Teraz jest 20 kwi 2024, 01:44

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 119 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 18 lip 2011, 10:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2006, 10:32
Posty: 789
Lokalizacja: 3miasto
KaZe703PL napisał(a):
Lagi również ;D
Grałem i gram na 128 slotowych serwerach w PR (sisu stawiany testowo w każdy weekend, wcześniej miał nawet 250 slotów i też działał choć jak grałem było max ~150 osób + do tego odpalone mumble, voip też oczywiście działa), na tym co był przez kilka dni na vanilli (200, później 126 slotów) też grałem i jakoś lagów nie miałem żadnych, pingi również w normie. Mi się gra identycznie jak na 64 slotach z tym że więcej osób więc nie mam pojęcia skąd ta teoria o lagach. Zresztą jest masa gier które mają multi na 100 i więcej osób i jakoś działają normalnie, nie rozumiem dla czego zmodyfikowany engine bf2 miałby nie dawać rady. Zagraj to się przekonasz że daje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lip 2011, 12:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2004, 12:40
Posty: 174
Lokalizacja: Lublin
Kilka dni pograne. Niestety starym zwyczajem większość serwerów katuje nowe mapy. W tym tempie jak za każdym razem nie minie tydzień a każdy będzie miał dosyć. Ale to taki trend po wyjściu nowego FH. Brak krzyżyka , ale niestety rozrzut po staremu. To świetne uczucie mieć kogoś na celowniku i widzeć jak pociski spadają wszędzie na około. Wcześnie przynajmniej wo rozstawieniu krzyżyka można było się zoorientować, kiedy się zbiegł, teraz loteria z 2 losowaniami ;).
Reszta zmian jak to ze zmianami , trzeba się będzie po prostu przyzwyczaić.

Co do serwerów 100+, był już jeden postawiony na 2.3 i nie było z nim żadnych problemów. Niestety po niedługim czasie zniknął.

ps. ktoś napisał wcześniej że z CTR można się rozglądać (brawo za odkrycie po 5 latach)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lip 2011, 23:59 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
NoAim to że inne gry wyrabiają nie ma specjalnego znaczenia, to że PR wyrabia też niekoniecznie - największym problemem będą tu mapy, ale to ciężko sprawdzić inaczej niż grając, także miłej zabawy i zgłaszajcie ewentualne problemy - nie miałbym nic przeciwko, aby jedna z map frontu wschodniego była stworzona z myślą o większej liczbie graczy.

Brak celownika mi nie przeszkadza, ale dlaczego zabrano wskaźnik "roztrzęsienia" naszego wojaka z dołu ekranu tego już nie pochwalam, podobnie jak paska zdrowia jakiś czas temu. Może zostawić to jako opcje dla tych którzy chcą czystszy - bardziej klimatyczny HUD i fanów "realizmu" przez duże "P"? Pozostałe zmiany zmiany w piechocie na plus. Więcej biegania, ale wolniej - odpowiada mi nowe tempo.

Do nowego sposobu obracania wieży muszę się jeszcze przyzwyczaić - mam nadzieje, że nie uczyni nas zbyt łatwym celem dla piechoty. Z nieco węższym polem widzenia wydaje mi się, że łatwiej się gra na ekranie 16:9. O nowym systemie uszkodzeń trudno mi się wypowiadać jako niedzielny gracz 2.3, ale już kilka "cudów" miałem, choć nie wiem na ile to zasługa nowego systemu. Generalnie zachęca do flankowania, więc OK Pamiętam, że podobne rozwiązanie wprowadzone w FH 0.7 miało swój urok: "Ech, wnuczek! Żebyś Ty widział jak mi się pocisk z panzerfausta ześlizgnął po masce kubelwagena w 44!", ale także jak potrafiło być frustrujące gdy od tego jednego trafienia zależało powodzenie planu. Cieszy natomiast uporanie się z eksplozjami HE online.

Nie bardzo rozumiem natomiast usunięcie smugaczy z niektórych KMów - rozumiem broń stacjonarną, podobnie jak usunięcie jej "wipe-owania" przez HE jakiś czas temu, APC też OK - jak bym musiał siedzieć w takiej puszce też nie ładowałbym smugaczy do taśmy amunicyjnej, ale zabranie smugaczy z rozstawianych ultrakamperskich KMów na trójnogach i przenośnych LKMów nie pojmuje po prostu. Dzięki temu podczas ataku na wprost w Hurtgen Forest mamy "strzały znikąd" zamiast faktycznego ognia krzyżowego (inna sprawa, że nie tędy droga do zwycięstwa na tej mapie).

Poza tym shaderek non stop, zmiany w konfiguracji oświetlenia na mapach i nowe dźwięki odświeżyły nieco leciwego BFa, a warto bo lepszego do modowania, długo lub w ogóle mieć nie będziemy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lip 2011, 01:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2006, 10:32
Posty: 789
Lokalizacja: 3miasto
Skoro PR wyrabia to dla czego FH ma nie wyrabiać? Przecież oba mody mają największe mapy tej samej wielkości (4km). Ale tak jak napisałeś najlepiej samemu zobaczyć jak się będzie grało. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lip 2011, 09:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, 13:02
Posty: 421
Lokalizacja: fotel przed komputerem
tu wszystko zależy od:
- specyfikacji i konfiguracji serwera
- łącza(zapomnijcie o jakiejkolwiek grze przez radiówkę)
- i kompa użytkownika(jeśli masz kompa, który spełnia tylko minimalne wymagania BF2, to o grze w FH2 gdy jest ponad 40 osób można zapomnieć z powodu pocket lostów, wiem to z własnego doświadczenia)

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lip 2011, 10:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2005, 17:50
Posty: 485
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Cytuj:
"Ech, wnuczek! Żebyś Ty widział jak mi się pocisk z panzerfausta ześlizgnął po masce kubelwagena w 44!"

Hehe, dokładnie ;) W FH2 zrobiliśmy wszystko co się dało, żeby takie sytuacje jak najbardziej ograniczyć, niestety silnik jest na tyle ograniczony, że nadal nie jest to w 100% niemożliwe.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lip 2011, 14:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Ktoś mi powie co jest nie tak z działami stacjonarnymi i w niektórych czołgach, w ogóle nie da się nimi sterować...

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lip 2011, 14:25 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
Zmniejsz sobie czułość myszki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lip 2011, 14:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2008, 16:14
Posty: 251
Lokalizacja: Bydgoszcz
Panowie czy wam też się nie podoba sterowanie wieżyczka od czołgu??Bo ja jakoś nie mogę się przyzwyczaić...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lip 2011, 14:50 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
Kwestia przyzwyczajenia - na pewno lepiej to wygląda niż tygrys królewski wywijający lufą jak crusader w poprzednich wersjach :P
Poza tym troszkę spowolniło to póki co walki pancerne. Boje się jedynie o to jak wrócimy z mapami do zielonego piekła Normandii, to będzie ciężko opędzić się od wrażej piechoty :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lip 2011, 14:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 11:01
Posty: 782
Zwiadowca napisał(a):
Panowie czy wam też się nie podoba sterowanie wieżyczka od czołgu??Bo ja jakoś nie mogę się przyzwyczaić...


Ta. Troche z tym przesadzili.
Przywyklem do duzej czulosci myszy w czolgach. Jakie bylo moje zdziwienie, jak lekko ruszylem myszka, a dzialo sie krecilo prawie jak oszalale.
Trzeba niestety do tego przywyknac, nie ma innego wyjscia. No i juz zmienilem czulosc myszki na mniejsza.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lip 2011, 19:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2007, 17:44
Posty: 45
Lokalizacja: Bydgoszcz
No z tym obracaniem wieży przesadzili. Chcieli dobrze a wyszło średnio.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lip 2011, 22:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2004, 12:40
Posty: 174
Lokalizacja: Lublin
blbl123pl napisał(a):
No z tym obracaniem wieży przesadzili. Chcieli dobrze a wyszło średnio.


Boli Cię wyższość umiejętności nad DPI myszki ;) ??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lip 2011, 00:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2007, 17:44
Posty: 45
Lokalizacja: Bydgoszcz
Cytuj:
Boli Cię wyższość umiejętności nad DPI myszki ;) ??


Co ma mnie boleć??. Jak mam myszkę z 5 lat kupioną w realu za 15zł jedyne 500dpi bez dodatkowych przycisków, wręcz przeciwnie powinienem się cieszyć że taka opcja jest bo teraz nie ma tak że sobie kolo wsiadł do średniego czołgu z 800dpi a wsiadł do tygrysa klik-klik i ma 2000dpi i machał jak oszalały. Ja to miałem ustawione na średnie tanki jak wsiadałem do ciężkiego to nie raz biurka zabrakło by obrócić wieżą o 90 stopni i się wachlowało. Ale z tym "ślizganiem" wieży to przesadzili chcesz celownik zatrzymać na kolesiu a tu ci wieża spiernicza w las.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lip 2011, 07:20 
Offline

Dołączył(a): 25 mar 2008, 16:09
Posty: 32
blbl123pl napisał(a):
Ale z tym "ślizganiem" wieży to przesadzili chcesz celownik zatrzymać na kolesiu a tu ci wieża spiernicza w las.


Weź jednak pod uwagę, że gdyby nie to "ślizganie" czołgi byłyby prawie niemożliwe do pokonania (i tak są trudne), biorąc pod uwagę to, że prędkość sprintu zmniejszona została o 10%.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 119 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL