Teraz jest 8 cze 2024, 10:58

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 lut 2011, 14:39 
Offline

Dołączył(a): 4 sty 2011, 15:59
Posty: 35
Rocki napisał(a):

A może nie będziesz denerwować ludzi i naciśniesz taki czerwony krzyżyk w prawym górnym rogu? :wink:

Na IGN jest to napisane? Tzn informacje odnośnie tematu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2011, 19:51 
Offline

Dołączył(a): 12 sty 2011, 00:49
Posty: 150
mati79 napisał(a):
skoro autorzy nadali jej takie cechy jak celność czy szybkostrzelność to mam prawo chyba wymagać on nich jakiś innych"realnych" cech.Wszyscy chyba graliśmy w BF2 i co by było gdyby MP5 miał takie samo damage jak AK101? tak właśnie jest w BC2 dlatego pytam dlaczego?


2 sekundy myślenia i dochodzimy do prostego wniosku. Jeśli zrobiliby bronie jak Ty chcesz, to nie ważne że masz zajebisty skill, ping 20 i celujesz gościowi w głowę od 2 minut bo gdy tylko on Cię zobaczy (ciężko przy jego 5000 ms xd) to giniesz tylko z tego powodu, że on ma broń taką i taką :) W grze jakiś balans musi być zachowany i mniej więcej taki jest - masz takie same szanse zabić kogoś z inną bronią - od Ciebie zależy czy będziesz strzelał w nogi czy w głowę ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lut 2011, 14:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Dzielicie, chłopy, włos na czworo.
Kiedyś już z resztą o tym pisałem.
Projektowanie broni dla graczy w grach jest mało skomplikowane i polega na tym, że pukawa, która szybko strzela nie będzie dawać wielkich obrażeń i vice versa. Do tego dochodzi jeszcze celność w serii kilku strzałowej i wychodzi nam mniej więcej taki wykres:
Obrazek
Balans musi być, bo gdyby go nie było, to wszyscy strzelali by z jednej "najlepszej" broni, a reszta poszła by w kąt.
Niech każdy wyobrazi sobie, że czerwony punkt można przesuwać w zakresie trójkąta i już mamy różne rodzaje broni i charakterystyki.
Do tego można dołączyć jeszcze pojemność magazynka i voila! Gra gotowa.

DICE nie obchodzi czy karabin/PM jest zasilany nabojem pośrednim, karabinowym, czy pistoletowym. Jest i już. Giwera wygląda inaczej i strzela też trochę inaczej i większość (pewnie z 95%) graczy jest z tego faktu zadowolona. Nie uwzględnia się np. faktu, że jeśli nie wystrzela się całego magazynka i zmieni na nowy, to ilość nabojów powinna wynosić +1, bo jeden został w lufie. Nie uwzględnia się tego, że jak ten w lufie zostaje, to nie ma potrzeby przeładowania, nie ma opadu jak się strzela z karabinu nie-wyborowego itd, itd.
To jest gra arcade i taką pozostanie, także rozwodzenie się nad tym dlaczego AK74su zadaje podobne obrażenia jak UZI jest raczej bezcelowe.

Kolego mati79, jeśli szukasz realiów w grze, to polecam zakup Arma II. Tam masz opad pocisku zgodny z rzeczywistym, szybkostrzelności, celność etc. jak w realu. Nie zapomnij jednak, że to jest gra; symulator pola walki, ale nadal gra wideo.
Może się jednak okazać, że mocno się zawiedziesz na Armie, bo interface i poruszanie żołnierzem jest moim zdaniem skopane do bólu. Ale spróbować warto.

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lut 2011, 15:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
W przypływie wolnej chwili zmajstrowałem coś takiego.
To moje osobiste "widzimisię". Można się z tym oczywiście nie zgodzić 8)
Obrazek
Najlepsza optymalizacja jest dla tych broni, które są w środku trójkąta. Im bardziej skrajne położenie, tym więcej trzeba nauki, żeby opanować skuteczne strzelanie. Dla każdego coś dobrego. :)

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lut 2011, 23:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Może wolniej, pisałem to z głowy.

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lut 2011, 02:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2010, 16:32
Posty: 742
Lokalizacja: Szczecin
Najbardziej razi, jak podejdziecie do wookiego, na odległość palca, strzelicie prosto w łeb np. z colta, a on dalej żyje :D
Dice przed takim czymś powinien się zabezpieczyć :)

I powiem także że granaty mają zasięg trochę większy niż 6 metrów, ale to nawet lepiej że w grze mają tyle, bo na niektórych mapach, jest spamowanie granatami, na maxa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lut 2011, 13:06 
Offline

Dołączył(a): 16 lut 2011, 13:10
Posty: 2
BC2 i REAL to spora różnica

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lut 2011, 15:34 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
http://www.youtube.com/watch?v=gq8Xuj33 ... re=feedlik
real - prawie wszystko to co w grze.

Gra to gra, nie mam zamiaru grac w cos naprawde podobnego do pola walki - dlaczego? Bo to byloby tak nudne (IMHO) jak wlasnie arma czy podobne zabawy.

http://www.youtube.com/watch?v=WUSYXNGLh-U
I nie chce miec 'bad day' jak to okreslil FPSR po uzyciu Tommy Guna ;)

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lut 2011, 13:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2010, 19:22
Posty: 164
Lokalizacja: wroga została znaleziona.
Nikt nie kupiłby gry, która byłaby baaaardzo realistyczna i to nie tylko dlatego, że byłaby nudna, ale też dlatego, żę mało kto chce nie móc chodzić/strzelać w strzelance poprzez zostanie postrzelonym w nogę/rękę. Jak dla mnie gry FPS są po prostu czymś, żeby odprężyć się po szkole/pracy i postrzelać sobie do wirtualnych manekinów sterowanych przez innych graczy. Marzeniem większości z nas w dzieciństwie było zostanie żołnierzem/anty-terrorystą/policjantem właśnie po to, żeby sobie zrobić 'tratatatata' ;). Dzisiaj zaspokajamy chęć bycia żołnierzem takimi rzeczami jak FPS czy ASG.

_________________
Bo jedni wolą spać, a drudzy chlać po parkach, a my wolimy grać po nocach w Strike at Karkand.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lut 2011, 17:26 
Offline

Dołączył(a): 14 lis 2010, 19:48
Posty: 43
gollum24 napisał(a):
gry FPS są po prostu czymś, żeby odprężyć się po szkole/pracy



hehe... powiedz to dzieciakom co klna jak krawiec przez główny czat :lol: :lol: :lol:

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 mar 2011, 20:37 
Offline

Dołączył(a): 9 mar 2011, 22:31
Posty: 1
Wygląd broni wg. mnie jest na dobrym poziomie... Jakoś nie wymagam żeby te bronie były realne, lecz niech tylko przypominają je ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL