepiej... moze podzielisz sie zdrodlem wiedzy, chetnie skorzystam?
To dlaczego ludzie z mocniejszymi procesorami grają bez skarżenia się na spadek fps, na pełnym 64 slotowym serwerze??

Cytuj:
widzę że dla ciebie czytanie i rozumienie tego co się czyta to za wiele,cóż...

...
aż żal komentować. :roll:

_________________
Obrazek
fhsw-europ.ucoz.de - Strona domowa europejskiej społeczności FHSW
FHSW na Facebooku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 mar 2009, 15:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2007, 00:08
Posty: 30
Tak zamotaliście, że już w ogóle nie wiem o co chodzi. To prawda, że nigdy nie grałem klanówki w składzie 32 na 32, ale to nie znaczy, że nie grałem na tej samej mapie po prostu gdzieś. Wiem też, że niektóre zupełnie nowe mapy zrobione przez PFC mają dużo większe wymagania, bo tam oni pozmieniali dużo nawet z samej fizyki gry. Mój problem dotyczy jednak głównie starych map. Co gorsza, płynność gry jest jeszcze żałośniejsza gdy zainstaluje tekstury Bratwursta, a przecież te, chyba każdy z nas używa. Sądzę więc, że problem tkwi w moim komputerze. Nie potrafię go znaleźć, więc pomyślałem, że może znacie jakieś dobre programy w diagnozowania sprzętu. Tylko nic w stylu Nortona...

_________________
"Jest broń straszniejsza niż oszczerstwo: to PRAWDA" - Talleyrand


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 mar 2009, 17:43 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
Przetestuj grafikę programem 3D Mark 2003, a może nawet 2001 (bo chodzi tu głównie o test DirectX 8, nowszych nie ma sensu używać przy tej konfiguracji sprzętowej). Porównasz potem wynik z innymi, uzyskanymi na posobnym PC, była bodajże taka opcja w 3d marku która odsyłała do wyników na stronie Futuremarka. Bądź też sprawdź manualnie na http://service.futuremark.com/search/form.action

A do ogólnego testu wydajności komputera to PCMark, tego samego producenta, a potem analogiczne porównanie wyników.

_________________
Obrazek
fhsw-europ.ucoz.de - Strona domowa europejskiej społeczności FHSW
FHSW na Facebooku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL