Teraz jest 23 lis 2024, 03:12

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 15 mar 2010, 19:04 
Offline

Dołączył(a): 31 sty 2010, 19:02
Posty: 149
Specjalizacja w UAV dymnych daje na "gorączce" chwile chaosu w punktach defensywnych :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 mar 2010, 23:34 
Offline

Dołączył(a): 13 lut 2010, 11:47
Posty: 34
Ja w miarę często tego używam ponieważ granatnik nie przypadł mi do gustu a z tym dymem jest dużo zabawy i służyć on może do wszystkiego:p, ktoś cię atakuje nie wiesz zkąd walisz pod siebie i uciekasz:p, dużo snajperów walisz na środek 2 dymy i masz po kłopocie:p

a tak po za tym ktoś pisał że granatnik jest dobry jak amo zabraknie może i prawda ale zawsze jest to 3 rozwiązanie(mini shotgun czy co to jest:p) a zanim zużyjesz 30 strzałów z krabinu parę z pistoletu to zanim wyciągniesz granatnik 3 razy zginiesz:P(to tylko moje widzi misie:p)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 mar 2010, 14:47 
Offline

Dołączył(a): 9 mar 2010, 23:11
Posty: 37
Poszedłem po rozum do głowy i samemu trochę pograłem assaultem.
Oto do jakich wniosków doszedłem jak na razie:
1) granaty dymne są genialne chociaż przy braku kooperacji ze strony składu można się nieźle zirytować... brak zwykłego granatnika jest wtedy najbardziej odczuwalny ponieważ zazwyczaj brakuje nam pestek żeby poradzić sobie z większą ilością przeciwników (max dwóch i zostaje nam pistolet)... kilka razy z braku opcji zabiłem kogoś bezpośrednim trafieniem z dymnego (co bardzo miło mnie zaskoczyło bo okazało się że jest to "one shot one kill" )
- granaty dymne dobre są między innymi do zasłaniania pola widzenia snajperom
- do stawiania ochronnej "ściany" przed czołgami i piechotą przeciwnika co w efekcie zmusza ich do opuszczenia bezpiecznych kryjówek i wystawienia się na nasz ogień (medycy robią tutaj rzeźnie na spółę z inżynierami)
- jak również do obrony mcomów jak nasi próbują je uzbroić/rozbroić.
- oraz do osłaniania odwrotu gdy dostaniemy za bardzo w skórę i musimy zwiewać.

Dodatkowe wnioski z gry szturmowcem to to że ich broń jest "skuteczniejsza" niż by się mogło wydawać z opisów (tzn. 1 na 1 trzeba się postarać aby nie zabić przeciwnika nawet jeśli wyciągnie m60 to i tak IMHO zadajemy większe obrażenia co pozwala wygrać konfrontacje)

PS. niestety nie wszystko wygląda tak różowo jakby się chciało i od czasu do czasu granaty dymne wystrzeliwane na mapie nie powodowały żadnego efektu wizualnego na moim ekranie (prawdopodobnie jakiś bug graficzny) co w efekcie pozwalało mi strzelać przez nie bez żadnych przeszkód.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 mar 2010, 17:00 
Offline

Dołączył(a): 4 mar 2010, 13:58
Posty: 124
Też zaobserwowałem, że granaty dymne czasami nie dawały efektu (niewypały?) i za nic nie mam pojęcia dlaczego tak się działo. Raz trafiłem przeciwnika z dymnego i też nie pojawił się żaden dym, przypadek czy tak to działa?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL