Battlefield.pl
http://forum.battlefield.pl/

Patch: Client R8 / Server R12
http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=143&t=33581
Strona 2 z 28

Autor:  ponton [ 7 maja 2010, 11:07 ]
Tytuł:  Re: Patch: Client R8 / Server R12

Ciekawe co tym razem zmienili w statystykach broni...
I dobrze że poprawili detekcję trafień, bo to co się działo to była tragedia.

Autor:  astek [ 7 maja 2010, 12:33 ]
Tytuł:  Re: Patch: Client R8 / Server R12

ptaku71 napisał(a):
Countermeasures w helikopterach - to nie dym to: http://en.wikipedia.org/wiki/Countermeasure. Heli może wreszcie siębronić przed tracer + CG/RPG.

Zawsze zostanie AT4. :)

Autor:  _OskaR [ 7 maja 2010, 13:29 ]
Tytuł:  Re: Patch: Client R8 / Server R12

Działający nóz to już krok do przodu - choć takie rzeczy powinno się sprawdzać przed wypuszczeniem patcha. Dlatego odnoszę wrażenie, że tępy nożyk wprowadzono celowo tylko po to, żeby gracze się cieszyli kolejnym patchem.
Możliwość czekania w kolejce - fajna rzecz. BF częściowo poszedł jakieś 5 lat do przodu (tj. nie jest 5 lat do tyłu).
Ale dalej nie widzę lunetek do G3/M14. :x

Autor:  ptaku71 [ 7 maja 2010, 14:19 ]
Tytuł:  Re: Patch: Client R8 / Server R12

_OskaR napisał(a):
Działający nóz to już krok do przodu - choć takie rzeczy powinno się sprawdzać przed wypuszczeniem patcha. Dlatego odnoszę wrażenie, że tępy nożyk wprowadzono celowo tylko po to, żeby gracze się cieszyli kolejnym patchem.
Możliwość czekania w kolejce - fajna rzecz. BF częściowo poszedł jakieś 5 lat do przodu (tj. nie jest 5 lat do tyłu).
Ale dalej nie widzę lunetek do G3/M14. :x


Wątpię żebyś kiedyś zobaczył. To bronie dodatkowe (nie klasowe) a "lunetki" są odblokowywane w konkretnych klasach.

Autor:  voodka [ 7 maja 2010, 14:29 ]
Tytuł:  Re: Patch: Client R8 / Server R12

PonuryProboszcz napisał(a):
500 MB ??? No to chyba nowa gre wypuszcza... BC3?
Zalamka. Musi byc straszne bagno w tym kodzie.

To wynika ze struktury plików gry. I tak nie jest źle. Zaczynając teraz grę w BF2 musiałbyś pobrać patch 1.41 (~500MB) a później 1.5 (prawie 2GB), więc nie narzekaj :)

Autor:  belfergor [ 7 maja 2010, 14:45 ]
Tytuł:  Re: Patch: Client R8 / Server R12

The Balance tweaks are as follows:

Slightly increased the damage of the UZI at long range.
The AKs74u now has more felt recoil when aiming.
The G3, VSS, and all SemiAutomatic rifles now settle slightly faster between shots when aiming.
The PKM, Type 88LMG, G3, An94, and 40mm shotgun have returned to their former glory.
Increased the damage of the MG3 to bring it in line with the rest of the LMGs.
Fixed a bug where the Saiga12 with slugs would do too much damage at long range.
Fixed a bug where the SVU would do too little damage at long range.
Fixed a bug where M95 rounds would not kill armored targets with headshots.

Google tłumacz:

lekko wzrosła uszkodzenia UZI z dużej odległości.
AKs74u ma teraz odrzut bardziej odczuwalne, jeżeli celem.
G3, VSS, i wszystkie karabiny półautomatyczne teraz nieco szybciej rozstrzygać między strzały, jeżeli celem.
PKM, Rodzaj 88LMG, G3, An94, shotgun i 40mm powróciło do dawnej świetności.
Zwiększono obrażenia od MG3 do dostosowania go do reszty LMGs.
Naprawiono błąd, gdzie Saiga12 z ślimaki zrobi zbyt wiele szkód na duży zasięg.
Naprawiono błąd, SVU zrobi za mało szkód na duży zasięg.
Naprawiono błąd, gdzie rund M95 nie zabije opancerzonych celów z strzałów w głowę.

http://forums.electronicarts.co.uk/bc2-pc-service-update/1088496-client-r8-server-r12-qa.html

Autor:  sidh77 [ 7 maja 2010, 15:27 ]
Tytuł:  Re: Patch: Client R8 / Server R12

belfergor napisał(a):
The PKM, Type 88LMG, G3, An94, and 40mm shotgun have returned to their former glory.

Już słyszę ten płacz, że zepsuli An94 i teraz się nie da nim grać. Całe szczęście bo połowa szturmowców latała z An-kiem.

Autor:  Perley [ 7 maja 2010, 16:04 ]
Tytuł:  Re: Patch: Client R8 / Server R12

ee tam jest jeszcze aug i m416 :P

Autor:  Mondello [ 7 maja 2010, 16:06 ]
Tytuł:  Re: Patch: Client R8 / Server R12

Wlasnie ;) Ciekawe czym beda teraz grac biedaki.
Czuje, ze teraz wszyscy beda z VSU biegac..ale to sie zobaczy. Tak czy siak i tak zostane przy sposobie jakim gralem do tej pory.

Autor:  MK [ 7 maja 2010, 16:33 ]
Tytuł:  Re: Patch: Client R8 / Server R12

AKS74u już teraz trzeba małymi seriami strzelać aby trafiać,to jeszcze bardziej to mogą spieprzyć

Autor:  [Yossarian] [ 7 maja 2010, 17:01 ]
Tytuł:  Re: Patch: Client R8 / Server R12

Fixed a bug where M95 rounds would not kill armored targets with headshots.:

to jesli dobrze skumalem, mozna teraz centralnie zdjac gostka za plyta ckm? Bo poprzednio, strzelajac do takiego bedac face 2 face/nie mam na mysli strzalu w boczki ;0 /, pomagal strzal w nogi/buty/ rozkladal kolege 'zza wielkiej plyty' :lol:

Autor:  kukasek [ 7 maja 2010, 17:31 ]
Tytuł:  Re: Patch: Client R8 / Server R12

Pokrzywdzili moje AK ;< Przecież ta broń i tak ma rozrzut jak rozklekotany prysznic.

Autor:  Satyr [ 7 maja 2010, 17:37 ]
Tytuł:  Re: Patch: Client R8 / Server R12

Cytuj:
To teraz szybko pykać An-94 co by platynkę złapać ;)

Tak to najważniejsze :shock: xd Wyścig się rozpoczyna :lol: Fajnie że nozyk zacznie działac i dobre jest to ze nie z kilku metrow.

Autor:  dedoha [ 7 maja 2010, 19:11 ]
Tytuł:  Re: Patch: Client R8 / Server R12

[Yossarian] napisał(a):
Fixed a bug where M95 rounds would not kill armored targets with headshots.:

to jesli dobrze skumalem, mozna teraz centralnie zdjac gostka za plyta ckm? Bo poprzednio, strzelajac do takiego bedac face 2 face/nie mam na mysli strzalu w boczki ;0 /, pomagal strzal w nogi/buty/ rozkladal kolege 'zza wielkiej plyty' :lol:



Raczej chodzi o bug w którym z m95 nie można było zabić headshotem kolesia który miał perka kamizelkę, jeśli taki w ogóle istnieje :wink:

Autor:  [Yossarian] [ 7 maja 2010, 20:05 ]
Tytuł:  Re: Patch: Client R8 / Server R12

o qurna, czyli caly czas bedzie trza po butach cekaemistow naparzac... :lol:
szczerze to bez sensu :stupid: m95 winno rozkrochmalic 'ten zaslonek' w powiedzmy max 2 strzaly... nawet bez magnum ammo...

Miki, widzisz staram sie po polskQ pisac ;)

Strona 2 z 28 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/