Battlefield.pl
http://forum.battlefield.pl/

Battlefield 1947 - informacje
http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=140&t=37931
Strona 6 z 7

Autor:  archer [ 9 kwi 2012, 22:49 ]
Tytuł:  Re: Battlefield 1947 - informacje

Niestety, w przypadku domen .tk sprawdza się powiedzenie "dostajesz to za co płacisz", czyli nic. Niby domena jest za darmo, ale ostatnio zaczęli agresywnie sprawdzać dostępność strony. Wyszło że moja domena była cofana praktycznie za każdym razem kiedy mój usługodawca internetowy postanowił zrestartować switch. Odwoływałem się że przecież strona stoi i domena jest używana, ale w końcu domena przepadła. Tak więc plan z .tk zupełnie nie wypalił, a nie mamy budżetu na płatną domenę. W związku z tym strona jest teraz dostępna tylko przez adres IP.

Autor:  szymon08 [ 10 kwi 2012, 20:24 ]
Tytuł:  Re: Battlefield 1947 - informacje

co Wy na to by uruchomić dzn.battlefield.pl ?

Autor:  archer [ 10 kwi 2012, 21:54 ]
Tytuł:  Re: Battlefield 1947 - informacje

Bylibyśmy bardzo wdzięczni. Potrzebny nam tylko rekord A na 83.143.139.128

Autor:  aiv [ 13 kwi 2012, 06:37 ]
Tytuł:  Re: Battlefield 1947 - informacje

Gotowe
Kod:
root@db1:~# host dzn.battlefield.pl
dzn.battlefield.pl has address 83.143.139.128

Autor:  archer [ 13 kwi 2012, 14:22 ]
Tytuł:  Re: Battlefield 1947 - informacje

Wielkie dzięki! To zaczynamy aktualizowanie linków

Autor:  WoWo_Soldier [ 13 kwi 2012, 14:36 ]
Tytuł:  Re: Battlefield 1947 - informacje

Ja również dziękuję :)

Panowie, wracamy, będzie się działo :wink:

Autor:  WoWo_Soldier [ 14 lip 2012, 22:45 ]
Tytuł:  Re: Battlefield 1947 - informacje

Cześć

Obrazek

Po bardzo długim okresie bez-niusowym mamy coś dla was. Z racji że są wakacje i jest trochę więcej czasu wolnego wracamy do składania całości.

Dziś mam dla was MiGa13, bardzo przyjemny samolot w moim odczuciu oczywiście. Łączy szybkość, a w zasadzie zakres szybkości między którymi możemy przeskakiwać, jest w miarę zwrotny jak na swoje gabaryty dodatkowo jego arsenał powoduje że żaden pilot nie może czuć się w powietrzu bezpiecznie. Jego silnik tłokowy idealnie nadaje się do walki kołowej przeciwko innym "wolnym" myśliwcom. Dodatkowy element - turbina odrzutowa która może działać przez chwilę przyda się nam gdy chcemy dogonić, szybsze czysto odrzutowe myśliwce. Dodatkowa moc MiGa przyda się takrze podczas ataku na bobowce, zaatakować > uciec w przestwoża by ponownie posłać kilka serii przeciwnikowi

Poniżej kilka fotek dzięki którym zapoznacie się z maszyną :)

Obrazek Obrazek Obrazek

Tak więc zapraszam do komentowania

I mimo tego że macie pod nosem BF3 i zapowiedziany (na nieszczęście, przecież każda seria powinna mieć godny koniec a nie robienie z tego tasiemca) BF4 ja nadal twierdzę że najlepsze to co pierwsze

Do usłyszenia :)

Autor:  Zwiadowca [ 16 lip 2012, 15:11 ]
Tytuł:  Re: Battlefield 1947 - informacje

No no no bardzo ładny model :)

Autor:  Sasquacz [ 1 wrz 2012, 21:20 ]
Tytuł:  Re: Battlefield 1947 - informacje

Fajnie! Jak idzie? ;>

Autor:  WoWo_Soldier [ 4 wrz 2012, 13:55 ]
Tytuł:  Re: Battlefield 1947 - informacje

Idzie dobrze, a co jakiś lowprofile podtekst

Autor:  Koda007 [ 11 wrz 2012, 11:04 ]
Tytuł:  Re: Battlefield 1947 - informacje

Widze że praca rwie się w rękach...

Autor:  WoWo_Soldier [ 11 wrz 2012, 14:43 ]
Tytuł:  Re: Battlefield 1947 - informacje

A ileż też w 3 można zrobić?
z chęcią przyjmiemy na bezpłatny staż kogoś od tekstur/ skryptów

Autor:  kamilpol16 [ 21 lis 2012, 14:58 ]
Tytuł:  Re: Battlefield 1947 - informacje

skąd można pobrać tego moda??

Autor:  WoWo_Soldier [ 22 lis 2012, 12:57 ]
Tytuł:  Re: Battlefield 1947 - informacje

Praktycznie jeszcze nie było premiery, mały mamy zastój, jest link chyba jeszcze działający w dziale Edycja BF42 -> BFMod3
Tyle że wersja wewnętrzna, od tej starej to jak dzień a noc
Polecam poczekać bo warto, mamy już stabilny atom, V1, celowniki mechaniczne i wiele więcej :)

Zapraszam też na stronę -=DZN=- po najnowsze informacje, lub też do zarejestrowania się, pomocy przy pracy, lub też do testowania/ gry na niewydanym modzie (jedna z niewielu szans na gre, parę miesięcy temu testowaliśmy działanie atomu na publicznym serverze, czy tez były testy "niszczenia" obiektów)

Autor:  Mr. J [ 10 maja 2015, 19:59 ]
Tytuł:  Re: Battlefield 1947 - informacje

Podbijam. Można gdzieś pobrać waszego moda?

Strona 6 z 7 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/