Teraz jest 27 paź 2020, 19:55

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 maja 2011, 20:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2010, 21:36
Posty: 734
Zależy kto co woli, i kto w czym potrafi modelować, komu pasują skróty klawiszowe, kto ogarnia język w danym programie (tak, są nawet spolszczone programy gdzie po danej opcji nie wiem co się stanie, a jak popatrzę na wersję angielską to zaraz wiem o co biega), więc wracając do tematu: każdy program jest dobry, to już zależy tylko od tego w czym Ci się lepiej pracuje

_________________
|i5-4670k|GTX770OC WF3 4GB|MSI G43 z87|16GB|OCZ 700W|SPC Fortis HE1225|Samsung F3 1TB 7200rpm|WD Green 3TB 5400rpm||DELL u2410f|


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 maja 2011, 20:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 16:09
Posty: 1457
Lokalizacja: Kielce
Tak na serio, to bez znajomości angielskiego będzie Ci bardzo ciężko. Ja na przykład modelowania uczyłem się z anglojęzycznego wideo poradnika. Nie spotkałem żadnego polskojęzycznego tutoriala (może dlatego, że jakoś specjalnie nie szukałem).

Do samego modelowania polecam http://max3d.pl/ (nic innego nie mogę polecić, to jedyna, związana z tym tematem, polska, strona jaką znam), ale od modelu do broni (tym bardziej pojazdu) w grze czeka Cie jeszcze dość długa droga.

Co do programu, to każdy poleci Ci ten, którego sam używa i będzie miał rację. DLA NIEGO jest to najlepszy wybór. Najlepiej rób w programie, na którym będziesz się ewentualnie uczył.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 maja 2011, 10:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
Ja polecę blendera, jeden z najlepszych darmowych (chyba maya z nim konkuruje jeszcze tylko?)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 maja 2011, 11:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, 13:02
Posty: 421
Lokalizacja: fotel przed komputerem
Do prostych modeli najlepszy jest gmax, bo ma prostą obsługę, do bardziej zaawansowanych blender

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 maja 2011, 17:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2010, 15:16
Posty: 189
albo nie ja jednak spasuję
Jak ściągnąłem tego gmax-a to od razu go usunąłem
Zbyt skomplikowane
Nie chcę tracić twojego zdrowia na ten program i dzięki za odpowiedź


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 maja 2011, 19:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 16:09
Posty: 1457
Lokalizacja: Kielce
Z każdym bardziej kreatywnym zajęciem (nie tylko na komputerze) wiążą się dziesiątki albo nawet i setki godzin treningu, więc jeżeli Cie to na prawdę interesuje, to polecam jednak spróbować. Chociaż bez znajomości angielskiego będzie znacznie trudniej.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2011, 23:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
PaulPL11 napisał(a):
Z każdym bardziej kreatywnym zajęciem (nie tylko na komputerze) wiążą się dziesiątki albo nawet i setki godzin treningu


Układanie LEGO było kreatywne a nie wymagało dziesiątek, a nawet setek godzin treningu :D (wyłączając techniczną stronę z mechanizmami i silnikami :lol: )

tomek144 napisał(a):
albo nie ja jednak spasuję
Jak ściągnąłem tego gmax-a to od razu go usunąłem
Zbyt skomplikowane
Nie chcę tracić twojego zdrowia na ten program i dzięki za odpowiedź


Jak tak to u Ciebie wygląda, to ja dodam coś od siebie.
Nie zabieraj się do programowania niczego, modyfikowania kodu :D
Tam nie wiadomo co nie działa, i trzeba to znaleźć to dopiero denerwujące :mrgreen:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 maja 2011, 07:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 16:09
Posty: 1457
Lokalizacja: Kielce
Sasquacz napisał(a):
Układanie LEGO było kreatywne a nie wymagało dziesiątek, a nawet setek godzin treningu :D (wyłączając techniczną stronę z mechanizmami i silnikami :lol: )

Po prostu nie zdajesz sobie z tego sprawy. Jestem pewny, że zanim zacząłeś tworzyć bardziej zagmatwane mechanizmy, musiałeś wcześniej robić rzeczy prostsze, żeby nauczyć się zasady działania i możliwości LEGO. Po otrzymaniu paczki klocków, chyba nie zabrałeś się od razu za maszynę Turinga, czy siedmiobiegową skrzynie biegów.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 maja 2011, 08:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, 13:02
Posty: 421
Lokalizacja: fotel przed komputerem
Właśnie, a stworzenie skomplikowanego samochodziku z LEGO to było zajęcie na parę godzin :wink: , o mechanice nie mówiąc

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL