Teraz jest 8 lip 2024, 08:59

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 406 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 28  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 maja 2010, 11:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 mar 2010, 22:33
Posty: 33
Ciekawe co tym razem zmienili w statystykach broni...
I dobrze że poprawili detekcję trafień, bo to co się działo to była tragedia.

_________________
Sniper Cop!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, 12:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2009, 11:01
Posty: 110
ptaku71 napisał(a):
Countermeasures w helikopterach - to nie dym to: http://en.wikipedia.org/wiki/Countermeasure. Heli może wreszcie siębronić przed tracer + CG/RPG.

Zawsze zostanie AT4. :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, 13:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2004, 19:56
Posty: 764
Działający nóz to już krok do przodu - choć takie rzeczy powinno się sprawdzać przed wypuszczeniem patcha. Dlatego odnoszę wrażenie, że tępy nożyk wprowadzono celowo tylko po to, żeby gracze się cieszyli kolejnym patchem.
Możliwość czekania w kolejce - fajna rzecz. BF częściowo poszedł jakieś 5 lat do przodu (tj. nie jest 5 lat do tyłu).
Ale dalej nie widzę lunetek do G3/M14. :x

_________________
Prawdziwy programista wiesza się razem ze swoim programem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, 14:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 mar 2010, 16:06
Posty: 214
Lokalizacja: 071
_OskaR napisał(a):
Działający nóz to już krok do przodu - choć takie rzeczy powinno się sprawdzać przed wypuszczeniem patcha. Dlatego odnoszę wrażenie, że tępy nożyk wprowadzono celowo tylko po to, żeby gracze się cieszyli kolejnym patchem.
Możliwość czekania w kolejce - fajna rzecz. BF częściowo poszedł jakieś 5 lat do przodu (tj. nie jest 5 lat do tyłu).
Ale dalej nie widzę lunetek do G3/M14. :x


Wątpię żebyś kiedyś zobaczył. To bronie dodatkowe (nie klasowe) a "lunetki" są odblokowywane w konkretnych klasach.

_________________
i72600k@4.4@mugen3//4x4KHX@1700//580GTX.DCII@820/1800/4400//ASUSZ68PRO//2xOCZ120V2.R0//2xWDCB1T.R0//bq!800W//yesico-openair//MS-SW-X6//rzr-lchs(ref)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, 14:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 kwi 2010, 15:31
Posty: 55
PonuryProboszcz napisał(a):
500 MB ??? No to chyba nowa gre wypuszcza... BC3?
Zalamka. Musi byc straszne bagno w tym kodzie.

To wynika ze struktury plików gry. I tak nie jest źle. Zaczynając teraz grę w BF2 musiałbyś pobrać patch 1.41 (~500MB) a później 1.5 (prawie 2GB), więc nie narzekaj :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, 14:45 
Offline

Dołączył(a): 9 lut 2010, 13:27
Posty: 1
The Balance tweaks are as follows:

Slightly increased the damage of the UZI at long range.
The AKs74u now has more felt recoil when aiming.
The G3, VSS, and all SemiAutomatic rifles now settle slightly faster between shots when aiming.
The PKM, Type 88LMG, G3, An94, and 40mm shotgun have returned to their former glory.
Increased the damage of the MG3 to bring it in line with the rest of the LMGs.
Fixed a bug where the Saiga12 with slugs would do too much damage at long range.
Fixed a bug where the SVU would do too little damage at long range.
Fixed a bug where M95 rounds would not kill armored targets with headshots.

Google tłumacz:

lekko wzrosła uszkodzenia UZI z dużej odległości.
AKs74u ma teraz odrzut bardziej odczuwalne, jeżeli celem.
G3, VSS, i wszystkie karabiny półautomatyczne teraz nieco szybciej rozstrzygać między strzały, jeżeli celem.
PKM, Rodzaj 88LMG, G3, An94, shotgun i 40mm powróciło do dawnej świetności.
Zwiększono obrażenia od MG3 do dostosowania go do reszty LMGs.
Naprawiono błąd, gdzie Saiga12 z ślimaki zrobi zbyt wiele szkód na duży zasięg.
Naprawiono błąd, SVU zrobi za mało szkód na duży zasięg.
Naprawiono błąd, gdzie rund M95 nie zabije opancerzonych celów z strzałów w głowę.

http://forums.electronicarts.co.uk/bc2-pc-service-update/1088496-client-r8-server-r12-qa.html


Ostatnio edytowano 7 maja 2010, 14:51 przez belfergor, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, 15:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 07:45
Posty: 738
Lokalizacja: Kraków
belfergor napisał(a):
The PKM, Type 88LMG, G3, An94, and 40mm shotgun have returned to their former glory.

Już słyszę ten płacz, że zepsuli An94 i teraz się nie da nim grać. Całe szczęście bo połowa szturmowców latała z An-kiem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, 16:04 
Offline

Dołączył(a): 9 kwi 2010, 11:42
Posty: 139
ee tam jest jeszcze aug i m416 :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, 16:06 
Offline

Dołączył(a): 5 sty 2010, 22:59
Posty: 74
Wlasnie ;) Ciekawe czym beda teraz grac biedaki.
Czuje, ze teraz wszyscy beda z VSU biegac..ale to sie zobaczy. Tak czy siak i tak zostane przy sposobie jakim gralem do tej pory.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, 16:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
AKS74u już teraz trzeba małymi seriami strzelać aby trafiać,to jeszcze bardziej to mogą spieprzyć

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, 17:01 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
Fixed a bug where M95 rounds would not kill armored targets with headshots.:

to jesli dobrze skumalem, mozna teraz centralnie zdjac gostka za plyta ckm? Bo poprzednio, strzelajac do takiego bedac face 2 face/nie mam na mysli strzalu w boczki ;0 /, pomagal strzal w nogi/buty/ rozkladal kolege 'zza wielkiej plyty' :lol:

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, 17:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2008, 20:16
Posty: 178
Pokrzywdzili moje AK ;< Przecież ta broń i tak ma rozrzut jak rozklekotany prysznic.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, 17:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
Cytuj:
To teraz szybko pykać An-94 co by platynkę złapać ;)

Tak to najważniejsze :shock: xd Wyścig się rozpoczyna :lol: Fajnie że nozyk zacznie działac i dobre jest to ze nie z kilku metrow.

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, 19:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2010, 02:46
Posty: 551
[Yossarian] napisał(a):
Fixed a bug where M95 rounds would not kill armored targets with headshots.:

to jesli dobrze skumalem, mozna teraz centralnie zdjac gostka za plyta ckm? Bo poprzednio, strzelajac do takiego bedac face 2 face/nie mam na mysli strzalu w boczki ;0 /, pomagal strzal w nogi/buty/ rozkladal kolege 'zza wielkiej plyty' :lol:



Raczej chodzi o bug w którym z m95 nie można było zabić headshotem kolesia który miał perka kamizelkę, jeśli taki w ogóle istnieje :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, 20:05 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
o qurna, czyli caly czas bedzie trza po butach cekaemistow naparzac... :lol:
szczerze to bez sensu :stupid: m95 winno rozkrochmalic 'ten zaslonek' w powiedzmy max 2 strzaly... nawet bez magnum ammo...

Miki, widzisz staram sie po polskQ pisac ;)

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 406 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 28  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL