Teraz jest 17 sie 2019, 16:59

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 maja 2011, 16:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2010, 21:36
Posty: 734
Battlefield 1947 to mod do gry Battlefield 1942, który przenosi nas w alternatywną wersję historii, w której druga wojna światowa nie skończyła się w 1945 roku, ale trwała przez następne lata. Mod można określić jako Secret Weapons z przymrużeniem oka - mamy wiele tajnych broni które "nie zdążyły" wziąć udziału w walce, ale wszystko pozostaje względnie wiarygodne i wyważone.
Nad modem pracujemy od września 2010r. Początkowo (pod nazwą bfmod3) była to prosta zbieranina pojazdów z Secret Weapons na oryginalnych mapach, lecz od tamtej pory dodaliśmy wiele zawartości z wymarłych już modów, a także coraz więcej naszej oryginalnej twórczości. Chcemy stworzyć mod, który wniesie powiew świeżości do nieco ogranego już Battlefielda 1942, a także przedstawi inną, ale spójną i wiarygodną wersję historii.

Oto co znajdziecie w nadchodzącej wersji modu:

Kilka nowych map:
- Higway Tampa – mapa która jest w BF2 i BF2142 – została przystosowana do realiów IIWŚ - z BFeel42
- Snatching The Atom – japońscy komandosi, szturmują w Czeliabińsku tajne laboratorium, w celu przejęcia go. ZSSR musi je obronić zanim Japońskie oddziały przejmą nad nim kontrolę, nad tajnym reaktorem i zainicjują program stopienia rdzenia
- Mactan Island - z modu Operation Anubis


Jak i kilka odświeżonych map z podstawki

2 superbronie
- bomba atomowa w rękach Aliantów
Obrazek
- bomba biologiczna w rękach Axis

Gracz celuje przez celownik jak w BF2 i późniejszych wersjach Battlefield'a
Obrazek

Nowe pojazdy
Obrazek
Mi-1

Obrazek
Nekomata


Tak więc mod się ma dobrze, w następnych dniach będą pojawiać się kolejne informacje :)

P.S.
Ekran wczytywania mapy Snatching The Atom
Obrazek

_________3 maja 2011_________

Dzisiaj mamy dla was kolejnych kilka fotek i informacji :)

Autostrada Tampa
Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek

Bomba Atomowa - prawdziwe wydanie

Obrazek Obrazek Obrazek

W ramach wyjaśnienia dla atomu:
1. Nie użyto wspomagaczy typu Gimp, Photoshop
2. Bomba atomowa stała na końcu pasa startowego - baza allied

Bombowiec zrzuca bombę, która wybucha 4 sekundy po zrzuceniu (zapalnik czasowy, nie uderzeniowy).
W miejscu eksplozji bomby powstaje promieniowanie zabierające powoli życie,
które zwiększa swoją intensywność przy zbliżaniu się do epicentrum wybuchu. Promieniowanie "żyje" 30 sekund,
podczas zbliżania się do miejsca skażenia jest słyszany licznik Geigera - 40m od miejsca wybuchu.
Jak również na mini mapie miejsce skażenia jest odpowiednio oznakowane

Następne: Bomba Biologiczna i mapa Snatching The Atom

_________8 maja 2011_________

W dzisiejszym dniu zaprezentuję wam:

Całkiem nową, świeżutką mapę:
Snatching The Atom

Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek

Imperium Japońskie wpadło na trop tajnego radzieckiego ośrodka badawczego, w którym zbudowany został działający reaktor atomowy. Oddział komandosów zostaje wysłany w celu wykradnięcia technologii i zniszczenia reaktora.

Mapka jest o tyle ciekawa iż z każdą rundą wynik końcowy może być inny:

1. Japończycy w pierwszych dwóch minutach inwazji mają do dyspozycji ruchomy punkt odrodzenia (spadochroniarze) - który znika po 2 minutach od rozpoczęcia rundy. Spawn krąży po białej przerywanej linii (jak widać na screenie) - spokojnie, 2 minuty jest to wystarczająco dużo czasu aby przejąć jedną z szarych flag i zapewnić sobie stały punkt odrodzenia 8)

2. Rosjanie po minięciu 10 minuty walki otrzymają wsparcie w postaci czołgów (czerwona strzałka), więc jeśli się japońskim komandosom uda się przejąć reaktor przed minięciem dziesiątej minuty - wynik bitwy jest już znany

3. Ogrodzenia, budynki, drzewa?
- Żadna przeszkoda dla Jednostek elitarnych Japońskiej piechoty - Axis mają do dyspozycji plecaki rakietowe
- Rosjanie aby nie byli gorsi otrzymali śmigłowiec Mi-1 (3 screen - lewy dolny róg)

Tak wiem miała być bomba biologiczna, ale z racji dalszych jej dopieszczeń premiera nastąpi później, w lepszym wydaniu niż planowaliśmy. Zaprezentujemy atom wraz z jego bombowcem który go przenosi :wink:

-------------------------------------------------------------------

Bombowiec to XB35
Obrazek Obrazek Obrazek

Pojazdów mamy dużo więcej o których dowiadywać będziecie się w kolejnych newsach

P.S. Jeśli ktoś chciałby pomóc, to serdecznie zapraszam :)

_________25 maja 2011_________

W kolejnym naszym newsie:
Opowiem Wam o naszych całkiem nowych obiektach:
Mi-1
Gewehr 43


Mi-1, radziecki, śmigłowiec, pierwsza konstrukcja Michaiła Mila.
W naszym modzie jest radzieckim odpowiednikiem Niemieckiego Flettnera,
Aktualnie znajduje się na wcześniej omawianej mapie: Snatching The Atom - możliwe że pojawi się na kilku następnych, to w swoim czasie :wink:

A oto kilka screenów śmigłowca:

Obrazek Obrazek Obrazek

Jak można zauważyć na pierwszym planie znajduje się kolejny punkt naszego newsa, czyli Gewehr 43.

G43 jak na nią w skrócie mówiono, jest Niemieckim, półautomatycznym karabinkiem zaprojektowanym na wzór radzieckiego SWT, broń w modzie będzie przenosił assalut, nie wykluczone że pojawią się dodatkowe bronie, jak i pojazdy z naszej małej wytwórni

Przeładowanie broni:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Odpowiedź:

archer napisał(a):
Zostawię tu jeszcze taki obrazek:
Obrazek
Cóż to może być za pojazd? W jaki sposób działa on w Bf1947?


Z racji że zagadka nie została rozwiązana (najbliżej trafnej odpowiedzi był Zwiadowca), ujawniamy co to jest za pojazd.
Jest to Niemiecka latająca bomba z napędem odrzutowym V1
Więcej o rakiecie i jej działaniu dowiecie się w następnych newsach

_________12 czerwca 2011_________

Niedawno daliśmy Wam do rozwiązania zagadkę, dla przypomnienia:

Obrazek

Najtrafniejszej odpowiedzi udzielił Zwiadowca. Miał rację z tym że jest to pocisk, ale nie steruje nim pilot-samobójca.

Obrazek

V1 często nazywa się "latającą bombą" i nie bez powodu, gdyż serce pojazdu stanowił ważący 850kg ładunek wybuchowy. Pojazdem sterował wczesny autopilot złożony z dwóch żyroskopów: jeden utrzymywał kierunek lotu, drugi wysokość. Dodatkowy mechanizm rozbijał pocisk po przebyciu określonej przez obsługę odległości. Bomba napędzana była przez eksperymentalny silnik pulsacyjny który wydawał charakterystyczne bzyczenie. Takie pociski były wysyłane przez Rzeszę na Londyn w celu terroryzowania mieszkańców. Pojazd był bardzo trudny do zestrzelania, ponieważ nie posiadał pilota, a metalowy kadłub był nie do przebicia przez karabiny maszynowe alianckich samolotów. V1 Był też od nich dużo szybszy, co utrudniało zestrzelenie go przez naziemne działka przeciwlotnicze.

Obrazek

W Bf1947 mamy V1 w wersji przerobionej na broń taktyczną. Pocisk jest odpalany ze specjalnego bunkra, gdzie gracz zaznacza na mapie miejsce w którym pojazd ma wybuchnąć. Następnie V1 jest wystrzeliwany i próbuje dolecieć do celu na niskim pułapie. W tym czasie może być zestrzelony przez przeciwnika. Gracz może obserwować losy pocisku przez specjalną kamerę, ale nie może nim sterować. Miejsce wybrane na cel jest widoczne dla pobliskich kolegów z drużyny, więc swoi mają dość czasu aby się ewakuować. Jest to bardzo wskazane, ponieważ mechanizm liczący odległość jest trochę nieprecyzyjny i bomba może spaść przed albo za celem.

Obrazek




Jak już przystało w każdym newsie pojawiają się opisy naszych dwóch obiektów. Więc zaprezentujemy wam kolejną broń (i to nie ostatnią), broń należy do Ruskich, jest to SVT-40
Broń ta to samopowtarzalny karabin kalibru 7.62 - czyli standardowego rozmiaru, z dziesięcio nabojowym magazynkiem.
Obrazek
Jest to tak naprawdę następca już przestarzałego Mosin wz.1891/30 i AWS. Produkcję zakończono w '45 po wprowadzeniu karabinu SKS.
Obrazek
Jak na pewno się domyślacie, tą bronią też będzie można strzelać przez muszkę i szczerbinkę, co dodatkowo urozmaici grę, i wprowadzi dodatkowy klimat wojny - każdy może powiedzieć że tego rozwiązania brakowało w BF42 jak i późniejszym BFV
Obrazek
Więc do zobaczenia w kolejnym newsie i zachęcam do dyskutowania

_________9 lipca 2011_________

Obrazek

Jak było już powiedziane, akcja Battlefield 1947 toczy się w alternatywnej rzeczywistości. Znaczy to tyle, że świat Bf1947 szedł tym samym torem co nasz, ale w pewnym momencie (punkt zero) wydarzyło się coś, co w naszym świecie nie miało miejsca. To wydarzenie zmieniło przebieg wojny i im więcej czasu mija od punktu zero, tym bardziej świat Bf1947 oddala się od naszego. Co konkretnie się stało, kiedy i dlaczego tak dramatycznie wpłynęło na rozwój wydarzeń - to już materiał na innego newsa :)

Przytaczam to, ponieważ mapy w Battlefield 1947 są bardzo ściśle związane fabułą modu i trzeba trochę o niej wiedzieć aby je zrozumieć. Dzisiaj opowiem wam o mapce którą przygotował dla nas Tomek144:

Obrazek
(screeny z wersji roboczej, jeszcze bez cieni itp.)

W 1947 roku, kiedy po lądowaniu aliantów w Normandii los Trzeciej Rzeszy wydawał się przesądzony, zaczęła się zręcznie ukrywana przez przywódców wrogość między USA a Związkiem Radzieckim. Po pokonaniu nazistów dwie potęgi o zupełnie odmiennej ideologii miały dzielić granicę i łupy wojenne. Zbrojny konflit wydawał się bardzo prawdopodobny, co obu państwom, wyczerpanym długą wojną, nie było na rękę. Zwłaszcza, że aliantów czekały jeszcze walki na Pacyfiku, gdzie Imperium Japońskie - korzystając z chaosu w Europie - zebrało potężną armię.

Aby uniknąć walk bezpośrednio po pokonaniu III Rzeszy, odbyła się specjalna konferencja na której Stalin podpisał umowę o podziale terytorium. Zgodnie z tą umową, granica USA - ZSRR miała być dyktowana obecnością baz wojskowych. W praktyce oznaczało to, że idący z zachodu Amerykanie dostaną tylko tyle terytorium, dokąd do końca wojny dojdzie ich armia. Dokładną granicę ma wyznaczyć najbardziej wysunięta na wschód baza wojskowa.

Obrazek

W 1947 roku pakt ten był bardzo korzystny dla Amerykanów, gdyż naziści stawiali Armii Czerwonej bardzo zacięty opór na linii Odry, gdzie od lat trwała wojna pozycyjna. Amerykanie zakładali że dojdą do Berlina pierwsi i zachowają zarówno stolicę jak i ogromną większość terenów Rzeszy na własność.

Rok później jednak nastąpił przełom na linii Odry i Armia Czerwona podjęła swój marsz na odległy tylko o 40km Berlin, przekreślając wizję gwieździstej flagi na Reichstagu. Podpisany przed rokiem traktat okazał się nagle zgubny dla Amerykanów, którzy do stolicy mieli jeszcze daleko. Wobec tego, jeden z generałów zaproponował wykorzystać lukę w umowie ze Stalinem.

Obrazek

Oddział amerykańskich komandosów został zrzucony nieopodal Frankfurtu, na tyłach Armii Czerwonej, idącej w tym czasie na Berlin. Spadochroniarze zbudowali tam tajną bazę wojskową, ukrytą głęboko w lesie. Zgodnie z traktatem, po zakończeniu wojny baza ta wyznaczałaby granicę USA-ZSRR, czyli praktycznie cały teren Rzeszy przypadnie Stanom Zjednoczonym.

Obrazek

W niedługim czasie radzieccy zwiadowcy odkryli wspomnianą bazę. Świadom konsekwencji jej istnienia, Stalin nakazał tajną misję usunięcia Amerykanów z linii Odry. Oddział specnazu zajął opuszczoną bazę niemiecką niecałe 1.5Km od amerykańskich pozycji. Udając nazistowskich partyzantów, mają zamiar zaatakować Amerykanów. Stawka jest bardzo wysoka, gdyż w razie niepowodzenia, może wybuchnąć wojna między USA a ZSRR...

Obrazek

_________22 sierpnia 2011_________

Siemka,
Po dość długim okresie bez newsa, postanowiłem coś napisać, abyscie nie myśleli że mod upadł.
Dobra, na wstępie chcę się usprawiedliwić, byłem / jestem zajęty nad tworzeniem naszych, oryginalnych pojazdów - już kilka jest ukończonych, będzie o nich napisane ;)

Co dziś przygotowałem?
Kubę, a dokładniej 1949_Cuban_Revolution - coś dla fanów Castro i przyjaciół,
Mapka jest stworzona przez Tomek144 z małą pomocą, na mapie znajdziemy coś dla fanów ciężkiego sprzętu jak i coś dla pilotów, jak sama nazwa mapy wskazuje, jesteśmy w roku '49, gdzie samoloty tłokowe odeszły na zasłużoną emeryturę, przynajmiej myśliwce, bo jak wiadomo bombowce jeszcze służyły. Więc piloci mogą zaszaleć, latając P80 - Allied, jak i MiG9 - Axis, na mapce większość - jak nie wszystkie domki są "otwarte", więc zapowiadają się ciekawe walki o przejęcie flagi, można też będzie polatać Mi-1, popływać Nekomatą i okrętem podwodnym.
Z samego wyglądu mapy można się domyślić że aby wygrać trzeba panować w powietrzu, a reszte oporu dobić czołgami, ale co ja się będę rozpisywał o strategii, najlepiej samemu ją odkryć


A tutaj kilka screenów z mapki:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Może news i krótki ale zawiera "esencje" bez owijania w bawełnę ;)
Do zobaczenia przy kolejnych nowinkach

_________22 grudnia 2011_________

Gratulacje obejścia zagadki i zarazem pomysłowości ;)
zapomnieliśmy tym razem o zmianie nazwy pliku, no ale cóż zdarza się.
Mig jest już testowany w nowym środowisku, jesteśmy na etapie regulacji ciągu, zwrotności i innych historycznych parametrów.
Jak można na wikipedii wyczytać, ten gratis konstruktorów w postaci turbiny działał tylko przez chwilę i był połączony z silnikiem tłokowym,
w BF'ie owa chwila wystarczy aby uciec bandycie który siedzi nam na ogonie. Można tym samym szybciej doganiać wrogie bombowce, zanim te zrzucą swój śmiercionośny ładunek.
O ile dzięki temu będziemy "lepsi" od wrogich samolotów śmigłowych to przy przeciwniku wyposażonym w napęd odrzutowy to....

...może być mały problem z wymanewrowaniem 8)

A oto lista map* które znajdą się w modzie po ich odpicowaniu:

--Battle Of Britain
--Cuban Revolution
--El-Alamein
--Highway Tampa
--Battle of Midway
--Snatching the Atom

*mapy mogą się zmienić, dojść nowe, lub któreś będą wymienione
----
Krótkie podsumowanie:
prace trwają, mod powstaje, będzie pierwsze wydanie, będą nowości, i miejmy nadzieję będą gracze

_________14 Lipca 2012_________

Cześć

Obrazek

Po bardzo długim okresie bez-niusowym mamy coś dla was. Z racji że są wakacje i jest trochę więcej czasu wolnego wracamy do składania całości.

Dziś mam dla was MiGa13, bardzo przyjemny samolot w moim odczuciu oczywiście. Łączy szybkość, a w zasadzie zakres szybkości między którymi możemy przeskakiwać, jest w miarę zwrotny jak na swoje gabaryty dodatkowo jego arsenał powoduje że żaden pilot nie może czuć się w powietrzu bezpiecznie. Jego silnik tłokowy idealnie nadaje się do walki kołowej przeciwko innym "wolnym" myśliwcom. Dodatkowy element - turbina odrzutowa która może działać przez chwilę przyda się nam gdy chcemy dogonić, szybsze czysto odrzutowe myśliwce. Dodatkowa moc MiGa przyda się takrze podczas ataku na bombowce, zaatakować > uciec w przestwoża by ponownie posłać kilka serii przeciwnikowi

Poniżej kilka fotek dzięki którym zapoznacie się z maszyną :)

Obrazek Obrazek Obrazek

Tak więc zapraszam do komentowania

I mimo tego że macie pod nosem BF3 i zapowiedziany (na nieszczęście, przecież każda seria powinna mieć godny koniec a nie robienie z tego tasiemca) BF4 ja nadal twierdzę że najlepsze to co pierwsze

Do usłyszenia :)

_________________
|i5-4670k|GTX770OC WF3 4GB|MSI G43 z87|16GB|OCZ 700W|SPC Fortis HE1225|Samsung F3 1TB 7200rpm|WD Green 3TB 5400rpm||DELL u2410f|


Ostatnio edytowano 15 lip 2012, 16:45 przez WoWo_Soldier, łącznie edytowano 16 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 maja 2011, 19:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
Grzyb po bombie atomowej cudowny :mrgreen:
Macie zamiar w niego wsadzić jeszcze łebek robaczka?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 maja 2011, 19:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, 13:02
Posty: 421
Lokalizacja: fotel przed komputerem
Fajny grzyb :wink:

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 maja 2011, 16:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2010, 15:16
Posty: 189
WoWo mam do ciebie prośbę
Czy mógł bym zaczerpnąć kilka twoich pomysłów do swojego własnego moda?
I (jak bym mógł oczywiście) to wytłumaczył byś mi jak kilka tych pojazdów i innych wrzucić do mojej Zimnej Wojny?

P.S. Pomysły niezłe :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 maja 2011, 23:05 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2005, 20:16
Posty: 3923
Lokalizacja: Białystok
Taa już po tej miniaturce było widać że coś nie tak z tą atomówą :D

_________________
Obrazek

I'm as cold as the cold wind blows


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2011, 11:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2010, 21:36
Posty: 734
Dzisiaj mamy dla was kolejnych kilka fotek i informacji :)

Autostrada Tampa
Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek

Bomba Atomowa - prawdziwe wydanie

Obrazek Obrazek Obrazek

W ramach wyjaśnienia dla atomu:
1. Nie użyto wspomagaczy typu Gimp, Photoshop
2. Bomba atomowa stała na końcu pasa startowego - baza allied

Bombowiec zrzuca bombę, która wybucha 4 sekundy po zrzuceniu (zapalnik czasowy, nie uderzeniowy).
W miejscu eksplozji bomby powstaje promieniowanie zabierające powoli życie,
które zwiększa swoją intensywność przy zbliżaniu się do epicentrum wybuchu. Promieniowanie "żyje" 30 sekund,
podczas zbliżania się do miejsca skażenia jest słyszany licznik Geigera - 40m od miejsca wybuchu.
Jak również na mini mapie miejsce skażenia jest odpowiednio oznakowane

Następne: Bomba Biologiczna i mapa Snatching The Atom

_________________
|i5-4670k|GTX770OC WF3 4GB|MSI G43 z87|16GB|OCZ 700W|SPC Fortis HE1225|Samsung F3 1TB 7200rpm|WD Green 3TB 5400rpm||DELL u2410f|


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2011, 15:53 
Offline

Dołączył(a): 16 lip 2010, 10:45
Posty: 668
Noooo tak a o BF 1918 to się kurde nie chciało działu tworzyć ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2011, 16:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2009, 18:43
Posty: 162
Lokalizacja: Übertów
KaZe703PL napisał(a):
Noooo tak a o BF 1918 to się kurde nie chciało działu tworzyć ;]

Taki z was patriota, że wolicie aby swój dział na forum miał niemiecki mod, a nie nasza rodzima produkcja? ;]
[/żart]

_________________
Obrazek
Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2011, 17:55 
Offline

Dołączył(a): 16 lip 2010, 10:45
Posty: 668
To bf 47 polski .... lol nie wiedziałem ;]

Ale PR czy FH też za graniczne ^^


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2011, 20:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
W FH są Polacy xD
W PR'ze niedługo też :mrgreen:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 maja 2011, 15:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2009, 18:43
Posty: 162
Lokalizacja: Übertów
Co innego jak Polacy są częścią teamu, a co innego jak mod jest od początku tworzony u nas i przez naszych. Co prawda mamy jeszcze trochę mocno przerobionej zawartości z Secret Weapons oraz Operation Anubis, ale w miarę jak załoga rośnie w siłę (liczbowo i skillowo,) dodajemy coraz więcej naszych własnych pomysłów, pojazdów, map i broni. O tych dwóch ostatnich dowiecie się więcej w następnym update od WoWo.

_________________
Obrazek
Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 maja 2011, 17:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2010, 21:36
Posty: 734
W dzisiejszym dniu zaprezentuję wam:

Całkiem nową, świeżutką mapę:
Snatching The Atom

Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek

Imperium Japońskie wpadło na trop tajnego radzieckiego ośrodka badawczego, w którym zbudowany został działający reaktor atomowy. Oddział komandosów zostaje wysłany w celu wykradnięcia technologii i zniszczenia reaktora.

Mapka jest o tyle ciekawa iż z każdą rundą wynik końcowy może być inny:

1. Japończycy w pierwszych dwóch minutach inwazji mają do dyspozycji ruchomy punkt odrodzenia (spadochroniarze) - który znika po 2 minutach od rozpoczęcia rundy. Spawn krąży po białej przerywanej linii (jak widać na screenie) - spokojnie, 2 minuty jest to wystarczająco dużo czasu aby przejąć jedną z szarych flag i zapewnić sobie stały punkt odrodzenia 8)

2. Rosjanie po minięciu 10 minuty walki otrzymają wsparcie w postaci czołgów (czerwona strzałka), więc jeśli się japońskim komandosom uda się przejąć reaktor przed minięciem dziesiątej minuty - wynik bitwy jest już znany

3. Ogrodzenia, budynki, drzewa?
- Żadna przeszkoda dla Jednostek elitarnych Japońskiej piechoty - Axis mają do dyspozycji plecaki rakietowe
- Rosjanie aby nie byli gorsi otrzymali śmigłowiec Mi-1 (3 screen - lewy dolny róg)

________________________________________________

Tak wiem miała być bomba biologiczna, ale z racji dalszych jej dopieszczeń premiera nastąpi później, w lepszym wydaniu niż planowaliśmy. Zaprezentujemy atom wraz z jego bombowcem który go przenosi :wink:

Bombowiec to XB35
Obrazek Obrazek Obrazek


Pojazdów mamy dużo więcej o których dowiadywać będziecie się w kolejnych newsach

P.S. Jeśli ktoś chciałby pomóc, to serdecznie zapraszam :)

_________________
|i5-4670k|GTX770OC WF3 4GB|MSI G43 z87|16GB|OCZ 700W|SPC Fortis HE1225|Samsung F3 1TB 7200rpm|WD Green 3TB 5400rpm||DELL u2410f|


Ostatnio edytowano 8 maja 2011, 20:54 przez WoWo_Soldier, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 maja 2011, 20:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2010, 15:16
Posty: 189
WoWo podziwiam ten przepiękny samolot :shock: :D
Jest bajerancki!!!!
I czy mógł bym sobie go pożyczyć do swojego moda???


P.S. Co to za czołg w tym hangarze na 4 zdjęciu???
I czy ktoś widział jakąś lokomotywę (obiekt) do BC bo by mi się bardzo przydała???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 maja 2011, 08:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, 13:02
Posty: 421
Lokalizacja: fotel przed komputerem
Samolot jest w Operation Anubis, aczkolwiek ten w BF1947 jest przez nas przerobiony(zmieniona dynamika lotu, wcześniej ciężko było nawet wystartować, ten z OP_AN miał 12 bomb i jeszcze inną teksturę oraz masę bugów przeróżnego rodzaju)
EDIT:
Ten czołg w hangarze to T-44, też z OP_AN
EDIT2:
Mod Operation Anubis można pobrać z tego linku. Mod ten ma wiele bugów i w rejestrze systemu trzeba zmienić wersję Battlefielda z 1.61 na 1.45 aby zaintalować moda

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 maja 2011, 12:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2010, 15:16
Posty: 189
Są jakieś kolejne plany do waszego moda???


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL